Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
wij waren er tijdens het GP weekend en was idd druk daar ( vrije trainingen ) en een drukte voor de shop pfffff heb daar anderhalf uur gestaan om binnen te komen ( per 6 man ongeveer naar binnen ).

Maar was heel gezellig met alle supporters daar. en s'avonds is er idd genoeg plek buiten op het restaurant terras.

jij gaat anderhalf uur in een rij staan voor een winkel? _O- _O- _O-
 
De ranch zie je duidelijk liggen vanaf de zijweg. Ik heb niet geprobeerd om nog dichter bij te komen (ik was op de fiets), maar volgens mij kun je nog veel dichter bij komen door de inrit gewoon in te rijden.
Pas op met fietsen, het is behoorlijk heuvelachtig daar, had ik niet verwacht 😅

Ik was er 2 maandjes geleden en officieel mag je nog net voorbij de huizen rijden en dan wordt het toch echt privé terrein. Ik ben gewoon doorgereden naar beneden maar toen ik bij de parkeerplaats kwam van de ranch werd ik gelijk terug gestuurd :Y
Onderweg kwam ik nog een slagboom tegen en een hek die toevallig open stonden, dus sowieso mazzel dat ik zover kwam......

Foto's staan in het vorige topic :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was er 2 maandjes geleden en officieel mag je nog net voorbij de huizen rijden en dan wordt het toch echt privé terrein. Ik ben gewoon doorgereden naar beneden maar toen ik bij de parkeerplaats kwam van de ranch werd ik gelijk terug gestuurd :Y
Onderweg kwam ik nog een slagboom tegen en een hek die toevallig open stonden, dus sowieso mazzel dat ik zover kwam......

Foto's staan in het vorige topic :)

Je moet er ook met de crossmotor naar toe rijden met volle uitrusting en gewoon doorrijden alsof het heel normaal is dat je er rijdt :]
 
Vandaag zijn we in Tavullia geweest en dat is toch wel een belevenis hoor, alles ademt daar Rossi.
Aan zo'n beetje elke lantaarnpaal een #46 vlag..

We hebben er een heerlijke cappuccino gedronken, petje gekocht en voor m'n vriendin een shirtje.

De Ranch ook kunnen ontdekken, heel simpel: de weg omhoog volgen en dan zie je het vanzelf aan je linkerhand.
Gekkies als we zijn zijn we teruggereden en een aantal stijle weggetjes ingeslagen: geen twijfel mogelijk dat dat de toegangsweg was naar de Ranch.
Maar respectvol als we wilden omgaan met de privacy van de omwonenden zijn we niet te ver doorgereden.
Niet in de laatste plaats ook omdat er geen hond te bekenden was op de Ranch..

Eergisteren naar Rimini passeerden we per toeval het Misano circuit. We hoorden motorgeluiden, zagen een openstaand hek en dan is 1+1 al heel gauw 2 😁
Er was een circuittraining aan de gang, waarbij ze van db killers nog nooit gehoord hebben.
En dat alles letterlijk in een dorp waar de huizen grenzen aan de baan.

Ow en op BMW en Ducati krijgen ze hier waarschijnlijk subsidie.. veeeel GS'en en Monsters en Multistrada's!
 
Anders kom je deze 3 bekende heren tegen in het restaurant :o

OuhsS.jpg
 
Ik zou ze zo voorbij gelopen zijn: Oh een yamaha fan. Geen idee wie het zijn :$ _O-

Haha ik zag in eerste instantie alleen die Italiaan met het bekende sikje. Dacht idd een fan.. Met het voorbijlopen zag in pas die andere 2... Hele vriendelijke gasten, echt leuk!
 
Haha ik zag in eerste instantie alleen die Italiaan met het bekende sikje. Dacht idd een fan.. Met het voorbijlopen zag in pas die andere 2... Hele vriendelijke gasten, echt leuk!

Ja mooi man! En leuk dat je het deelt hier :t
 
Valentino Rossi is scheduled to become the first rider in history to reach the milestone of 300 premier-class starts, in this weekend's British MotoGP at Silverstone.

From the official MotoGP stats:

Rossi has started 299 of the 851 premier-class (500cc/MotoGP) races that have taken place since the World Championship began in 1949, representing 35.1% of all races.
Rossi has competed in the premier-class at 27 different venues in 19 different countries.
Rossi has won premier class races at 23 different venues, the only circuits he has competed at in the premier class and not had a victory are: Austin, the Red Bull Ring, Aragon and Istanbul.
Rossi has finished on the podium at 26 different circuits in the premier-class, the only circuit he has competed at in the premier-class and not had a podium is the Red Bull Ring.


Riders with the most starts in the premier-class:

1. Valentino Rossi 299

2. Alex Barros 245

3. Nicky Hayden 218

4. Loris Capirossi 217

5. Colin Edwards 196

6. Carlos Checa 194

7. Dani Pedrosa 192

8. Andrea Dovizioso 171

=9. Kenny Roberts Jr 167

=9. Jorge Lorenzo 167
 
Vorig jaar naar Tavullia geweest tijdens de san marino gp. Was super gezellig. Vooral toen Vale op kop lag was het een groot gekke huis. Trouwen niks gemerkt van drukte ;)

wij waren er tijdens het GP weekend en was idd druk daar ( vrije trainingen ) en een drukte voor de shop pfffff heb daar anderhalf uur gestaan om binnen te komen ( per 6 man ongeveer naar binnen ).

Maar was heel gezellig met alle supporters daar. en s'avonds is er idd genoeg plek buiten op het restaurant terras.
full
 
Riders with the most starts in the premier-class:

1. Valentino Rossi 299
2. Alex Barros 245
3. Nicky Hayden 218
4. Loris Capirossi 217
5. Colin Edwards 196
6. Carlos Checa 194
7. Dani Pedrosa 192
8. Andrea Dovizioso 171
=9. Kenny Roberts Jr 167
=9. Jorge Lorenzo 167

Indrukwekkend lijstje. Pedrosa gaat de top3 nog wel halen. Plek 3 is sowieso haalbaar voor hem. Wellicht plek 2 ook nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan