Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn oudste zoon werd afgelopen zondag 12 jaar en is net zoals de papa hevige fan van Valentino (en ook Marco Simoncelli). We hebben hem kunnen verrassen met een lidmaatschap van de officiële fanclub, maar vooral ook met een door Valentino gesigneerde foto van onze zoon met al zijn merchandising:
[afbeelding]

Zie ook zijn Simoncelli-taart in het Simoncelli topic...

Wow, prachtig man! :} Echt mooi om dergelijk enthousiasme te zien. En ook dat het doorgegeven wordt van vader op zoon :t
 
Leuk man, hij heeft ook al een Sic kapsel.

:Y :t

219v11t.png


simoncelli_2037630b.jpg
 
Kom op hee.. als daar nu nog over gesproken moet worden ben je in mijn ogen echt wel beperkt !
Ieder heeft er zn mening over, prima
We hebben er allemaal wat over kunnen zeggen / typen

vind dat het nu wel een keer klaar is ;)
 

:^ Wat een drama om niets weer zeg. Deel dat goedje dan ook niet uit.

Maar wat mij betreft mag je opmerking doorgetrokken worden naar alle grote sportevenementen in landen waar een dergelijk drama om niets gemaakt wordt. Wk voetbal te Quatar, F1 en Olympische Spelen in de propaganda machine van meneer Poetin. De show rondom Noord-Korea tijdens de Winterspelen in Zuid-Korea: Tenenkrommend! Deze landen geven af tegen alles wat Westers is, maar willen zelf maar al te graag mee profiteren van de Westerse geneugten. Ik kan naar dergelijke evenementen niet eens meer kijken.

Lig dan wel weer in een deuk als ik lees dat de heren verzocht is "om de dames niet te bevochtigen" _O- _O-
 
Waarom? Omdat Rossi de afspraken niet nakomt en dan ook nog afwezig is bij de 1 minuut stilte voor 2 motorsport iconen en dan met het excuus komen dat je niet op de hoogte was :?

Je kan het toespitsen op 1 coureur, in dit geval Rossi. De volgende keer is het een ander. Denk dat het probleem iets dieper en breder ligt dan dit. Als je een dergelijk evenement wil organiseren en je maakt zo'n issue over het spuiten met champagne (dat je zelf uitdeelt), dan mag je als organisatie ook wel een keer aan zelfreflectie doen.
 
Laatst bewerkt:
Eens met NR34 hoor. Heel vermoeiend dit. Als Qatar de race wil houden en organiseren, dan m.i. ook met alles erop en eraan.
 
Eens met NR34 hoor. Heel vermoeiend dit. Als Qatar de race wil houden en organiseren, dan m.i. ook met alles erop en eraan.

Ik ben het ook dik eens met Peter , maar met alles erop en eraan pas niet in hun cultuur ,......dus kappen met die GP daar in die zandbak.
Met alle respect over div. culturen , maar als door dit soort akkefietjes er gezeik komt dan eieren kiezen voor je geld en stoppen .
 
Laatst bewerkt:
Eens met NR34 hoor. Heel vermoeiend dit. Als Qatar de race wil houden en organiseren, dan m.i. ook met alles erop en eraan.
Ik ben het ook dik eens met Peter , maar met alles erop en eraan pas niet in hun cultuur ,......dus kappen met die GP daar in die zandbak.
Met alle respect over div. culturen , maar als door dit soort akkefietjes er gezeik komt dan eieren kiezen voor je geld en stoppen .

Precies wij moeten er net zo goed voor waken dat we niet oordelen over andere normen en waarden. Maar in dit geval wil men een zogenaamd Westers evenement organiseren. Dan dus ook onder die voorwaarden en niet onder eigen voorwaarden.

En dan nog een ander punt: Wij zien in het Westen dat onze waarden aan banden gelegd worden. Bij de F1 en Darts zijn geen leuk uitziende dames meer welkom in de spotlights. En nu even opletten allen: Hier in dit geval in Quatar begint dus de vertrutting van de MotoGP. Kwestie van tijd dat ook hier de gridgirls en podiumdames verdwijnen -O-
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Omdat Rossi de afspraken niet nakomt en dan ook nog afwezig is bij de 1 minuut stilte voor 2 motorsport iconen en dan met het excuus komen dat je niet op de hoogte was :?

Zie geen ander excuus mogelijk,hij zal niet expres een regel overtreden die hem in een moeilijke situatie kan brengen als ze vervelend willen doen. Maar dat is inderdaad verder zijn eigen schuld en/of van de mensen die hij om zich heen heeft.

Maar zie sowieso liever een baan in een gebied waar wel veel volk op af komt/wil kome, waar je geen milieudelict hoeft te plegen om een race uberhaupt mogelijk te maken en waar je gewoon vrij bent om je prestatie te vieren zoals ze dat in het racewereldje gewend zijn.
 
Laatst bewerkt:
Beetje doen alsof je verontwaardigd bent, even sorry zeggen, vergeven en vergeten wat mij betreft. Niemand die hier wakker van ligt.

MotoGP meent een wereldsport te zijn, dan kom je dus ook op andere plekken en zul je je daar ook moeten gedragen. Dat de GP van Qatar moreel gezien niet georganiseerd zou moeten worden is evident, maar dit incidentje heeft daar weinig mee te maken. Qatar betaalt de overzeese reiskosten voor het hele paddock zo ongeveer, voor de 'eer' om de openingsrace te zijn. Money talks, en voor heel veel geld kun je best een keer een glimlachje opzetten... Of een fles met niet-alcoholische drank gewoon opdrinken.

Zuchtje wind in een glas ruwe olie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan