Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoef JL niet voorin te zien (zie hem liever helemaal niet...).
Laat hem maar lekker worstelen voor P10. Lach me kapot.

Er zijn momenteel genoeg anderen om het voorin spannend te maken.
Het kampioenschap is sinds jaren niet meer zo spannend geweest.

Die 21ste plek in de Q1...hilarisch! _O-
 
Hoef JL niet voorin te zien (zie hem liever helemaal niet...).
Laat hem maar lekker worstelen voor P10. Lach me kapot.

Er zijn momenteel genoeg anderen om het voorin spannend te maken.
Het kampioenschap is sinds jaren niet meer zo spannend geweest.
Wat een uitermate flauwe opmerkingen richting Jorge Lorenzo,maar ja als je Netnietskunt en ook geen opleidingen heb tja dan kunnen we zoiets verwachten :( :( :(
 
Ach gus...hebben de boze meneren iets lelijks over je idool gezegd? Tssss....
Het is niet nodig zo. ;)

Maar Petrucci vooraan is ook best leuk.

Edit: plaatje _O- (Niet de reden natuurlijk)

full


The Gayest Of All Time...omdat hij altijd lacht en altijd vrolijk is! :)
_O- :}

Lach je veel, wordt het niet gewaardeerd. :+
(Alleen achter de schermen.. daar weet Gerrit dan weer het nodige van :+ )
The greatest of all time , en zo is het maar net :Y
Mooie titel it is! :t
 
Laatst bewerkt:
Rossi verteld net aan dat vrouwtje (weet ff niet meer hoe ze heet) van MotoGP.com dat hij volgend jaar aan het begin gaat beslissen of hij weer 2 jaar bij gaat tekenen en dat hij dat in principe gewoon doet als 'ie nog competatief is... Ik weet dat dat altijd een beetje zijn ding is, maar voorlopig ziet het er iig nog wel naar uit dat íe er nog even is :)
 
er zijn nl. weinig mensen die met een duc hard kunnen gaan en Lorenzo en rossi is dat niet gelukt tenminste Lorenzo nog niet en dat komt ook omdat de yamaha meer op het voorwiel is gereden en de duc moet het van laat remmen en hard de bocht uit hebben en dat vraagt een andere rijstijl heeft tijd nodig rossi is het nooit gelukt ondanks dat hij zijn rijstijl door de jaren heen toch heeft moeten aanpassen.


Natuurlijk kan JL nog steeds rijden, mensen die daar nu over twijfelen volgens de sport alleen via Facebook denk ik _O-

Ik vind het wel kampioen onwaardig hoe hij nu rond gaat trouwens, had van mij niet gehoeven.
 
Ach neverending story: De groep die niet met de Duc overweg kan is vele malen groter dan die enkeling die er wel mee overweg kan. En het is zo makkelijk om al je frustraties maar af te geven op die coureur die er op dat moment mee worstelt. En de meest sneue opmerkingen vanachter je toetsenbord te plaatsen. En dat zegt dan weer meer over diegenen die daar aan mee doen, dan over de coureurs zelf.
 
er zijn nl. weinig mensen die met een duc hard kunnen gaan en Lorenzo en rossi is dat niet gelukt tenminste Lorenzo nog niet en dat komt ook omdat de yamaha meer op het voorwiel is gereden en de duc moet het van laat remmen en hard de bocht uit hebben en dat vraagt een andere rijstijl heeft tijd nodig rossi is het nooit gelukt ondanks dat hij zijn rijstijl door de jaren heen toch heeft moeten aanpassen.

nogmaals voor de zoveelste keer....
De duc van het rossi tijdperk is ongeveer 200 % anders dan de duc van nu ( daar kon alleen Stoner mee overweg) , appels en peren.
 
Wat een uitermate flauwe opmerkingen richting Jorge Lorenzo,maar ja als je Netnietskunt en ook geen opleidingen heb tja dan kunnen we zoiets verwachten :( :( :(
Het ergste is nog dat hij niks verteld wat niet waar is.
Ik kan overigens best wel veel en heb diverse opleidingen genoten. ik vraag me af wat dat te maken heeft met de rijkunsten van JL. Of bedoel je de opleidingen van JL?
 
Wat een uitermate flauwe opmerkingen richting Jorge Lorenzo,maar ja als je Netnietskunt en ook geen opleidingen heb tja dan kunnen we zoiets verwachten :( :( :(

Dus als je een eigen mening hebt maak je flauwe opmerkingen en heb je geen opleidingen genoten....we leven toch in een vreemde wereld :')


Ik deel zijn mening wel :Y

Shit, nu heb ik ook een flauwe opmerking gemaakt en heb ik geen opleiding genoten.....neeeeeeee _O-
 
niet te zwaar aan tillen , kwajesaki is waarschijnlijk een Gorgel fan en is per ongeluk in het verkeerde topic terecht gekomen (waarschijnlijk omdat er in het Gorgel topic niet veel te beleven valt }) . ) Het doet me wel plezier te weten dat Gorgel toch nog minstens één fan heeft _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
niet te zwaar aan tillen , kwajesaki is waarschijnlijk een Gorgel fan en is per ongeluk in het verkeerde topic terecht gekomen (waarschijnlijk omdat er in het Gorgel topic niet veel te beleven valt }) . ) Het doet me wel plezier te weten dat Gorgel toch nog minstens één fan heeft _O- _O- _O-

1 ding weet ik wel: Kwajesaki is zeker geen Rossi-fan en is hier ook zeker niet per ongeluk want trollen doet hij hier genoeg! :+

Daarom moet hij ook niet moeilijk doen als iemand hier een keer een flauwe opmerking over (in dit geval) Lorenzo maakt.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet idiote opmerkingen naar elkaar of over coureurs maken... Gorgel fan, opleidingsloos, huilie, gayest of all time - toon respect. Als je dat moeilijk vindt: adem in, adem uit, blijf van je toetsenbord af, herhaal tot je gekalmeerd bent.
 
Ik kan overigens best wel veel en heb diverse opleidingen genoten.
ik vraag me af wat dat te maken heeft met de rijkunsten van JL.
Dus als je een eigen mening hebt maak je flauwe opmerkingen en heb je geen opleidingen genoten....we leven toch in een vreemde wereld :')

Ik deel zijn mening wel :Y

Shit, nu heb ik ook een flauwe opmerking gemaakt en heb ik geen opleiding genoten.....neeeeeeee _O-
Even blijven opletten heren, hebben jullie die opleidingen niet voor niets gehad. :+ :+

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan