Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet je nou met een motor zonder dynamo .. ;)

Zal mij een beetje worst zijn , want mijn ouwe tractor gaat niet weg .
 
Laatst bewerkt:
daily_picdump_2599_640_75.jpg
 
Topic is overbodig de verbetering heeft Harley reeds gedaan met de EVO :Y O-) *O* _O-
Zeker niet gelezen ? :N
Wat een lulverhaal.
Wat een lulverhaal. :')
Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead.

Ik kwam dit oude topic ergens tegen .
Heel jammer dat het toen zo gestrand is ...

Topic is overbodig de verbetering heeft Harley reeds gedaan met de EVO :Y O-) *O* _O-

Harley-Davidson Big Twins – The Evolution
 
Ik rij geen Harley Davidson, maar heb wel gereden met een band die geschikt is voor een Harley Davidson. Reed niet echt lekker op een GS500. Maar als noodoplossing werkte het wel.

Goed. De band is er nu vanaf en staat hier nog te wachten op een nieuw baasje.

Maat is 140/75/17. Ruilen tegen een kratje hertog jan. Ik heb er 2000km mee gereden.

http://www.motor-forum.nl/forum/lis...ichelin-Commander-1407517-ruilen-voor-He.html

Bij interesse graag PB.
 
Ik rij geen Harley Davidson, maar heb wel gereden met een band die geschikt is voor een Harley Davidson. Reed niet echt lekker op een GS500. Maar als noodoplossing werkte het wel.

Goed. De band is er nu vanaf en staat hier nog te wachten op een nieuw baasje.

Maat is 140/75/17. Ruilen tegen een kratje hertog jan. Ik heb er 2000km mee gereden.

http://www.motor-forum.nl/forum/lis...ichelin-Commander-1407517-ruilen-voor-He.html

Bij interesse graag PB.


Als je 16 inch white wall hebt meld je je maar weer , 17 kan ik niks mee.. :+



full
 
Laatst bewerkt:
Als je 16 inch white wall hebt meld je je maar weer , 17 kan ik niks mee.. :+



[afbeelding]

Dan moet zeker die vrouw ernaast ook meegeleverd worden? :+

Ik ook niet, en ik zou er zowieso geen tweedehands opzetten

Zou ook niet mijn voorkeur hebben, maar als je hem toch moet vervangen kan het handig zijn.
Voor de persoon die er over twijfelt: ik hoef er geen winst uit te halen (daarom ook niet ruilen voor geld). Als er iets raars met de band was gebeurd stuur ik er niemand mee de weg op. Veiligheid voor alles. Zoals eerder al vermeld ben ik er mee via de snelweg naar huis gereden.
 
Dan moet zeker die vrouw ernaast ook meegeleverd worden? :+

Zou ook niet mijn voorkeur hebben, maar als je hem toch moet vervangen kan het handig zijn.
Voor de persoon die er over twijfelt: ik hoef er geen winst uit te halen (daarom ook niet ruilen voor geld). Als er iets raars met de band was gebeurd stuur ik er niemand mee de weg op. Veiligheid voor alles. Zoals eerder al vermeld ben ik er mee via de snelweg naar huis gereden.

ik weet niet hoe knap/lelijk ze is , kan het gezicht niet zien .. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan