Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Ik hoor die noch steeds :) Als ge zo van die schuimpkes gebruikt zal dat niet zo zijn, die houden alles tegen maar oordoppen met een filter voor op de motor zouden er moeten voor zorgen dat ge de gps nog wel hoort.

Net ff via de rad in hasselt gegaan om helmen te passen, hadden ze die rpha daar ook niet in mijn maat ;( De verkoper heeft wel ne mail gestuurd naar de leverancier en die ging mij asap iets laten weten wanneer die terug binnen zouden komen *O*
 
Voor straat-/touringgebruik: Shoei all the way :Y
Graphics zijn vaak iets minder "flitsend", maar kwaliteit staat buiten kijf.

(Thuis nu 3 Shoei's, 1 HJC en 1 Suomy liggen)


Ik had steeds Agv vroeger en was daar tevreden van, tot ik een heel mooie helm zag van Shoei....ik weet nu dat ik niets anders meer koop, kwalitatief het beste dat ik al gedragen heb.
Blijkbaar is Shoei enkel gemaakt voor mensen met een ruime hoeveelheid aan hersencellen hebben 😇
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor die noch steeds :) Als ge zo van die schuimpkes gebruikt zal dat niet zo zijn, die houden alles tegen maar oordoppen met een filter voor op de motor zouden er moeten voor zorgen dat ge de gps nog wel hoort.

Net ff via de rad in hasselt gegaan om helmen te passen, hadden ze die rpha daar ook niet in mijn maat ;( De verkoper heeft wel ne mail gestuurd naar de leverancier en die ging mij asap iets laten weten wanneer die terug binnen zouden komen *O*


Heb op maat gemaakte doppen voor de motor ;)
 
ritje_zaterdag.png


Lijkt me geen slecht (kort) ritje voor zaterdag.
 
Passeert ook op 3km van bij mij thuis, maar heb zaterdag echt geen tijd.

Van Westerlo tot in Lummen is het voor 80% de route die ik neem als ik met de motor naar het werk rij
 
Laatst bewerkt:
Mijn klassieker is de volgende....” als ik hier nu een deftige korting zou op krijgen dan nam ik het direct mee, dit kan ik er niet aan geven....” strange maar dat werkt altijd en zus staat me dan te bekijken met een snoetje van “ hier gaan we weer...” en dan krijgt ge meestal korting en dan zeg ik nog eens,” oei had ik deftige korting vergeten zeggen? “ * lach, werkt ook bijna altijd.
Zus zegt dat ik arrogant ben ....

:) :) :)
 
Shoei NRX
Of
HJC Rpha-11 Venom

Moeilijke keuze, en ne winkel vinden waar ze van beide helmen mijn maat nog hebben is precies ook niet makkelijk |(

Super content van mijn HJC :Y

Heb die carbonnen Rpha 11, voel je niet dat je die op je hoofd hebt.

Shoei vond ik ook de moeite, spijtig dat alleen het topmodel goed paste, had geen zin om 900 euro te betalen voor een helm... :/ (heb hetzelfde probleem met Arai trouwens)

Die carbonnen HJC was iets minder dan 500 euro, vond ik genoeg :Y
 
Shoei past niet op mijn hoofd ...waarschijnlijk gaat het bij mij ook een hjc rpha 11 worden maar welke weet ik nog ni :/

Gebeld met eko vandaag ,systeemhelm word afgeraden (altijd meer wind geruis tegenover integraal) dus ... en met BTW korting van opendeurdagen *O*
Pak kan nog besteld worden in alle kleuren ook hier met opendeurdagen korting *O*

Weeral top van de Fabrice se :)
 
Ik rij toch altijd met oorstoppen in dus dan heb je nooit echt last van windruis *D

:^

Laatst per ongeluk nog eens stuk snelweg zonder oordoppen gereden (op de Pan dan nog dus sowieso minder windgeruis) en werd gek. Ik rij geen meter meer zonder :N
Begrijp trouwens niet dat mensen zonder rijden, gruwelijk welke gehoorschade dat op termijn veroorzaakt :o |(
 
Kga misschien ook wel mee raiden vant weekend. Kmoet alleen zaterdag om 9 uir bij de bank zijn en savonds optijd thuis. Want tis ASBESTFEST
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan