Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Uit het motogp stemtopic:

Tussenstand na Race 15:

1. Jimmeh 86 punten
Sheldon 85 punten
2. Nameless 79 punten
3. Bartvh 79 punten
4. Polymorph 75 punten
5. Team Olsene 9 punten
 
:W

Bewogen weekje geweest.

-
Vorige zondag een smidsy met de multi: caféganger die zijn parkeerplaats verliet kegelde mij onderuit in Oudenaarde :o Motor staat nu bij de dealer, verzekering moet de boel maar afhandelen.

+

Vandaag de nieuwe vierwieler gaan ophalen, 5e keer is de goeie geweest *D *D
Wat een geluid maakt dat ding (voor een auto) :o

full
 
-
Vorige zondag een smidsy met de multi: caféganger die zijn parkeerplaats verliet kegelde mij onderuit in Oudenaarde :o Motor staat nu bij de dealer, verzekering moet de boel maar afhandelen.

Komt er van dat ge alleen gaat rijden }) })

Zelf niet geraakt geweest? Zal wel opgelost raken door de verzekering maar is toch wel een demper als je 'm wilt verkopen natuurlijk.
 
:W

Bewogen weekje geweest.

-
Vorige zondag een smidsy met de multi: caféganger die zijn parkeerplaats verliet kegelde mij onderuit in Oudenaarde :o Motor staat nu bij de dealer, verzekering moet de boel maar afhandelen.

+

Vandaag de nieuwe vierwieler gaan ophalen, 5e keer is de goeie geweest *D *D
Wat een geluid maakt dat ding (voor een auto) :o

[afbeelding]


multi -O- '(


porsche *O* *O* *O* *O*

Foto's? O-)
 
Komt er van dat ge alleen gaat rijden }) })

Zelf niet geraakt geweest? Zal wel opgelost raken door de verzekering maar is toch wel een demper als je 'm wilt verkopen natuurlijk.

Ja, er was niet veel animo voor zondag he ;)

Wel wat bloeduitstortingen, schaafwonden, kneuzingen en verstuikingen, maar voor de rest ok.
Pak heeft goed dienst gedaan, nu wel rijp voor de vuilbak.
 
Ik ga er denk ik wel nog de LED achterlichten van de 997 facelift insteken, is plug & play.

Wat denken jullie?
(links origineel, rechts LED)

563344d1314897865-997-1-dectane-led-lights-installed-dectane2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan