Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Koningsdag ofwa |(

il_340x270.1112448437_f5ng.jpg
 
Voilà, de Multistrada is een economisch totaalverlies.
Dagwaarde geschat op 9.000 EUR (ik zat er niet ver naast met mijn verkoopprijs) ;)
Nu moeten ze nog de wrakwaarde bepalen met de opkopers.
 
Al bij al ook niet slecht denk ik? Moet je hem allesinds niet verkopen met de nodige onzinbiedingen en mensen die je tijd verdoen :p
 
Al bij al ook niet slecht denk ik? Moet je hem allesinds niet verkopen met de nodige onzinbiedingen en mensen die je tijd verdoen :p

:^

Plus ik kan alle originele stukken los verkopen (koffers, tanktas, uitlaat, ECU, luchtfilter, ruitje, plastic delen die door carbon zijn vervangen,...).

Opkoper in Loppem heeft bod gedaan van 4.8k.

Het was ook mogelijk om de dagwaarde min de wrakwaarde uitgekeerd te krijgen, en dan zelf op zoek te gaan naar een opkoper met een hoger bod of om de motor dan te herstellen (van veel onderdelen heb ik de originelen nog liggen) en zelf te verkopen. Maar hier ga ik niet de tijd en moeite insteken, hoewel het evt. nog wat extra centen had kunnen opleveren denk ik?
 
Nog een wijze les: nooit ingaan op het aanbod van wijkopenuwmoto / ikwilvanmijnmotoaf e.d.
Hun beste bod (voor de crash) was iets van 6.5k meen ik (incl accessoires) - da's nauwelijks meer dan de dagwaarde :') Zullen wat veel commissies willen opstrijken :P
 
Ik zou gewoon voor m'n geld kiezen, veel minder gedoe en uiteindelijk hou je mss nog meer over ook. Pimpzooi los verkopen en apart zetten voor pimpzooi op de volgende *D
 
Nog een wijze les: nooit ingaan op het aanbod van wijkopenuwmoto / ikwilvanmijnmotoaf e.d.
Hun beste bod (voor de crash) was iets van 6.5k meen ik (incl accessoires) - da's nauwelijks meer dan de dagwaarde :') Zullen wat veel commissies willen opstrijken :P


Hoeveel krijg je dan nu uitgekeerd uiteindelijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan