Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh toppie ja


full
 
Laatst bewerkt:
Het is erg, ik herken het bruggetje uit duizenden, ben er vaak zat met de taxi overheen gereden(die weg loopt niet dood ;) ). Maar waar dat bruggetje nou ook al weer precies is....
 
Laatst bewerkt:
Maar wat ga je er mee doen :?

Gezien de droevige weersvoorspellingen hoogstwaarschijnlijk niet al te veel.... :N
Jullie alvast véél plezier op het eiland.

Vanmiddag ff naar het Stadje voor wat wintersportattributen....
... MiniMe wordt inmiddels een MidiMe dus in need of nieuwe ski en skischoenen.
 
Gezien de droevige weersvoorspellingen hoogstwaarschijnlijk niet al te veel.... :N
Jullie alvast véél plezier op het eiland.

Vanmiddag ff naar het Stadje voor wat wintersportattributen....
... MiniMe wordt inmiddels een MidiMe dus in need of nieuwe ski en skischoenen.

Dank je, we zullen er wat van proberen te maken gezien de droevige weersvoorspellingen :+

Wij gaan ook op stap vanmiddag, maar rijden de stad voorbij en gaan Drenthe binnen....
Maar wie weet komen we ook nog in de stad :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanochtend op een droog moment de motor maar even schoon gemaakt. Was hard nodig, hij was al bijna net zo vies als die van die twee Losers. Ook meteen maar een dekentje over gedaan zodat hij niet verkouden wordt. Misschien dat hij volgende week nog wel weer een toertje gaat maken.

Iedereen veel plezier dit weekend met wat je ook gaat doen. Ik ga vanavond feest vieren tijdens een BBQ.
 
Ik heb vanochtend op een droog moment de motor maar even schoon gemaakt. Was hard nodig, hij was al bijna net zo vies als die van die twee Losers. Ook meteen maar een dekentje over gedaan zodat hij niet verkouden wordt. Misschien dat hij volgende week nog wel weer een toertje gaat maken.

Iedereen veel plezier dit weekend met wat je ook gaat doen. Ik ga vanavond feest vieren tijdens een BBQ.


Op onze kosten weer :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan