Yamaha r6 '99 teller draden aanduiding

Staakie

Rookie
26 okt 2017
2
0
Almere
Ik heb een r6 uit 99 en ik wil er een andere teller op zetten, en ik heb al de r6 handleiding geraadpleegd maar ik kom er nietvuit welke draad waar voor dient, is er iemand die dit misschien weet?? Ik hoor het graag van jullie
 
Als je dit hier moet vragen vraag ik mezelf af of het wel een goed idee is om dit zelf te gaan doen.

Maargoed: ga op zoek naar een wiring diagram voor jouw motor en teller. Hierop kun je nazoeken welk kleurtje naar welk onderdeel/lampje gaat en waar je deze dus aan je nieuwe teller zou moeten knopen. Je weet dat je snelheidsindicatie dan waarschijnlijk ook niet meer werkt zoals dat origineel bedacht is?
 
Bedankt voor de reactie ik ben idd op de hoogte dat het allemasl niet zo makkelijk gaat, de meeste draden heb ik kunnen vinden waar ze voor dienen, maar niet alles, de draden voor de snelheids meter werken dan idd niet meer op de nieuwe teller, en buiten dat had ik al begrepen dat als je een fout maakt je ci op kan blazen dus ik laat het maar ff voor wat het is, gewoon de oude teller erop laten zitten, en wat werkt moet je niet aan prutsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan