Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ellenkox: gefeliciteerd! tip: eerst verzekeren, dan uit de schorsing halen. zou je het andersom doen, dan riskeer je een prent wegens onverzekerd 'rondrijden'. je rijdt nog niet rond, maar dat weet de computer van de Boevenbende in Leeuwarden (CJIB) niet. en die prenten zijn niet mals (€ 400).

:]
yes, goeie. Context was ook niet helemaal duidelijk, maar ik zou m'n verzekering komende zaterdag al in laten gaan. Heeft toch niet zoveel zin als ik 2 maart m'n rijbewijs ga afhalen, moet m'n motor toch nog even laten staan :P

Dankjullie allemaal!

edit: hmm... kan online m'n ingangsdatum nu niet wijzigen. Achja, een weekje is zo erg nog niet. Volgende week dan maar uit de schorsing halen. :')
 
Laatst bewerkt:
Ha, balen :+

Anderzijds vriest het toch nog wel ff en die SV is vast niet bedoeld als pekelfiets ;)

Gaan er nog lessers/geslaagden naar de beurs in Utrecht dit weekend? Inspirerend uitje!

:]
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zelf eigenlijk graag naar de beurs, maar kan door werk (en motorrijles, prioriteiten!) alleen op zondag. En nu hoor ik van iedereen die er al ooit geweest is, dat de zondag echt de slechtste en drukste dag is om te gaan |( '(

Dus ik hoor graag hoe jullie hier over denken! :)
 
Ik heb vorig jaar op zondag geprobeerd er heen te gaan...
Maar kwam op knooppunt Lunetten al vol in de file, waar ik natuurlijk doorheen kon filteren. Maar een parkeerplek vinden was zo'n drama dat ik maar huiswaarts gegaan ben :+ .
Wel een lekker ritje gehad, dat dan weer wel.

s'Avonds schijnt het wel te doen te zijn, ook morgen.

Goede keuze Ellen, dan maar wat later uit de schorsing halen, een prent zit je niet op te wachten.
En volgende week gaat het toch vriezen, misschien de week erna wel lekker weer. :Y
 
Zoiets las ik ook. Beter dan een sneeuwstorm. Maar dan ga ik straks zakken omdat ik verkleumd van de kou stijf op de motor zit whahahahaha :P

Ik ga het mee maken :)
 
Nog 1 les te gaan (volgende week zaterdag) voor mijn AVB! *D
Vandaag lekker gereden, had een beetje ruzie met de halve draai/acht.
Maar alle andere oefeningen gingen helemaal prima en we hadden aan het eind van de les ook nog tijd over om een stukje AVD les te rijden. :]
 
Succes a.s. zaterdag, Puretos! Lekker dat je ook nog een stukje op de weg hebt mogen doen :)

Wat vonden jullie van de Motorbeurs?
 
Laatst bewerkt:
Succes Puretos, dat AVB viel best mee vond ik dus dat gaat vast goed komen ;)

Ik ben niet op de motorbeurs geweest. Net wel even bij de motorzaak langs geweest en een paar elektrisch verwarmde handschoenen gekocht... Over twee uurtjes heb ik drie uur rijles ingepland, dat wordt niet comfortabel met deze temperatuur :P
 
Succes Puretos, dat AVB viel best mee vond ik dus dat gaat vast goed komen ;)

Ik ben niet op de motorbeurs geweest. Net wel even bij de motorzaak langs geweest en een paar elektrisch verwarmde handschoenen gekocht... Over twee uurtjes heb ik drie uur rijles ingepland, dat wordt niet comfortabel met deze temperatuur :P
De zon schijnt nu weer met grote ijver, dus het kan mee gaan vallen :t
 
Verwarmde motorhandschoenen geprobeerd tijdens ongeveer 2.5 uur rijles vanmiddag (met tussendoor een kopje koffie drinken). Conclusie? Ook al waren die handschoenen meer dan 2x zo duur als wat ik aan mijn jas, broek en laarzen gezamelijk heb uitgegeven, het is het geld dubbel en dwars waard.

Volgens m'n instructeur ging het top, ik moest alleen nog wat verder vooruit kijken op veel plekken, dan zou het allemaal wat makkelijker worden. Maar hij had er wel vertrouwen in volgende week.

Dinsdag AVD. Van tevoren nog ff een half uurtje rond rijden en dan gaat dat helemaal goed komen dacht ie :)
 
Laatst bewerkt:
Succes a.s. zaterdag, Puretos! Lekker dat je ook nog een stukje op de weg hebt mogen doen :)

Wat vonden jullie van de Motorbeurs?

Ik ben zaterdag geweest, was goed te doen qua drukte vond ik.
Heb zelf nieuwe oordoppen van Alpine laten aanmeten. Ik had nog een stel van 10 jaar oud, dus het was ook wel tijd ook. Verder georiënteerd op navigatie en communicatie. Leuk ook om te zien hoe divers het publiek is.
En ook mooi spul gezien aan motorkleding, blijf leren overalls erg mooi vinden. Maar ja, ik heb geen racer, ga ook niet rijden op het circuit, dus wat moetik ermee? Net effe te duur om het als wisselkleding te kopen zeg maar ;)

En nu mag de temperatuur wel omhoog, wil eindelijk weer eens op mijn fiets zitten, motor horen :] Ik heb welgeteld zeven keer op mijn eigen fiets gereden sinds ik mijn rijbewijs heb, veeeeeels te weinig -O-
 
Laatst bewerkt:
Verwarmde motorhandschoenen geprobeerd tijdens ongeveer 2.5 uur rijles vanmiddag (met tussendoor een kopje koffie drinken). Conclusie? Ook al waren die handschoenen meer dan 2x zo duur als wat ik aan mijn jas, broek en laarzen gezamelijk heb uitgegeven, het is het geld dubbel en dwars waard.

Volgens m'n instructeur ging het top, ik moest alleen nog wat verder vooruit kijken op veel plekken, dan zou het allemaal wat makkelijker worden. Maar hij had er wel vertrouwen in volgende week.

Dinsdag AVD. Van tevoren nog ff een half uurtje rond rijden en dan gaat dat helemaal goed komen dacht ie :)

Succes! :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan