Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat jammer! Zul je net zien dat er van alles gebeurt tijdens examen wat je tijdens lessen niet meemaakt. Alsof cbr het zo op heeft gezet

Maar geeft je wel weer de nodige ervaring voor de volgende keer in ieder geval
 
Thanks guys :)

Ja het waren gewoon een paar ongelukkige situaties. Niet dat ik niet eerder in de drukte gereden heb ofzo, met m'n vaste instructeur ook wel rond de spits gereden. Dat ging dan prima. Maar ik reed ook veel lekkerder zonder dat ik bij elke bocht "je doet het verkeerd" aan moest horen :P

Dat die twee auto's er onverwachts voor vlogen, dat was gewoon pech, dat had ik tijdens de rijlessen nog niet gehad. Ik verwacht niet dat automobilisten me altijd zien (daar hou ik ook rekening mee), maar dat het dan uitgerekend tijdens m'n examen voor moet komen... da's wel weer typisch mijn geluk :P

Naja... zoals ik al zei, gedane zaken nemen geen keer, volgende keer beter... :)
 
Balen Reliku ;( Bizar hoeveel bijzondere situaties zich dan ineens ook voortdoen op zo'n examen. Zonde van het geld, maar je bent nu wel een ervaring rijker.. je weet hoe het examen in z'n gang gaat, waar er op gelet wordt. Volgende keer lekker met je vaste instructeur inderdaad, en dan komt 't helemaal goed. Succes!!
 
Nou... krijg nu te horen dat de wachttijd voor een nieuw examen minstens 5 weken wordt. En dat ik in de tussentijd nog heel veel lessen moet volgen. Leuke vent die instructeur, maar nee.

Mijn "eigen" instructeur geeft ook bij een andere rijschool les weet ik toevallig, maar ik weet niet bij welke rijschool. Helaas heb ik geen contactgegevens van hem...

Dusss... ik ga nog een les inplannen bij deze rijschool, er op staan dat ik m'n eigen instructeur krijg, en dan vraag ik 'm bij welke andere rijschool hij les geeft en stap ik daar lekker naar over.

Het was leuk, maar ik kan het echt niet vinden met deze man, en dan moet ik zeker anderhalve maand wachten. En in de tussentijd wel lekker veel extra lessen betalen zeker. Is ie niet goed wijs ofzo :?

Man man man, baal er wel van zeg. Ik reed ook belabberd gisteren, maar kom op zeg. Snap niet dat ie zo hoog staat aangeschreven als ie zo met z'n leerlingen om gaat...

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind 't mooi geweest.

Either way, het duurt nog wel even voordat ik m'n rijbewijs ga halen als ik dat zo hoor |(

Thanks Ellen :)

En allemaal trouwens. Zonder de mentale steun van jullie hier op MF had ik de handdoek inmiddels in de ring gegooid denk ik. Thanks guys! :)
 
Laatst bewerkt:
Nou... krijg nu te horen dat de wachttijd voor een nieuw examen minstens 5 weken wordt. En dat ik in de tussentijd nog heel veel lessen moet volgen. Leuke vent die instructeur, maar nee.

Mijn "eigen" instructeur geeft ook bij een andere rijschool les weet ik toevallig, maar ik weet niet bij welke rijschool. Helaas heb ik geen contactgegevens van hem...

Dusss... ik ga nog een les inplannen bij deze rijschool, er op staan dat ik m'n eigen instructeur krijg, en dan vraag ik 'm bij welke andere rijschool hij les geeft en stap ik daar lekker naar over.

Het was leuk, maar ik kan het echt niet vinden met deze man, en dan moet ik zeker anderhalve maand wachten. En in de tussentijd wel lekker veel extra lessen betalen zeker. Is ie niet goed wijs ofzo :?

Man man man, baal er wel van zeg. Ik reed ook belabberd gisteren, maar kom op zeg. Snap niet dat ie zo hoog staat aangeschreven als ie zo met z'n leerlingen om gaat...

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind 't mooi geweest.

Either way, het duurt nog wel even voordat ik m'n rijbewijs ga halen als ik dat zo hoor |(

Thanks Ellen :)

En allemaal trouwens. Zonder de mentale steun van jullie hier op MF had ik de handdoek inmiddels in de ring gegooid denk ik. Thanks guys! :)


Ho Ho :?

Heb al je verhalen eens doorgelezen.

Niet naar anderen wijzen jij bent echt zelf diegene geweest die zichzelf in de problemen gebracht heeft.

"Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil "Lees de Topic Titel eens goed die beschrijft (trouwens :+ ) exact wat je fout gedaan hebt.Het vooraf niet goed kijken inschatten en het anticiperen op een gebeurtenis . ;)

Dan ben je eigenlijk al gezakt!

Ga lekker nog wat extra lessen volgen om zo wat ervaring op te doen. :]
 
Laatst bewerkt:
Nou... krijg nu te horen dat de wachttijd voor een nieuw examen minstens 5 weken wordt. En dat ik in de tussentijd nog heel veel lessen moet volgen. Leuke vent die instructeur, maar nee.

Mijn "eigen" instructeur geeft ook bij een andere rijschool les weet ik toevallig, maar ik weet niet bij welke rijschool. Helaas heb ik geen contactgegevens van hem...

Dusss... ik ga nog een les inplannen bij deze rijschool, er op staan dat ik m'n eigen instructeur krijg, en dan vraag ik 'm bij welke andere rijschool hij les geeft en stap ik daar lekker naar over.

Het was leuk, maar ik kan het echt niet vinden met deze man, en dan moet ik zeker anderhalve maand wachten. En in de tussentijd wel lekker veel extra lessen betalen zeker. Is ie niet goed wijs ofzo :?

Man man man, baal er wel van zeg. Ik reed ook belabberd gisteren, maar kom op zeg. Snap niet dat ie zo hoog staat aangeschreven als ie zo met z'n leerlingen om gaat...

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind 't mooi geweest.

Either way, het duurt nog wel even voordat ik m'n rijbewijs ga halen als ik dat zo hoor |(

Thanks Ellen :)

En allemaal trouwens. Zonder de mentale steun van jullie hier op MF had ik de handdoek inmiddels in de ring gegooid denk ik. Thanks guys! :)

Goed aangeschreven of niet, je moet iets zoeken wat bij jou past.
Weet niet of je mijn overstap verhaal mee gekregen hebt of niet, maar ik heb zelf ook een overstap van rijschool gemaakt om meerdere redenen. Als het niet klinkt, dan wegwezen! Gaat je alleen maar extra geld kosten in mijn ogen. Dat is mijn ervaring. :Y |(
 
Ho Ho :?

Heb al je verhalen eens doorgelezen.

Niet naar anderen wijzen jij bent echt zelf diegene geweest die zichzelf in de problemen gebracht heeft.

"Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil "Lees de Topic Titel eens goed die beschrijft (trouwens :+ ) exact wat je fout gedaan hebt.Het vooraf niet goed kijken inschatten en het anticiperen op een gebeurtenis . ;)

Dan ben je eigenlijk al gezakt!

Ga lekker nog wat extra lessen volgen om zo wat ervaring op te doen. :]

Ik zeg ook niet dat ik gisteren een goede rit reed. Ik reed gewoon slecht. Als ik mezelf had moeten beoordelen (objectief) dan had ik mezelf laten zakken als een baksteen :P

Maar het is wel opmerkelijk dat bij de ene instructeur alles op rolletjes gaat, ik goed met het verkeer mee kom, geen (grote) fouten maak en bovendien, dat ik lol heb in het motor rijden, terwijl ik bij de andere instructeur helemaal niet fijn op de motor zit, continu fouten maak van de zenuwen en continu te horen krijg dat ik alles fout doe? Heck, ik heb niet eens plezier tijdens het rijden als hij achter me rijdt. Hoe kan ik dan in vredesnaam een goede examen rit neer zetten, als het tijdens de lessen al zo gaat?

Terwijl met mijn "eigen" instructeur, waarmee het wel klikt, gaat alles van een leien dakje. Toeval? Slechte dag gisteren? Ik vind van niet.

Is dat dan de schuld van die instructeur? Nee natuurlijk niet, ik rijd zelf zo slecht terwijl ik van mezelf weet dat ik het beter kan. Die instructeur en ik hebben gewoon geen klik, en als ik niet comfortabel op die motor zit dan kan ik onmogelijk comfortabel rijden.

Maar nou gaat die instructeur zeggen dat ik eigenlijk overnieuw moet beginnen, en daar ben ik het niet mee eens. Ik wil gewoon met mijn eigen instructeur rijden.

Heb een nieuwe les gepland voor donderdag. Volgens mij is mijn "eigen" instructeur er dan helemaal niet, maar volgens de eigenaar van de rijschool is ie er wel. Dus ik ga donderdag gewoon lekker rijden, en ik bespreek met hem wel hoe dan verder. Ik heb geen zin om eerst anderhalf of twee maand te wachten, ik ben al 5 maanden aan het lessen, ik ga niet overnieuw beginnen. Da's nergens goed voor, behalve de portemonnee van de rijschool eigenaar natuurlijk :P

Naja, ik heb weer lekker gezeurd, heeft allemaal geen zin want het gaat de situatie toch niet veranderen maar het is wel lekker om ff te ventileren :P

Op naar positievere berichtgevening.... @Puretos hoe gaat het met de AVB lessen? 21 maart gewoon in een keer halen neem ik aan, toch? *D
 
21 maart is mijn 2e poging voor het AVB. Ik had 7 maart mijn 1e poging, maar toen ben ik gezakt omdat ik de verkeerde pionnen gepakt zou hebben, wat in mijn ogen onzin is. Maar goed, die discussie win je toch niet. Maar de 21e wil ik het wel graag halen ja! :]

Beetje jammer, maar ik hoefde maar 2 weken te wachten op de 2e poging. Dat maakt dan weer een hoop goed. En maar 1 extra lesje, omdat mijn instructeur het met mij eens is dat het totaal niet nodig was dat ik zakte en ik normaal mijn AVB oefeningen prima uitvoer.
 
Maar het is wel opmerkelijk dat bij de ene instructeur alles op rolletjes gaat, ik goed met het verkeer mee kom, geen (grote) fouten maak en bovendien, dat ik lol heb in het motor rijden, terwijl ik bij de andere instructeur helemaal niet fijn op de motor zit, continu fouten maak van de zenuwen en continu te horen krijg dat ik alles fout doe? Heck, ik heb niet eens plezier tijdens het rijden als hij achter me rijdt. Hoe kan ik dan in vredesnaam een goede examen rit neer zetten, als het tijdens de lessen al zo gaat?


Terwijl met mijn "eigen" instructeur, waarmee het wel klikt, gaat alles van een leien dakje. Toeval? Slechte dag gisteren? Ik vind van niet.

Is dat dan de schuld van die instructeur? Nee natuurlijk niet, ik rijd zelf zo slecht terwijl ik van mezelf weet dat ik het beter kan. Die instructeur en ik hebben gewoon geen klik, en als ik niet comfortabel op die motor zit dan kan ik onmogelijk comfortabel rijden.

Maar nou gaat die instructeur zeggen dat ik eigenlijk overnieuw moet beginnen, en daar ben ik het niet mee eens. Ik wil gewoon met mijn eigen instructeur rijden.

Heb een nieuwe les gepland voor donderdag. Volgens mij is mijn "eigen" instructeur er dan helemaal niet, maar volgens de eigenaar van de rijschool is ie er wel. Dus ik ga donderdag gewoon lekker rijden, en ik bespreek met hem wel hoe dan verder. Ik heb geen zin om eerst anderhalf of twee maand te wachten, ik ben al 5 maanden aan het lessen, ik ga niet overnieuw beginnen. Da's nergens goed voor, behalve de portemonnee van de rijschool eigenaar natuurlijk :P

Naja, ik heb weer lekker gezeurd, heeft allemaal geen zin want het gaat de situatie toch niet veranderen maar het is wel lekker om ff te ventileren :P

Op naar positievere berichtgevening.... @Puretos hoe gaat het met de AVB lessen? 21 maart gewoon in een keer halen neem ik aan, toch? *D

Super jammer idd en ik snap de frustratie. Wel lekker dat je dan even op het forum kan ventileren. Ook prima dat je het bij jezelf neerlegt en niet de verantwoordelijkheid afschuift :t
Voor wat betreft ontspannen, comfortabel en met plezier op de motor zitten. Dat is inderdaad van belang tijdens het lessen. Maar tijdens het avd maakt het denk ik weinig uit. Je zit dan toch met een examinator achter je en maakt het mijns inziens weinig uit of er een instructeur mee rijdt waar je een "klik" mee hebt.

Om er nog even wat positiviteit in te gooien. Ik heb ook lessen gehad die niet liepen en dat je er helemaal klaar mee bent. Het duurde mij ook allemaal veels te lang, maar... als je doorzet dan haal je het uiteindelijk wel. En dan ben je de frustratie van het lange wachten, de saaie lessen, de keren dat het niet liep helemaal vergeten! (de bizar lange wachttijden bij het cbr helpen idd ook niet mee).

Voor wat betreft een andere rijschool, ik weet niet waar je nu lest maar ik denk toch dat je het beste daar het kan afmaken. Als je over 5 weken weer examen mag doen dan zouden dat max 5 lessen zijn. Ik denk niet dat je dan veel opschiet met switchen van rijschool die weer op allemaal andere (kleine) dingen letten zodat je daar weer op moet gaan focussen.
 
Naja, ik heb weer lekker gezeurd, heeft allemaal geen zin want het gaat de situatie toch niet veranderen maar het is wel lekker om ff te ventileren :P


Een teveel aan vrouwelijke hormonen heb je :P

Mijn betoog ging niet over het goed of slecht kunnen rijden.Iedereen die opgaat kan voor geen ene motor "goed "motorrijden.

Het CBR wil enkel zien dat je om kunt gaan in bepaalde verkeerssituaties zoals jij die ondervonden hebt en had kunnen voorkomen.

Zal je een beroemd voorbeeld geven.
Invoegen snelweg , als je ruim van te voren 2 x goed hebt gekeken.EN laat dit dan ook duidelijk zien draai duidelijk met je hoofd overmatig naar links ook al zie je niks ;) Stel het gaat dan alsnog niet helemaal perfect zal de examinator hebben gezien dat je er alles aan gedaan hebt.

Zo ook met rotondes, nader deze voorzichtig en schat jij in dat het foutief " kan" gaan mag je gewoon stoppen voor die haaientanden. Geen examinator die erover zal vallen rij je door en Jan L schiet voor je langs gaan ze zaniken.

Het komt vast goed geniet van je rijlessen dat is veel leuker/gezelliger als eenzaam zelf motorrijden :P

Ik had elke 2 lessen een andere instructeur .De ene keer een vrouw en kon ik mooi naar haar kont kijken :9 .Alle rij-instructeurs hebben zo hun eigen visie met methodes ,hierdoor leer je het meeste . Dan raak je namelijk ook gewend aan het feit dat meerdere mensen je beoordelen.

Succes :t
 
Een andere examinator krijg ik zeker, ik ga deze keer naar de locatie in Weert (vorige keer was in Erp). Volgens mijn instructeur is daar meer ruimte en dus hopelijk geen mogelijkheid tot pionnen discussie _O-
 
maakt het mijns inziens weinig uit of er een instructeur mee rijdt waar je een "klik" mee hebt.

In principe maakt het niks uit nee, dat is 't 'm juist. Maar ik was al dusdanig van slag (omdat ik een uur lang aangehoord had dat ik alles fout deed) dat ik tijdens het examen ook totaal niet lekker op die motor zat. De hele dag begon gewoon verkeerd. Terwijl de vorige keer (toen ik m'n ID kaart had vergeten) zat ik super lekker in m'n vel en had ik het idee "lekker een stukje rijden". Gisteren had ik het idee "stukje rijden, maar waarschijnlijk gaat alles fout". Nou, dan gebeurt dat ook hahaha :P

Nogmaals, heb het natuurlijk wel zelf gedaan, maar ik had mezelf een veel betere kans gegeven als ik gewoon lekker met m'n eigen instructeur had gereden, want dan had ik gewoon lekker ontspannen kunnen rijden, in plaats van een uur lang opgefokt worden door een instructeur die zegt dat ik alles fout doe, en dan nog ff een examen proberen. Had kunnen weten dat dat niet ging werken :P

Voor wat betreft een andere rijschool, ik weet niet waar je nu lest maar ik denk toch dat je het beste daar het kan afmaken. Als je over 5 weken weer examen mag doen dan zouden dat max 5 lessen zijn. Ik denk niet dat je dan veel opschiet met switchen van rijschool die weer op allemaal andere (kleine) dingen letten zodat je daar weer op moet gaan focussen.

Dat is juist waarom ik snel wil switchen, want ik wil naar de andere rijschool waar "mijn" instructeur ook les geeft, zonder dat deze rijschooleigenaar er tussen komt. Ik kon gewoon hardstikke fijn rijden met die instructeur achter me, maar nu is die andere man ineens van mening dat ik anderhalve maand moet lessen voordat ik überhaupt een poging mag doen. Hij wil m'n examen dan ook niet "z.s.m." weer in plannen, nee, hij wil eerst wachten en dan over een anderhalve maand (of misschien nog langer?!) kan ik misschien overnieuw. En in de tussentijd lekker rijlessen blijven betalen. Ja doei! :P

Herexamen kan volgens mij gewoon na twee weken weer, daar houdt het cbr rekening mee. De gemiddelde wachttijd voor een AUTO examen (eerste poging) is op dit moment vijf weken. Vorige keer kon ik ook binnen een week een nieuw AVD plannen, dus nu moet een AVD herexamen ook wel in een paar weken te doen zijn. Dus ik wil over twee weken een nieuw herexamen voor de motor plannen, met m'n eigen instructeur, maar daar wil de rijschooleigenaar niks van hebben, ik kan pas over anderhalve maand. Die ziet natuurlijk omzet voor z'n ogen, want langere wachttijd = meer lessen = meer omzet voor hem. OK, goed, of dat echt zo is dat weet ik niet, maar ik begin die indruk wel een beetje te krijgen...

Daarom wil ik die andere rijschool vragen of zij wel binnen een paar weken een AVD herexamen voor mij willen plannen. Dan een paar lessen lekker rijden, met m'n eigen instructeur, om weer lekker in de flow te komen en ff te wennen aan de nieuwe motor, en dan moet dat examen helemaal goed komen. Ik kon het de vorige keer ook, dus waarom zou ik het nu niet meer kunnen?

Dat bedoel ik vooral, haha. Komt misschien eigenwijs over (ik ben ook een eigenwijs persoon), maar m'n instructeur en ik waren allebei van mening dat het twee vingers in de neus zou worden. En nou komt er een derde tussen die ineens van mening is dat ik helemaal overnieuw moet beginnen, omdat hij mij een les matig heeft zien rijden? Dat gaat er bij mij niet in.

Ik vind heel veel dingen niet erg, maar ik wil gewoon in mijn tempo lessen en ik wil graag weer door. En als hij dat niet wil, dan pak ik wel een andere rijschool, ik ga niet onnodig wachten en mezelf op kosten jagen :P
 
Alle rij-instructeurs hebben zo hun eigen visie met methodes ,hierdoor leer je het meeste . Dan raak je namelijk ook gewend aan het feit dat meerdere mensen je beoordelen.

Dat is zeker waar! Maar als ik het niet kan vinden met een persoon en me gewoon niet prettig voel, heck, als ik niet eens plezier heb aan het rijdens als ie achter me rijdt, dan wil ik gewoon niet met die instructeur rijden. Niks persoonlijks, het is niet dat ik 'm niet mag ofzo, maar het klikt gewoon niet en ik wil les krijgen (en examen doen) met iemand met wie het wel klikt, dan zit ik tenminste comfortabel op die motor, en dan komt het vanzelf goed ;)

Mijn betoog ging niet over het goed of slecht kunnen rijden.

Naja, dat is ook waarop getoetst wordt. Beetje schakelen en sturen enzo dat zit er wel in, het gaat juist om het anticiperen en goed deelnemen aan het verkeer (daarom heet het ook verkeersdeelname denk ik hahaha). En dat ging gewoon slecht gisteren, omdat ik totaal niet relaxed op die motor zat. Dan maak ik gewoon verkeerde keuzes zo nu en dan, dan gaat het niet lekker. Dat is gewoon zo, dat weet ik van mezelf en daar kan ik niks aan veranderen. Ik moet gewoon lekker op die motor zitten. Als dat niet het geval is, dan gaat zo'n examen héél moeilijk worden.

Heeft niks met wel of geen motor rijden te maken, dat zit gewoon tussen de oren :P

Volgens mijn instructeur is daar meer ruimte en dus hopelijk geen mogelijkheid tot pionnen discussie _O-

En anders.... Camera op de helm, whahaha :P
 
Haha ja dat is de reactie van de meeste mensen, camera op de helm.
Ik ga het morgen nog een keer navragen bij mijn instructeur, wat hij gezien heeft en wat er nu precies gebeurde dan. Want het is mij serieus nog steeds niet duidelijk en ik maar denken dat ik niet zo gek was als ik eruit zie :Y O-)

Ga ook even vragen of mijn instructeur de 21 mee gaat, want hij gaf aan misschien geen tijd te hebben i.v.m drukte. Dus dan moet ik zelf met de auto naar het AVB en dan 2 seconden voor het AVB op de motor..... Liever niet!
 
Heeft niks met wel of geen motor rijden te maken, dat zit gewoon tussen de oren :P

Zag dat je uit Zwolle komt ANDERS was ik je oren even komen wassen. :+ Als jij nu de komende 5 weken nog eens 6 lesjes neemt dan ben je al.

Weet je waarom ?
Je was al goed genoeg om op examen te kunnen gaan en tijdens deze 6 lessen denk je niet na.
Werk aan je rijden ,kijk goed rond dan ga je het volgende examen met vertrouwen in :t
 
Een andere examinator krijg ik zeker, ik ga deze keer naar de locatie in Weert (vorige keer was in Erp). Volgens mijn instructeur is daar meer ruimte en dus hopelijk geen mogelijkheid tot pionnen discussie _O-


Limburgers zijn zeikerds en discuseren graag om niks :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,
Ik lees al een paar weken mee, dus wordt het tijd om me ook maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Harmen.
Ik wil al langere tijd met motorrijden beginnen, maar mijn vrouw was altijd stellig tegen.

Begin dit jaar zei ze echter dat ik het toch maar moest gaan doen en dat ze me dit gunde...
Nou ja, dat is in ieder geval hoe ik me dat gesprek wens te herinneren

Dus ik heb komende zaterdag mijn eerste rijles gepland staan in Deurne

Ben ook al een beetje met een scheef oog naar motoren aan het kijken, is een motor als een Street Triple R of een Monster 821 geschikt als eerste motor of is dit te gortig? (complete noob vraag)
 
Hoi allemaal,
Ik lees al een paar weken mee, dus wordt het tijd om me ook maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Harmen.
Ik wil al langere tijd met motorrijden beginnen, maar mijn vrouw was altijd stellig tegen.

Begin dit jaar zei ze echter dat ik het toch maar moest gaan doen en dat ze me dit gunde...
Nou ja, dat is in ieder geval hoe ik me dat gesprek wens te herinneren

Dus ik heb komende zaterdag mijn eerste rijles gepland staan in Deurne

Ben ook al een beetje met een scheef oog naar motoren aan het kijken, is een motor als een Street Triple R of een Monster 821 geschikt als eerste motor of is dit te gortig? (complete noob vraag)
Heb jij ook al zo'n vrouw? Welkom bij de club :W _O- Nu 2 jaar mn rijbewijs en ze heeft nog steeds niet achterop gezeten. Maar ja, ik ben een gevaar op de weg. O-)

Veel succes met lessen. :t Ga eerst maar eens ervaring opdoen en daarna je verdiepen in een startersmotor. Het is namelijk heel erg persoonlijk wat je zelf het prettigst vindt rijden.

Ik vrees voor je dat het 'm niet gaat worden op zaterdag. Ik als MF-weerman kan je zeggen dat het een ijsdag gaat worden met een stevig poeierende wind uit het oosten met windstoten tot 80 km/h. Voorafgegaan door mogelijke gladheid door regen/sneeuw van vrijdag op zaterdag. :/
 
Laatst bewerkt:
Welkom Harmen! Fijn dat je vrouw je dit gunt, leuk hoor! Mijn man heeft ook 4 jaar geleden zijn motorrijbewijs gehaald. Ik zelf vorig jaar.
Veel plezier met je lessen!
 
B| Hoop dat je niet gelijk hebt, zit er al twee weken op te wachten.
Het gaat hier niet sneeuwen, maar had gehoopt dat ik zou beginnen met wat AVB oefeningen en dat de wind dan minder een probleem zou zijn.
We gaan het zien.

Heb me in ieder geval al wel voorgenomen maar 1 helm te kopen :W

edit:
nu lijkt het net of ik een slecht huwelijk heb, integendeel
maar met 3 kleine kinderen is het niet praktisch en misschien ook niet slim om met beide ouders tegelijk om 1 motor te stappen.
 
Laatst bewerkt:
B| Hoop dat je niet gelijk hebt, zit er al twee weken op te wachten.
Het gaat hier niet sneeuwen, maar had gehoopt dat ik zou beginnen met wat AVB oefeningen en dat de wind dan minder een probleem zou zijn.
We gaan het zien.

Waar is 'hier'? Heel NL krijgt ermee te maken. Ik snap je frustratie, maar veiligheid voor alles en een weekje extra wachten kan er dan wel bij toch? Ik kijk btw ook uit naar de lente, dus ik zit er ook niet op te wachten B|

En je 'edit': :^
 
Laatst bewerkt:
Waar is 'hier'? Heel NL krijgt ermee te maken. Ik snap je frustratie, maar veiligheid voor alles en een weekje extra wachten kan er dan wel bij toch? Ik kijk btw ook uit naar de lente, dus ik zit er ook niet op te wachten B|

Ik zou ook hoop houden Harmen! Hier in Groningen staat ook geen sneeuw/neerslag gepland op buienradar en zelfs een mooi zonnetje. Die oostenwind is wel wat jammer met windkracht 6. Maar goed je kan niet alles hebben he 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan