Motor-Forum

Select Forum

aliexpress zuigers

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
quote:
RG-gamma schreef op 11 januari 2018 @ 12:43:

[...]

Over dat aanhouden zou ik me minder zorgen maken dan over hoe de verzekering zal reageren in geval van schade,daar zou ik me meer zorgen om maken.
Stel er word iemand aangereden die persoon raakt arbeidsongeschikt,dan zal de verzekering er alles aan doen om onder betalingen uit te komen,en gaan ze alles verhalen op de
veroorzaker ,dan kan je heel erg de pineut zijn,kortom zorg dat alles officieel in orde is ook
op de papieren.

Daar heb je een punt.

Zal dan tegen die tijd dan naar de RDW gaan om 'm te keuren.
Zal niet goedkoop zijn maar om hem onverzekerd rond te laten rijden is geen optie.
Oerblade wijzigde dit bericht op donderdag 11 januari 2018 18:05 (11%)
RD500 '85, GSXR750 '91, CBR900RR '92...De 1ste lichtgewicht pk-geweld, XS1100 project.Alles behalve een lichtgewicht. 2x FZR400RR Project, weegt nix

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
Mag een slotje op
RD500 '85, GSXR750 '91, CBR900RR '92...De 1ste lichtgewicht pk-geweld, XS1100 project.Alles behalve een lichtgewicht. 2x FZR400RR Project, weegt nix

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
dag oma

Dit weekend wordt het zuiger probleem en A2 kenteken opgelost.
Dan kan ik zoonlief tzt legaal laten rondrijden.

Reg. datum:
24 jan. 2018
En waar heb je de zuiger uiteindelijk vandaan?
Veel plezier en veilige kilometers voor je zoon toegewenst!
ČZ 453-125cc, GS500E, Bandit 600N

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
quote:
Deeffox schreef op 02 februari 2018 @ 07:28:
En waar heb je de zuiger uiteindelijk vandaan?
Veel plezier en veilige kilometers voor je zoon toegewenst!

Bijna complete motor ophalen en daar zit dus alles bij wat ik nodig heb.

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
Oerblade schreef op 11 januari 2018 @ 15:09:

[...]

Daar heb je een punt.

Zal dan tegen die tijd dan naar de RDW gaan om 'm te keuren.
Zal niet goedkoop zijn maar om hem onverzekerd rond te laten rijden is geen optie.

Ik zou eerst de dealer proberen. Als er een dubbele homologatie voor die fiets is afgegeven kan de dealer het heel snel en goedkoop omzetten. Een IK bij de RDW kost serieus geld. Hoewel je dat bij verkoop voor een groot deel weer terug kan verdienen.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
quote:
halflive schreef op 02 februari 2018 @ 12:23:

[...]

Ik zou eerst de dealer proberen. Als er een dubbele homologatie voor die fiets is afgegeven kan de dealer het heel snel en goedkoop omzetten. Een IK bij de RDW kost serieus geld. Hoewel je dat bij verkoop voor een groot deel weer terug kan verdienen.

Heb straks een echt A2 frame

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
FZR400RR 35kw Motorblok/onderdelen bj 1991
Gereserveerd
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons

Reg. datum:
24 jan. 2018
Nice! Succes!
ČZ 453-125cc, GS500E, Bandit 600N

StreetFighter

Reg. datum:
21 jan. 2013
Ik hoop dat die zuigers nog goed zijn dan na een warmloper...

Reg. datum:
14 mrt. 2007
quote:

Ik snap natuurlijk wel dat het zo werkt, maar ergens vind ik het wel gek.
- Als je een voertuig rijd waarvan het kenteken overeenkomt met je rijbewijs maar hij is opgevoerd dan zetten ze hem op de testbank en dan is het kenteken niet van belang: het vermogen wat gemeten wordt dat is het echte vermogen.
- Als je een voertuig rijd waarvan het vermogen op het kenteken te hoog is voor je rijbewijs maar je hebt hem afgevoerd waardoor het echte vermogen overeenkomt met je rijbewijs dan zegt het kenteken ineens wel alles: het echte vermogen (wat waarschijnlijk niet gemeten wordt) is niet van belang.

Voor de zekerheid maar zorgen dat het in orde is, dat snap ik ook wel :)
Suzuki GS650 Katana, BMW R60/7, BMW K100RS, BMW R1150R

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
quote:
RockyK schreef op 02 februari 2018 @ 13:20:
Ik hoop dat die zuigers nog goed zijn dan na een warmloper...

:t :t :t :t

zie niets raars

'07 ktm superduke

Reg. datum:
30 mei. 2005
quote:
DAF400 schreef op 02 februari 2018 @ 15:15:

[...]

Ik snap natuurlijk wel dat het zo werkt, maar ergens vind ik het wel gek.
- Als je een voertuig rijd waarvan het kenteken overeenkomt met je rijbewijs maar hij is opgevoerd en dan is het kenteken niet van belang: het vermogen wat gemeten wordt dat is het echte vermogen.
- Als je een voertuig rijd waarvan het vermogen op het kenteken te hoog is voor je rijbewijs maar je hebt hem afgevoerd waardoor het echte vermogen overeenkomt met je rijbewijs dan zegt het kenteken ineens wel alles: het echte vermogen (wat waarschijnlijk niet gemeten wordt) is niet van belang.

Voor de zekerheid maar zorgen dat het in orde is, dat snap ik ook wel :)

Dit wordt altijd geroepen, maar volgens mij is het aantal keren dat er door een verzekeraar een vermogensmeting gedaan is, op 1 hand te tellen. Als het überhaupt al ooit gebeurd is.
Daarmee zeg ik uiteraard niet dat het verstandig is of dat ik het goedkeur dat mensen met niet kloppende apparatuur rondrijden natuurlijk.

Vraag me alleen echt af of er iemand hier echt een concreet voorbeeld kan geven van een geval waarbij iemand met een onbegrensde irl maar op kenteken begrensde fiets of andersom iets heeft meegemaakt waarbij de verzekering heeft gekeken of het vermogen op kenteken wel klopte met het daadwerkelijke vermogen.

Toen ik brommer reed werd altijd geroepen dat als je brommer opgevoerd was je onverzekerd was en dat de verzekering niet uit zou keren in geval van ellende.
Ik ken iemand O-) die jong en onverstandig op een opgevoerd brommertje reed, en overmoedig een blinde bocht doorjoeg met +-70 per uur om vervolgens in de zijkant van een vrachtwagen te klappen. Maak je geen zorgen ik die jongen :+ heeft er niks aan overgehouden.

Volgens de politie had de brommer een stuk harder gereden dan de maximale constructiesnelheid van 45 km/h. En toch werd de dagwaarde van de brommer uitgekeerd. :Y

Wederom, ik keur dit soort dingen niet goed, maar ik vraag me wel altijd af of het echt voorkomt dat de verzekering niet uitkeert of alles verhaalt op de verzekerde omdat het vermogen niet klopt met het kenteken.
cb400 super four '07 ktm superduke

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
Eventuele gezeur van verzekeringen zal ik of mijn zoon tzt geen last van hebben, aangezien ik nu alles kloppend heb.

De discussie begon eigenlijk over aliexpress zuigers...

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.