Motor-Forum

Select Forum

Zx6r 1995 uitlaat

Reg. datum:
12 jul. 2016
Goedendag,

Ik heb een Kawasaki ninja zx6r (f1) uit 1995.
Nu is helaas pas mijn uitlaat kapot gegaan. Mijn broer kan gelukkig goed lassen dus gaat dit voor mij repareren.
Alleen aangezien dit best wat werk is (stuk van 5 cm vervangen) wou ik toch kijken of het mischien mogelijk was om een nieuwe uitlaat te vinden.

Ik heb mijn lokale motor zaak gebeld en die zecht dat er alleen nog orgineel te krijgen van en dat dit echt heel duur word. Rond de 900 euro.. Zelf kon ik niks anders op internet vinden. Maar ik dacht mischien weet iemand hier een site waar nog uitlaten te koop zijn voor mijn motor. Het liefst ook dat ik niet gelijk de carburateurs opnieuw moet afstellen.

Of evt iets wat past van een ander model als ik echt geen andere opties meer hebt?

Mvg
Mike

Tot in de kwikmijnen!!!!!

Reg. datum:
01 nov. 2008
Op marktplaats kijken zag ik wel wat uitlaten.

Bij roukama, onder gesloopte onderdelen staat een uitlaat. €85,00 voor een zx6r uit 1995.
Vulcanrider wijzigde dit bericht op zondag 11 februari 2018 08:27 (9%)

Hooooondaaaaaa

Reg. datum:
29 apr. 2006
Idd even wat sloperijen afbellen, een 2dehands uitlaat moet voor dat type wel verkrijgbaar zijn.
chineesboer wijzigde dit bericht op zondag 11 februari 2018 09:03 (24%)

Reg. datum:
12 jul. 2016
Hallo, hartstikke bedankt voor de snelle reacties. Op marktplaats zag ik helaas niks voor mijn model. Maar ik ga even kijken bij roukama

nog steeds

Reg. datum:
14 apr. 2007
Hier even proberen.
https://www.onderdelenzoeker.nl/motorfiets-onderdelen-zoeken

kop-ieter

Reg. datum:
08 okt. 2004
wat is er kapot?
bochten demper of linkpijp

foto doet wonderen
Bij overspel heb je geen winnaars, alleen verliezers, maar meedoen is belangrijker dan winnen

Nu ook met plaatje..

Reg. datum:
20 aug. 2006
Bolski hier op het forum heeft uitlaten.
My engine does prrt prrt, klingklong, rrrrrh rrrrh. Does it need a new battery?

ZX-6R '98

Reg. datum:
02 mrt. 2005
Hoi Mike,

Ben je op zoek naar de bochten of naar een einddemper?

Op Duitse ebay staan aardig wat bochten, beetje roestig, maarja wat wil je, uitlaat van 23 jaar oud. Ik koop meeste motor onderdelen op Duitse ebay, gaat altijd perfect :).
Kawasaki ZX600F ZX-6R Krümmer

Kawasaki ZX 6R Krümmer Auspuff Modell F Bj.94-97

Edit: Nieuw Bolski
BWE Uitlaatbochten Kawasaki ZX6R 1995

Ik heb nog een originele einddemper liggen van een ZX6-R uit 1995. Die kun je zo komen halen voor een prikkie.

Groeten,
Robert
Kawa-Robert wijzigde dit bericht op dinsdag 13 februari 2018 21:29 (10%)
Vanilla Ice; slice like a Ninja, cut like a razorblade ...so fast ZX-6R '95 ZX-6R '98

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.