Wie o wie rijdt er CB Seven-fifty?

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.K.

MF'er
24 okt 2003
203
0
Groningen
Jaaaah....!

Nu is het de beurt aan de CB 750 Seven-fifty drivers!

Wie rijdt er nog meer op zo'n bike?

Laat maar zien! *D
 
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding SevenFifty_Man!
Die van Bierelier ziet er trouwens ook lekker uit...

Zijn er nog meer? Zijn er nog meer? Zijn er nog meer?

:]
 
Ik durf me hier eigenlijk niet te vertonen, maar omdat er zou weinig reacties zijn doe ik het toch maar.

Een foto zal ik niet plaatsen, dat ding van mij ziet er niet uit. Voorpoten weggevreten door pekel, wassen doe ik niet meer aan, zijplaten vallen er bijna vanaf, deuk (vorm van de rechter knippper) in tank rechtsvoor, verroeste achter brekers. Over de dempers zal ik al niet eens beginnen ...

Verder toch een fijne fiets :-)

(Nog wel wat positiefs: net een nieuwe kettingset, voorband en achterschrijfrem)

Doe toch maar een piccie znirkel... ;)
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen de naam is anders, kijk maar eens goed naar de tank....
(Afbeelding)
Dit is trouwens niet de mijne, de mijne is blauw, maar kan er geen duidelijke foto van vinden

Hmmm strange. Klopt inderdaad niet helemaal met de 'onze'. Ik dacht dat alleen de CB250 nighthawk er zo uitzag (typisch kontje van een 250). Hoeveel tankinhoud heb je dan? Vind em anders ook wijs hoor!!! Is dit model 2002?

Anyway, welcome to the club!

[Edit] nog een verschil gevonden tussen de Sevenfifty en de Nighthawk. De eerste heeft 73pk en de tweede 75 en uiteraard ook iets meer Kw. De sevenfifty heeft stock iets vettere banden en 2l meer tankinhoud. Voor de rest quasi gelijk...[/ edit]
 
Laatst bewerkt:
Hmmm strange. Klopt inderdaad niet helemaal met de 'onze'. Ik dacht dat alleen de CB250 nighthawk er zo uitzag (typisch kontje van een 250). Hoeveel tankinhoud heb je dan? Vind em anders ook wijs hoor!!! Is dit model 2002?

Anyway, welcome to the club!

[Edit] nog een verschil gevonden tussen de Sevenfifty en de Nighthawk. De eerste heeft 73pk en de tweede 75 en uiteraard ook iets meer Kw. De sevenfifty heeft stock iets vettere banden en 2l meer tankinhoud. Voor de rest quasi gelijk...[/ edit]
Tankinhoud is 15 liter en 3 liter reserve, hij heeft 80pk. Dit was idd het model van 2002, maar de mijne ziet er precies hetzelfde uit op de kleur na. Mijne is trouwens van 1993.
 
sevenfifty muisgrijs van 92' rijdt er al een jaartje of 4 mee maar veel adrenaline krijg ik er niet van, maar ja het blijft wel een oerbetrouwbare fiets
met stoere looks. Enig idee hoe we hem deftig kunnen tunen, maar volgens mij zal hij vrij origineel blijven .
PS: By the way wat is julie behaalde top snelheid op een CB 750, meer of 195 kon ik er niet uit persen !?
 
sevenfifty muisgrijs van 92' rijdt er al een jaartje of 4 mee maar veel adrenaline krijg ik er niet van, maar ja het blijft wel een oerbetrouwbare fiets
met stoere looks. Enig idee hoe we hem deftig kunnen tunen, maar volgens mij zal hij vrij origineel blijven .
PS: By the way wat is julie behaalde top snelheid op een CB 750, meer of 195 kon ik er niet uit persen !?

Hoi Relly,
Wat die adrenaline betreft begrijp ik je volkomen. 't Is tenslotte geen hayabusa waar je mee rijd...(veel betrouwbaarder en allround ;) !) maar kheb er wel massa's leute mee. Voor mij is't de ideale bike die doet waarvoor hij is ontworpen.
Wat betreft tunen... der zijn al een paar topics gestart op http://750mutant.conforums.com/index.cgi omtrent deze fiets. (Het model 2004 dat in japan werd vertoont eerder dit jaar is prachtig. Eigelijk niet zo veel veranderd maar de kleurstelling -met een knipoog naar de muscle bikes van weleer- valt goed te pruimen)
Vraag anders eens aan PK, ik denk dat hij al een heel lijstje klaar heeft staan...
Hoogste snelheid: 210 stock, en dat is volgens mij ook de maximum (wél met flyscreen d'erop, anders is't niet te houden)
 
Laatst bewerkt:
sevenfifty muisgrijs van 92' rijdt er al een jaartje of 4 mee maar veel adrenaline krijg ik er niet van, maar ja het blijft wel een oerbetrouwbare fiets
met stoere looks. Enig idee hoe we hem deftig kunnen tunen, maar volgens mij zal hij vrij origineel blijven .
PS: By the way wat is julie behaalde top snelheid op een CB 750, meer of 195 kon ik er niet uit persen !?

190 op de teller. MET wind mee, HARDE wind. En maar voor kort ... erg aangenaam is het niet :)
 
ik moet vertellen dat ik aan 195 een klein bobbeltje tegen kwam ( was geen snelweg ) en ik zat op de passagiersplaats, dus dat was gas terug nemen zelfs al had m'n kameraad (CBR 1000) me toen voorbijgevlogen ! pijnlijk in iemand z'n spiegel zitten!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan