Customizen voor niet al te veel €

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Beste mede-choppers 8-)

Ook ik heb een (kleine) chopper, en nu vraag ik jullie om tips als het aankomt op customizen. Maar... omdat ik student ben en het dus niet al te breed heb (maar wel veel over heb voor mijn motortje) vraag ik jullie:

Wat zijn nou goede tips om je motor nét dat extra's te geven, zonder dat het al te veel kost?

Mvg, Chef :]
 
..internet afstruinen, vooral in Duitsland willen dit soort zaken nogal eens een slok op een borrel schelen, en verder de motorbeurzen in de gaten houden/bezoeken, daar vind je meestal wel koopjes.

Als je het niet te ver vind, in Geleen (Limburg, ong. 75 km vanuit E'hoven) is een motor-beurs die meer naar chroom en choppers neigt op 2 Mei, te Gelanerbroek (plaatselijke sporthal).

Koz
 
Probeer eens een sloperij, daar zijn meestal ook acc. te vinden en eventueel door andere fabrikaten te gebruiken kom je ook ver.
Schroef b.v. de kuip van een goldwing op je chopper,...........verrassend effect
:?
 
Het komt vooral neer op veel zelf doen, creatief zijn met niet-originele onderdelen en veel geduld hebben met zoeken naar onderdelen, slopers en marktplaats zijn daarbij een goede bron. En met een paar spuitbussen en veel geduld kun je het uiterlijk behoorlijk veranderen.
 
Het komt vooral neer op veel zelf doen, creatief zijn met niet-originele onderdelen en veel geduld hebben met zoeken naar onderdelen, slopers en marktplaats zijn daarbij een goede bron. En met een paar spuitbussen en veel geduld kun je het uiterlijk behoorlijk veranderen.
dat is het ware gevoel hè ;)
 
leuke onderdeeltje die je voor weinig vind(sloperijen enzo) hoeft niet eens voor jouw model motor te zijn.

die onderdelen zelf opknappen en passend maken voor jouw motor, of als je handig bent complete onderdelen zelf maken.
 
Het komt vooral neer op veel zelf doen, creatief zijn met niet-originele onderdelen en veel geduld hebben met zoeken naar onderdelen, slopers en marktplaats zijn daarbij een goede bron. En met een paar spuitbussen en veel geduld kun je het uiterlijk behoorlijk veranderen.
leuke onderdeeltje die je voor weinig vind(sloperijen enzo) hoeft niet eens voor jouw model motor te zijn.

die onderdelen zelf opknappen en passend maken voor jouw motor, of als je handig bent complete onderdelen zelf maken.


:^
 
niet kopen maar slopen is mijn motto. Als je juist onderdelen verwijderd i.p.v. aanschroeft kan je de chopper tot een échte chopper maken. Kleine details kunnen het customproject afmaken, denk aan ander stuurtje, ander dempertje, forward controlls etc. En het hoeft allemaal geen zak te kosten, gewoon zelf maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan