Donateur van MF worden?

Persoonlijk denk ik dat er genoeg gebruikers goodwill genoeg bezitten om te doneren, maar de huidige opzet overbodig/storend vinden. Simpelweg omdat er te duidelijk een groepering ontstaat.Prima, ik vind dat die donatie op vrijwillige basis moet geschieden, maar die wel zeer wenselijk is. Ik wil echter voorkomen dat gebruikers die niet kunnen/willen doneren zich "aangevallen" voelen op het feit dat ze geen donatie hebben gedaan. Met de huidige opzet ontstaat er een status apartus voor donateurs en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik wil heel graag geld doneren, zie zeker het nut ervan, maar wil dat gewoon anoniem doen. Dat is toch niet teveel gevraagd?


Joh, je trekt genoeg aandacht met je mening in dit topic, anoniem ben je allang niet meer...

Dus niet zo moeilijk doen, gewoon geld overmaken..

Er zitten hier weet ik hoeveel mensen on line, en iedereen heb zo zijn eigen wensen. Je punt is duidelijk, nu stil zijn :P


\Edit >>>

Ik zie net dat Rob dezelfde reactie al heeft geplaatst, oud nieuws dus...
 
Laatst bewerkt:
[me]GSX-Reinier heeft het formulier ook zojuist ingevuld.[/me]


Blijkbaar heeft het MF al een donatie van me gekregen. Want ik heb ook zo`n icoontje O-)
 
Laten we eens gek doen:

[me]-=MV=- gooit het over een andere boeg...
[/me]


Stel je betaald i.p.v. jaarlijks,maandelijks een bedrag van 15,- (of meer!).

Ben je dan donateur of sponsor?!

En als je dat doet,wat kan je dan verwachten i.p.v. dat logotje?

[me]-=MV=- gooit ff een raar balletje op... O-) [/me]
 
Dit is een lijst die ik vond 1 - Pocahontas -
2 Alexx
3 Arthur
4 b2
5 baka
6 Bananeman2002
7 Bartje
8 BBS
9 Beert
10 bierelier
11 Black Ops. Sniper
12 Boefje
13 bogarde
14 boom boom
15 Joris
16 Rachez
17 Recumbent
18 The Saint
19 Xiphias
20 BYM
21 bzn
22 DaFoolio
23 Daisy
24 Daniel Leenders
25 DaveCave
26 DeGroteMuis
27 dikkevinger
28 EdwinO
29 Erik van Dam
30 F.O.R.E.
31 Fabian
32 Fast Bazzz
33 Fastcruiser
34 Fastnappie
35 Gekbert
36 Gerard Wösten
37 Gizzmo13
38 Grover
39 gsxr-er
40 GuZ
41 happy
42 HELLdesker
43 hellracertje
44 HElske
45 hoekstra
46 Honhonhonda
47 Iceman
48 Jarno v.d. Hurk
49 JK
50 Johnv
51 JoKing
52 kloasje
53 Lage CB
54 Lexe
55 Linda
56 Mar1tin
57 Mario
58 Maximum
59 merel
60 Moosman
61 Mr Hornet
62 Niels Saarloos
63 nitromax
64 nognietingebruik
65 PeeJay
66 Plastic Power
67 Plastic Power2
68 R Wolfert
69 R1 beest
70 R1Maniac
71 Raging R6
72 Ralfonso
73 RAYF4
74 Redgixx
75 Rene de Maaijer
76 René24
77 Revolution
78 Rico
79 Ryser
80 Sander Vermeer
81 Scarface
82 schamperd
83 sideburns
84 Sigma
85 Sjaap
86 Sjoske
87 Skoezie
88 Skyhawk
89 Spider
90 stinux
91 The Rookie
92 The Sniper
93 TTeun
94 TurboTeunis
95 twisted Paul
96 Wildfire
97 wKGP
98 wKJ
99 http://www.desmoquattro.nl (www.desmoquattro.nl)
100 Zoeperman
101 Zut

scottie
Evilbeaver
Yamaha-r6
snowman
 
Woordneukerij :?
Fijne manier van omgaan met kritiek... B|

Bij deze :j :Z
Again. :?

Jouw opmerking/kritiek was tegen mij gericht. Hoe kun je dan Banaan betichten van niet om kunnen gaan met kritiek, aangezien je hem niet bekritiseerde.

Verder ben ik het eerlijk gezegd wel met hem eens. Je hebt nu al meerdere keren je standpunt herhaald. Zelfs ik had het na de eerste keer al wel begrepen. Daarnaast ging mijn post over het feit dat Sniper wel gedoneerd had, maar nog niet geregistreerd was als donateur. Om dan te vallen over het feit dat ik het woord status gebruik om dat aan te duiden is in mijn ogen wel een woordneukerij, ja.
 
Laten we eens gek doen:

[me]-=MV=- gooit het over een andere boeg...
[/me]


Stel je betaald i.p.v. jaarlijks,maandelijks een bedrag van 15,- (of meer!).

Ben je dan donateur of sponsor?!

En als je dat doet,wat kan je dan verwachten i.p.v. dat logotje?

[me]-=MV=- gooit ff een raar balletje op... O-) [/me]
Dan ben je nog steeds donateur. Niemand verplicht jou om dat te doen en er staat verder ook niks tegenover. Wil jij een banner op de site en betaal je ons daarvoor, dan ben je een sponsor.

En of je nu 15 of 30 of 100 euro doneert, ik zie niet in wat dat voor extra 'privileges' met zich mee zou brengen.

[me]Orpheus vraagt zich serieus af waarom mensen er nu zo'n heel drama van maken.
[/me]


We vragen simpelweg of mensen bereid zijn om wat geld te doneren om te helpen om MF in de lucht te houden. Als leuk (bedoeld) extraatje kun je dan de banners uitschakelen en krijg je een tekentje bij je naam. That's it. Waarom moet daar nou toch in vredesnaam zo'n heel verhaal over gemaakt worden over tweedelingen, privileges, statussen (en ja, nu bedoel ik het wel zo), noem maar op? :? Werkelijk ongelofelijk. |(

Vind je het leuk, dan doneer je. Vind je het niks, dan doe je het niet. Period.

En als je het dan werkelijk zo belangrijk vindt dat je anoniem blijft, dan stuur je mij een mailtje, vraag mij om het rekeningnummer en maakt een bedrag over. Klaar. Dan ben je anoniem. Maar door dat hier zo expliciet en bij herhaling te gaan verkondingen lijkt het er verdomd veel op dat je juist vooral probeert om er de aandacht op te vestigen. |(

Als je banners hebt is het niet goed. Probeer je een (leuk) alternatief te verzinnen, is het weer niet goed.

Erg vermoeiend dit allemaal. :Z
 
Laatst bewerkt:
Again. :?

Jouw opmerking/kritiek was tegen mij gericht. Hoe kun je dan Banaan betichten van niet om kunnen gaan met kritiek, aangezien je hem niet bekritiseerde.

Verder ben ik het eerlijk gezegd wel met hem eens. Je hebt nu al meerdere keren je standpunt herhaald. Zelfs ik had het na de eerste keer al wel begrepen. Daarnaast ging mijn post over het feit dat Sniper wel gedoneerd had, maar nog niet geregistreerd was als donateur. Om dan te vallen over het feit dat ik het woord status gebruik om dat aan te duiden is in mijn ogen wel een woordneukerij, ja.

Fijn Orph, mijn "post" was idd aan jou gericht. Hoewel, meer aan het woord status en nog ff mijn gedachte daarover. Sloot idd aan met mijn eerdere meningen. Dat jij daar op reageert prima, maar hoe banaan daar op reageert vind ik nergens op slaan. Kan ook op een normale manier...

Verder viel ik niet over jouw woordgebruik, ik dikte het enkel aan. Als je mijn eerdere post hebt gelezen zou je begrijpen waarom (en zou je misschien de lol er van in kunnen zien). Als je het niet begrijpt, hoor je als crewlid kennelijk op deze manier te reageren. Prima, vandaar mijn reactie terug. Again :)

Maar goed, ik zal me niet meer in de discussie mengen. Het wordt niet gewaardeerd als je een mening hebt en die verdedigd. Dat wordt tegen je gebruikt, omdat je te vaak wat zegt over 1 onderwerp en dat kan niet hoor.

Ik weet donders goed dat jullie het niet elke gebruiker naar wens kunnen maken, andersom zal niet elke gebruiker reageren/posten zoals jullie willen.

En wat dat donateurschap betreft, het moet gewoon mogelijk zijn om anoniem te doneren. Waarom daar een hele discussie over gevoerd moet worden is mij volstrekt onduidelijk. Gezien het feit dat het geld hard nodig is, lijkt het me ook heel redelijk om aan de wens van een groep gebuikers en potentiële donateurs te voldoen. Kortom, als je in de instellingen kun aangeven dat je wel of geen banners wil, moet dat ook met het MF icoontje kunnen. Als jullie dan ook nog de donateursregel uit het profiel halen (teslotte heeft dat MF icoontje voor degene die het gebruiken een duidelijke en voldoende betekenis), dan kan men eindelijk anoniem doneren. Moeilijk hoor die gedachte...

We vragen simpelweg of mensen bereid zijn om wat geld te doneren om te helpen om MF in de lucht te houden. Als leuk (bedoeld) extraatje kun je dan de banners uitschakelen en krijg je een tekentje bij je naam. That's it. Waarom moet daar nou toch in vredesnaam zo'n heel verhaal over gemaakt worden over tweedelingen, privileges, statussen (en ja, nu bedoel ik het wel zo), noem maar op? :? Werkelijk ongelofelijk. |(

Vind je het leuk, dan doneer je. Vind je het niks, dan doe je het niet. Period.

Tja, en als ik en anderen met mij die extraatjes niet hoeven dan is Leiden in last. Ik vind het werkelijk ongelovelijk dat daar zo moeilijk over wordt gedaan. Wij hebben jou gedachte niet, maar willen wel MF helpen door geld te doneren. We willen enkel die poespas niet. Ik steun ook de Vereniging Spierziekte Nederland, en loop echt niet met een button van hun rond. Ik doe dat anoniem, omdat ik dat zo wil. Punt uit.



 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel even een "stomme" vraag..

Levert het nu geen gelazer op met de adverteerders/eigenaren van de banners.

Je plaats immers een banner op een site omdat die:

1-Goed bezocht word wat veel hits cq reklame op (kan) leveren.
2-Je wilt dat jou product bekeken word door veel bezoekers.

Met de mogelijkheid tot onderdrukken van de banners werkt dit juist weer contra tot de opzet van de banners.

*Solly wou ik ff weten... ;)
 
Heppie al betaald dan?
Ik moet nog steeds een mailtje krijgen met de gegevens over de betaling
O-)
[me]Orpheus heeft vannacht maar 3 uurtjes slaap gehad.
[/me]


Toen ik vannacht om 04:00 thuis kwam van mijn werk had ik echt geen zin meer om nog ff de mail te checken. B|

:P
 
Ik heb nog wel even een "stomme" vraag..

Levert het nu geen gelazer op met de adverteerders/eigenaren van de banners.

Je plaats immers een banner op een site omdat die:

1-Goed bezocht word wat veel hits cq reklame op (kan) leveren.
2-Je wilt dat jou product bekeken word door veel bezoekers.

Met de mogelijkheid tot onderdrukken van de banners werkt dit juist weer contra tot de opzet van de banners.

*Solly wou ik ff weten... ;)

zodra alle 19.000 users en alle ongeregistreerde bezoekers donateur zou worden krijgen we wel gelazer met adverteerders denk ik :P
Aan de andere kant, met 19.000 donateurs hebben we ook geen adverteerders meer nodig :+
De aantallen donateurs zijn nu nog niet van dien aard dat daar problemen over ontstaan ;)
 
zodra alle 19.000 users en alle ongeregistreerde bezoekers donateur zou worden krijgen we wel gelazer met adverteerders denk ik :P
Aan de andere kant, met 19.000 donateurs hebben we ook geen adverteerders meer nodig :+
De aantallen donateurs zijn nu nog niet van dien aard dat daar problemen over ontstaan ;)

Oki,thank u.. ;)
 
Sorry dat ik ff reageer, its none of my fucking business, maar kon het niet laten,...

Het regent nl. buiten..

Fijn Orph, mijn "post" was idd aan jou gericht. Hoewel, meer aan het woord status en nog ff mijn gedachte daarover. Sloot idd aan met mijn eerdere meningen. Dat jij daar op reageert prima, maar hoe banaan daar op reageert vind ik nergens op slaan. Kan ook op een normale manier...

Joh, als je dit soort reacties, normale reacties vindt



Prima, maar ga dan niet lopen mieren neuken, als iemand bot terug reageert

Verder viel ik niet over jouw woordgebruik, ik dikte het enkel aan. Als je mijn eerdere post hebt gelezen zou je begrijpen waarom (en zou je misschien de lol er van in kunnen zien). Als je het niet begrijpt, hoor je als crewlid kennelijk op deze manier te reageren. Prima, vandaar mijn reactie terug. Again :)

Maar goed, ik zal me niet meer in de discussie mengen. Het wordt niet gewaardeerd als je een mening hebt en die verdedigd. Dat wordt tegen je gebruikt, omdat je te vaak wat zegt over 1 onderwerp en dat kan niet hoor.

Ik weet donders goed dat jullie het niet elke gebruiker naar wens kunnen maken, andersom zal niet elke gebruiker reageren/posten zoals jullie willen.

En wat dat donateurschap betreft, het moet gewoon mogelijk zijn om anoniem te doneren. Waarom daar een hele discussie over gevoerd moet worden is mij volstrekt onduidelijk. Gezien het feit dat het geld hard nodig is, lijkt het me ook heel redelijk om aan de wens van een groep gebuikers en potentiële donateurs te voldoen. Kortom, als je in de instellingen kun aangeven dat je wel of geen banners wil, moet dat ook met het MF icoontje kunnen. Als jullie dan ook nog de donateursregel uit het profiel halen (teslotte heeft dat MF icoontje voor degene die het gebruiken een duidelijke en voldoende betekenis), dan kan men eindelijk anoniem doneren. Moeilijk hoor die gedachte...Tja, en als ik en anderen met mij die extraatjes niet hoeven dan is Leiden in last. Ik vind het werkelijk ongelovelijk dat daar zo moeilijk over wordt gedaan. Wij hebben jou gedachte niet, maar willen wel MF helpen door geld te doneren. We willen enkel die poespas niet. Ik steun ook de Vereniging Spierziekte Nederland, en loop echt niet met een button van hun rond. Ik doe dat anoniem, omdat ik dat zo wil. Punt uit.

Prima, ga dan ff bij ze langs, handel dan ff alle administratieve rompslomp af van wie wel en wie niet, bouw die optie ff in de software,...

Tot die dag dat je dat doet, loopt niet zo te drammen man...

Zie nou eens in dat dit jou "Wensje is", en dat wensje mischien nog te implementeren is, maar als ze alles moesten inbouwen wat iedere gebruiker zich maar wenst, hoe klein dan ook, wordt het tering veel werk... Je bent niet meer dan wie dan ook op dit forum, dus forget about it..
 
Laatst bewerkt:
Tja, en als ik en anderen met mij die extraatjes niet hoeven dan is Leiden in last. Ik vind het werkelijk ongelovelijk dat daar zo moeilijk over wordt gedaan. Wij hebben jou gedachte niet, maar willen wel MF helpen door geld te doneren. We willen enkel die poespas niet. Ik steun ook de Vereniging Spierziekte Nederland, en loop echt niet met een button van hun rond. Ik doe dat anoniem, omdat ik dat zo wil. Punt uit.
Prima dat je wilt doneren. Graag zelfs. Om het even kort te houden: Opties inbouwen kost tijd en die is schaars. De kans dat dat gaat gebeuren is klein. Als je dus wilt doneren en toch niet een icoontje bij je naam of simpelweg anoniem wilt blijven dan doe je gewoon wat Orpheus al eerder poste: Je stuurt hem een mailtje op orpheus@motor-forum.nl en je krijgt het rekeningnummer. Simpeler kan niet. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan