Donateur van MF worden?

nHet grote probleem met iDeal is dat de transactiekosten nogal hoog zijn ( € 0,75 per transactie). Aangezien de meeste van onze transacties tussen de € 1,50 en € 5,- bedragen loont dat de moeite dus niet.

Dan nog..! Geld is geld, als de users toch weten dat het €0,75,- kost, en je dat er duidelijk bij vermeldt, dan kunnen ze daar toch rekening mee houden en €0,75,- meer overmaken bij hun transactie. Als jullie de mogelijkheid hebben om Ideal te 'nemen' lijkt het me geen verkeerd plan!
 
Zie dat mijn MF donateur logo weg is , heb dus geen herinnering gehad ?

Komt die herinnering nog of moet ik weer opnieuw donateur worden ?
Ik krijg de laatste tijd vaker de melding dat mensen geen herinnering hebben gehad. Ik ga eens even bij de Sysadmin informeren of dat nog wel goed gaat.
Overigens staat in die herinnering dat je een verlenging aan kunt vragen via het aanmeldformulier. Als je wilt verlengen, zou je dus even dat formuliertje in moeten vullen.
 
Hoi...kep de 5de deze maand gedoneerd...maar dr staat nog steeds
geen donateur in mn pers gegevens.....

Grtzzz...Rob

:W
 
Laatst bewerkt:
Crisis!
Wat een chaotisch MF met al die reclame... Kan het niet verdragen :P Geef me snel nog een jaar :+

Aanvraag verstuurd :)
 
Dag oma :W

Er is alweer een jaar voorbij, wat gaat dat toch snel.
Gelukkig wordt je gewaarschuwd voordat het jaar om is zodat je niet MF-donateurloos door het leven hoeft te gaan *O*

De her-aanvraag is verstuurd, nu nog wachten op de rekening ;)
 
Ik heb ook een aanvraag verstuurd.

Als motorrijder moet je de gemeenschap steunen, veel motorrijders (in spe) kunnen hier veel leren en hun ei kwijt. Dat vind ik een goede zaak!

Eerlijk gezegd stoor ik mij totaal niet aan de banners, maar die coole verlichte 'MF' voor je nickname is wel de moeite waard :P

Ga zo door! :)

PS.

Ik heb het idee dat vele MFers niet weten van het bestaan van het donateurschap. Misschien daar wat aan doen? Just my 2 cents.. :)
 
heb sinds vandaag dus weer reclame in beeld, had wel herinnering gehad en weet niet beter als dat ik een hernieuwde aanvraag heb gedaan.

is deze nog in behandeling of word ik (op een verkeerde manier) oud ?
staat nog wel MF bij mijn nick maar heb niet de keuze reclame uitschakelen in voorkeuren


word dus oud, donorcodicil is weg nu.

nieuwe aanvraag in de maak.
 
Laatst bewerkt:
Ook weer een jaarlijkse herrinering ontvangen en even overgeboekt vanaf mijn rekening op de kaaimaneilanden :+
 
Ook ik heb zojuist 15 euries gelapt om MF te steunen en nieuwe ootoo sticker besteld want heb een ander blikje gekocht.
 
[me="Xtra"]gaat ook maar eens z'n steentje bijdragen :Y[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan