Wisten jullie dat...

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Knukkel's versnellingsbak van z'n Pan gevuld is met een vanille-vla-achtige massa...


Foto volgt nog...



:+ :+ :+ ;) ;) ;)





Als Knuk zin heeft om te posten...
 
oei zoiets kwam bij mij een keer uit een yamaha 650 lopen
allen leek dat meer caramelvla
bleek combinatie te zijn van heeeeeeeeel oude olie en water
en stinken die troep!
 
Jaahaaa... het was me het middagje sleutelen wel weer.
We zouden alleen de primaire kast even verwijderen, maar de versnellingsbak bleek ook niet helemaal 100 punten te zijn... en de olie ook niet. Was een mengdel tussen vanille vla en baileys. Qua kleur dan.
Daarna lekker door de regen terug gereden... zonder spatbord... jak...

Oh ja... die duct tape is niet de permanente oplossing voor mijn zadelprobleem.

full
 
Cool zadel man! :+






By the way.... Dat olie/whatever mengsel stonk helemaal NIET he..? Echt compleet reukloos.
 
Er liep nog iemand vreselijk te blaten tijdens het sleutelen.
Als u deze man tegenkomt, sla hem dan even op z'n oog.
Dank u.

full
 
Jaahaaa... het was me het middagje sleutelen wel weer.
We zouden alleen de primaire kast even verwijderen, maar de versnellingsbak bleek ook niet helemaal 100 punten te zijn... en de olie ook niet. Was een mengdel tussen vanille vla en baileys. Qua kleur dan.
Daarna lekker door de regen terug gereden... zonder spatbord... jak...

Oh ja... die duct tape is niet de permanente oplossing voor mijn zadelprobleem.

(Afbeelding)
Liggen je tuimelaardeksels er ook al af?
 
Liggen je tuimelaardeksels er ook al af?
Nee, we hebben alleen de belt 'open' gemaakt.
En toen we de bak verplaatsten, kwam er een draadeind los waardoor de bak leegliep... Tis weer gefikst, maar er moet nog wel even een overmaats draadeind in worden gezet.
 
Nee, we hebben alleen de belt 'open' gemaakt.
En toen we de bak verplaatsten, kwam er een draadeind los waardoor de bak leegliep... Tis weer gefikst, maar er moet nog wel even een overmaats draadeind in worden gezet.


Ja... en we hebben Robin z'n Pan deksels maar effe als olie opvangbak gebruikt... 8-)
 
Jaahaaa... het was me het middagje sleutelen wel weer.
We zouden alleen de primaire kast even verwijderen, maar de versnellingsbak bleek ook niet helemaal 100 punten te zijn... en de olie ook niet. Was een mengdel tussen vanille vla en baileys. Qua kleur dan.
Daarna lekker door de regen terug gereden... zonder spatbord... jak...

Oh ja... die duct tape is niet de permanente oplossing voor mijn zadelprobleem.

(Afbeelding)
Weet je zeker dat het geen oud frituurvet is?
 
Knukkel's versnellingsbak van z'n Pan gevuld is met een vanille-vla-achtige massa...


Foto volgt nog...



:+ :+ :+ ;) ;) ;)





Als Knuk zin heeft om te posten...
Volgens mij hordt dat zo dat heeft beull (of hoe je dat ook zegt) ook een speciale olie voor je koppelingsplaten, heb ik eens gezien bij de dealer was vroeg toen ook wat dat nou was, was een soort speciale olie voor je platen waar ook je ontsteking gewoon in kon , als het niet zo is :X :X
 
Volgens mij hordt dat zo dat heeft beull (of hoe je dat ook zegt) ook een speciale olie voor je koppelingsplaten, heb ik eens gezien bij de dealer was vroeg toen ook wat dat nou was, was een soort speciale olie voor je platen waar ook je ontsteking gewoon in kon , als het niet zo is :X :X
Vroeg aan het pils? :) :)
 
Trouwens... Stoppen jullie ook allemaal je koppelingsplaten samen met je ontsteking in speciale olie...?????

|( |( |( |( |(
ja daar lach jij nou wel om he maar eh ik heb vanaf mijn 16e gecrossed
en enduro gereden(nu helaas niet meer)
heb in die tijd een tijdje op een honda xr600r gereden en daar was altijd verdomd goed uitkijken geblazen met wat voor olie je gebruikte want de onsteking van die dingen draait namelijk inderdaad in olie
en zoals je weet lopen alle jappaners met multivoudige NATTE platenkoppeling
 
Terug
Bovenaan Onderaan