custom intruder, wat vinden jullie hiervan?

proreptile

Rookie
23 okt 2010
6
0
Hallo
Weet deze 'mooi' verbouwde intruder VL 1500 staan, veel thunderbike onderdelen. Is van 1999 en een 20K kilometer. Wat is zulk een moto 'waard.
Ik weet wel, alles is waard wat de gek ervoor wilt geven, maar wat zijn zo de gangbare prijzen?
Ben eigenlijk meer voor de Japanse techniek dan het Harley gebeuren...
Jullie meningen graag !
full
 
Hij staat te koop voor 11500.
Vind dit wel wat veel voor een 1999, maar bij met die aanpassingen zit dat misschien wel goed. Heeft natuulijk niet het (terechte?) waardebehoud van een harley custom...
Je koopt voor deze prijs een nieuwe VL 1800...
Gewoon, is dit een terechte prijs of er wat over? Zou het zelf niet kunnen inschatten...
 
edegro, ik denk niet dat hij deze heeft maar graag wil hebben en nu een richtprijs zou willen weten om te kijken of de vraagprijs te hoog of te laag is. Tja, wat is zo'n ding waard? Tis idd wat de gek er voor over heeft, maar ik denk dat je gemiddelde prijs van een standaard moet nemen +25%, meer zou ik er niet voor geven dus zo rond de 8000,
 
Laatst bewerkt:
99 = bijna 12 jaar oud, verbouwde kosten krijgen ze er nooit weer uit.
Denk tussen de 6000 en 7500 euro, meer brengt zo'n fiets niet op.
Hij is wel mooi, maar zo kun je zelf een standaard fiets ook maken.
 
Spuitwerk en chroom ziet er netjes uit. Wat doet een 99-er? Tel daar wat bij op voor een spuiter en voor poetsen/chromen details (niet alles, want dat soort dingen krijg je nooit 100% terug), en je bent er.

Indicatieprijs is volgens mij wat aan de positieve kant :)
 
Mooi ding, maar als je het mij vraagt dat geld zeker niet waard. zal nog wel prima tijd mee door kunnen rijden, maar ook al is ie uniek, man voor dat geld kun je zoveel anders leuks kopen. Denk inderdaad dat schatting van Hulzie en Bitchin realistischer is.
 
Bijkomende factor is ook nog, als je nou niet van rood houdt, is het nog een spuiter of roller ook!!

Persoonlijk hou ik meer van groen, dan kan ik lekker doorrijden!
 
99 = bijna 12 jaar oud, verbouwde kosten krijgen ze er nooit weer uit.
Denk tussen de 6000 en 7500 euro, meer brengt zo'n fiets niet op.
Hij is wel mooi, maar zo kun je zelf een standaard fiets ook maken.

Er is nu reeds een bod van 9250 Euro op deze motor, uw 7500 is wel wat laag geschat vrees ik.
Anderzijds, moest het een oude aftandse Harley geweest zijn maakt men geen problemen over veel te hoge vraagprijzen, want Harley´s zijn dat waard door hun
hoge betrouwbaarheid en omdat het een Harley is.
Zoek eens uit wat een Intruder 1500 kost met al de dure Thunderbike stukken die er op staan, er zijn altijd liefhebbers te vinden en wie net een vette 1500 Thunderbike zoekt kan hier een mooie motor aan hebben.
 
Tja, een 1500 van die leeftijd kost ongeveer 6000, dus dan zou de rest voor de thunderbike onderdelen zijn, tja, iets zegt me dat de bouwer toch minder kwijt was, maar daarom werd er al geschreven,w at de gek er voor over heeft, en de schatting die gedaan is is op basis van een 2e hands motor en 2e hands extra onderdelen, want je mag de aftermarketparts dus nit meer als nieuwwaarde rekenen.
 
Er is nu reeds een bod van 9250 Euro op deze motor, uw 7500 is wel wat laag geschat vrees ik.
Anderzijds, moest het een oude aftandse Harley geweest zijn maakt men geen problemen over veel te hoge vraagprijzen, want Harley´s zijn dat waard door hun
hoge betrouwbaarheid en omdat het een Harley is.
Zoek eens uit wat een Intruder 1500 kost met al de dure Thunderbike stukken die er op staan, er zijn altijd liefhebbers te vinden en wie net een vette 1500 Thunderbike zoekt kan hier een mooie motor aan hebben.

Blijft een Suzuki.Voor 10 mile koop je ook een redelijk nieuwe en betrouwbare Harley.
 
Bod wat erop staat zegt niks, meestal is dat de eigenaar zelf, een vriend of een collega die hoog inzet om er een ander overheen te lokken.
Biedt maar eens 10 euro meer!
 
Daar kun je een mooie HD voor kopen, maar onderschat een rijdbare kist Snap on gereedschap niet, en/of het arbeidsloon. (kennis ben je dan ook nog nodig, als kantoor jojo ben je dan duur uit, ik werk zelf in de metaal en kan heel veel zelf, dat was en is veel mazzel)
In de goede jaren van HD reedt ik 1340 EVO 1991 type, ik heb zelf 12 sleutels, maar kost allemaal een boel tijd en HG vlekkenreiniger mij toen, ben zodoende maar overgestapt naar Intruders VS serie 1400, ze doen het zomer en winter.

Zal wel weer bult lawaai op komen, maar dat laat mij koud.
 
Daar kun je een mooie HD voor kopen, maar onderschat een rijdbare kist Snap on gereedschap niet, en/of het arbeidsloon. (kennis ben je dan ook nog nodig, als kantoor jojo ben je dan duur uit, ik werk zelf in de metaal en kan heel veel zelf, dat was en is veel mazzel)
In de goede jaren van HD reedt ik 1340 EVO 1991 type, ik heb zelf 12 sleutels, maar kost allemaal een boel tijd en HG vlekkenreiniger mij toen, ben zodoende maar overgestapt naar Intruders VS serie 1400, ze doen het zomer en winter.

Zal wel weer bult lawaai op komen, maar dat laat mij koud.


http://evosucks.com/
 
Vind het toch echt wel een gaaf fietské!!!
Andere kleurstelling wat mij betreft zou beter zijn...

Kan beter een bult lawaai uit je motor krijgen dan op je uitspraken!!!
 
Daar kun je een mooie HD voor kopen, maar onderschat een rijdbare kist Snap on gereedschap niet, en/of het arbeidsloon. (kennis ben je dan ook nog nodig, als kantoor jojo ben je dan duur uit, ik werk zelf in de metaal en kan heel veel zelf, dat was en is veel mazzel)
In de goede jaren van HD reedt ik 1340 EVO 1991 type, ik heb zelf 12 sleutels, maar kost allemaal een boel tijd en HG vlekkenreiniger mij toen, ben zodoende maar overgestapt naar Intruders VS serie 1400, ze doen het zomer en winter.

Zal wel weer bult lawaai op komen, maar dat laat mij koud.

:/




.... zeldzaam...
 
Terug
Bovenaan Onderaan