thunderace gepraat

Bedankt!
Ik geloof dat ie zich sinds gister heeft geregistreerd op deze site, dus wellicht vinden we daar nog wel wat!
Maar ebay had ik nog niet aan gedacht, de duitse sites ook niet trouwens, stom, want we halen best veel uit duitsland.
Ga gelijk ff op zoek! :)
 
FF MF OMA nar het bejaardentehuis gestuurd :) Om even wat nieuw leven in te blazen heb even een berichtje plaatsen. Voor de heren/dames Thunderaceliefhebbers onder ons: ik heb een splinternieuwe donkere double bubble scherm te koop voor 40 hele Euro's :W
 
Vandaag heb ik de Ace voorzien van mooie rvs imbus kuipboutjes
en een beetje gesprietst met een wd 40 en siliconen spray.

Wanneer wordt het een keer lente??!!
;(
 
De mijne houdt haar winterslaap, nog een paar maantjes niet storen '( Dubble bubble ruitje zal mooi staan op jouw Ace :)
totaallogo-1.jpg

:Y :Y *D
 
Zo,

nou heb ik oma weer een rotschop gegeven })

En iedereen nog in winterslaap? Die van mij wel hoor, staat lekker warm in d egarage te wachten totdat alle sneeuw en rommel van de weg af is. Wellicht bij de jaarbeurs in Utrecht weer?

Groet ptc-ace
 
Zoo eerst eens oma even wakker schudde.

En dan gelijk een vraag.
Zijn er hier mensen die met beide ruitjes gereden hebben?
En dan bedoel ik een spoiler-ruit zoals op de foto hierboven.
En een flipup-ruit zoals de foto hieronder.
5315870-0001-296x226-f.jpg

Welke van deze 2 werkt het beste? (als het kan, de lucht +/- 30cm hoger)

Groetjes frans
 
Move it oma! })

Ook hier maar even vermelden dat we op de thunderace site bezig zijn met een toertochtje in september.

Bent u weer op de hoogte.

Groet ptc-ace
 
Even afscheid hier nemen. Twee weken geleden is mijn poekiewoekie van de paddock stand afgevallen tijdens montage achterwiel. De schade is ongeveer evenveel als de dagwaarde, dus hij is total loss :(

Ik heb hier overigens nog het één en ander liggen. Ik heb nog een complete kuipset (rood/wit), originele demper en twee ruitjes te koop. Iemand interesse? Ik hoef de hoofdprijs er niet voor te hebben, het staat hier redelijk in de weg.
 
Balen! :(

Je had toch net een nieuwe kuipenset gemonteerd?

Heb je nog een originele topkuip?
En zo ja, wat moet deze kosten ?

(de mijne heeft een barst onder de spiegel)
 
Ja, zat net een nieuwe kuipset op. G#dverdeg#dver :( Ja, orginele topkuip heb ik en in goede staat. Ik verkoop hem alleen niet los, je mag de complete kuipset voor €100 hebben :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, het gaat niet door.

Ik ga eerst proberen het scheurtje te lassen.

Btw, €100,- voor een hele set is wel een weggeef prijsje .
 
Terug
Bovenaan Onderaan