eigenbouw

28 mrt 2005
45
0
Laatst bewerkt:
Oemph, dat ziet er veelbelovend uit, beetje Chica, beetje Spiderman.... helemaal goed, hou ons up-date met je project.

Ik zou niet weten waarom je de tandwielverhouding zou moeten veranderen bij een langere of kortere ketting, lengte maakt toch geen verschil in overbrenging? hmm, ....dit klinkt vreemd.....
 
Oemph, dat ziet er veelbelovend uit, beetje Chica, beetje Spiderman.... helemaal goed, hou ons up-date met je project.

Ik zou niet weten waarom je de tandwielverhouding zou moeten veranderen bij een langere of kortere ketting, lengte maakt toch geen verschil in overbrenging? hmm, ....dit klinkt vreemd.....

Kalopt. :} de overbrengingsverhouding (6xwoordwaarde) wordt bepaald door de diameter van het voorste-en achterste tandwiel. Tanden tellen kan ook.

Greetz
Kropatchek :]
 
het ding heeft wel een hoog "Rocket Scienstist" gehalte, erg cool....Flash Gordon in Nederland... ;)
 
oke dan! bedankt, ik dacht dat dat misschien uitmaakte. ik heb inderdaad ook een paar topics extra. ik most even inkomen.... :Z
vandaag een voetsteuntje gemaakt ;( maar het duurt zo lang. wil dag en nacht bezig maar dat trek ik niet, jammer. ben t'fototoestel vergeten. balen maar ja, morgen post ik wel ff een fotootje. weet iemand ook of je met een aangepaste autoband plus velg mag rijden in nederland? weltrusten! :Z
 
Hey kunstenaar.., Heb je nou ook nog een paar "goede" foto's..?

Als ik al die crap van die posts hierboven zie.........,,,

En je had het ook over seventies Impalas en Pontiacs.,, wat ga je daar mee doen??

Je heb toch een kenteken op die CB..? Dan kun 'm toch gewoon verbouwen en mee gaan rijden... En bochten proberen te maken.
 
het achterwiel was cardan-aangedreven en is nu kettingaangedreven.

die impala is naar de keuring geweest en er zijn een aantal kleine mechanische mankementjes geconstateerd.
-mechanische klep moet worden vervangen door een electrische afsluiter (op de gastank)
-2 deukjes in de remleiding
-beetje speling stuurstang
-kleppen moeten gesteld worden
nog twee weken en dan kan hij weer de weg op.

bij de pontiac is het plaatwerk bijna klaar alleen bij de achterruit moet nog wat gelast worden. dan alleen die stukken nog plamuren en alles in de spuitplamuur en kan dan gespoten worden.
hi-jackers eronder gedaan en een dubbele nieuwe uitlaat (staal-48mm met eindstukken van RVSrond 70mm)

kan dat nou met een autovelg/band????

fotoos komen. er wordt aan een site gewerkt dus nog ff geduld aub :X

die bike van roland... super! :} :} :} :}
pin-striping misschien een vet idee?? :9
 
wil graag een shifter maken voor een honda cb400f blokje. is dat mogelijk? waar zit de koppeling dan eigenlijk :?

alvast bedankt..
 
Hallo lui. Ik vraag om hulp. Kan iemand mij helpen met mijn bedrading van mijn eigenbouw Yamaha xv920, Er zit niet veel meer aan bedrading op de motor , puur het noodzakelijke , Dat is koplamp + achterlicht en remlamp + claxon, Maar op 1 of andere mannier zit er iets niet goed , Want hij laat niet bij, Als er iemand in de buurt van Zevenaar zit en verstand heeft van electra en tijd heeft en een extraatje wil, graag melden op 0641499961 .
 
Hé muts. Ergens in het Brikken en Klassiekers forum staat ook een topic over Viragoverbouwers. Misschien dat je hier iemand treft. Als je foto's hebt van je brik post ze dan even ben altijd benieuwd wat een ander er van brouwt.

:}

Virago verbouwers hier?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan