Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderhandelingen met Safe Apeldoorn zijn afgerond.
Proefrit is goed verlopen, dus....................
..................................................

Als het kenteken binnen is mag ik mij de gelukkige eigenaar
noemen van een Suzuki GSX 600 F *O* *O* *O* *O*
 
Ik zit een beetje te zoeken naar verzekeringen, maar nu vragen ze om de KW waarde, de catalogusprijs en de dagwaarde. Iemand enig idee hoeveel dat is voor een GSX 600F uit 1992? En weten jullie nog goeie vergelijkingssites voor motorverzekeringen en bij welke verzekeraar zitten jullie zelf?

Alvast bedankt.
Ik zit zelf bij univé, bevalt goed, tot nu toe (geen schade *D ). Daar kun je ook tevens de catalogus waarde van je motorfiets uitlaten rekenen. Volgens mij is het iets rond de 6800 euro ofzo. De dagwaarde moet je maar schatten denk ik... )2000+ ofzo). En het aantal kilowatts moet je even opzoeken, is vast wel ergens te vinden (bijv in de artikelen in het ledenregister van de gsxf-club)

Onderhandelingen met Safe Apeldoorn zijn afgerond.
Proefrit is goed verlopen, dus....................
..................................................

Als het kenteken binnen is mag ik mij de gelukkige eigenaar
noemen van een Suzuki GSX 600 F *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!
Ik zal je binnenkort aan de erelijst toe voegen.

VEEL VEILIGE KILOMETERS. :] :] :] :] :] :]
 
Gefeliciteerd!!
Ik zal je binnenkort aan de erelijst toe voegen.

VEEL VEILIGE KILOMETERS. :] :] :] :] :] :]

Dank je, er komen nu een aantal dagen dat ik gewoon NIET kan wachten, op
dat kentekenbewijs. Afleveringsbeurt heeft hij al gehad. Fietsje staat dus gewoon
klaar.

Nou ja, dan nog 5-8 werkdagen wachten tot het rdw zijn werk heeft gedaan. :Y
 
Als je een betere demper wilt hebben dan moet diegene hebben waar een reservoir aan vast zit. Dan heb je de juiste en zal de achterkant ook wat omhoog komen.

doel je hierbij op dit type schokbreker:

full



of een type waar het potje direct aan de schokbreker zit dus zonder slang ertussen?

bvd. ;)
 
doel je hierbij op dit type schokbreker:

(Afbeelding)


of een type waar het potje direct aan de schokbreker zit dus zonder slang ertussen?

bvd. ;)

Dit is de goede demper als er aan de bovenkant schroefdraad zit. Deze kan je er zo op plaatsen en dan kan je het best niet de slang loshalen omdat je deze dan moet laten vullen.
 
Dit is de goede demper als er aan de bovenkant schroefdraad zit. Deze kan je er zo op plaatsen en dan kan je het best niet de slang loshalen omdat je deze dan moet laten vullen.


schroefdraad ben ik niet zeker van.

heb nog 1 laatste vraagje (voor je er helemaal flauw van wordt) ;)

weet je toevallig gegevens van de schokbreker?

kreeg elders bijgevoegd plaatje van een 1100 gixxer:

misc


nu staat me vaag bij dat die "iets" langer is en zodoende de motor wat ophoogt. een beetje kan best leuk zijn maar moet niet te gek worden zodoende ;)
 
schroefdraad ben ik niet zeker van.

heb nog 1 laatste vraagje (voor je er helemaal flauw van wordt) ;)

weet je toevallig gegevens van de schokbreker?

kreeg elders bijgevoegd plaatje van een 1100 gixxer:

misc


nu staat me vaag bij dat die "iets" langer is en zodoende de motor wat ophoogt. een beetje kan best leuk zijn maar moet niet te gek worden zodoende ;)

Voor welk bouwjaar GSX-R1100 is deze schokdemper? Theoretisch zal deze ook moeten passen. De achterkant komt niet echt gek veel omhoog, maar wel genoeg om het te merken als je lekker gaat sturen.
 
Zal ik anders in de ledenlijst ook opnemen of men lid is van de gsx-f club (en onder welk lidnummer)? Is misschien wel leuk en handig. Of zullen we deze twee gescheiden houden?
 
Voor welk bouwjaar GSX-R1100 is deze schokdemper? Theoretisch zal deze ook moeten passen. De achterkant komt niet echt gek veel omhoog, maar wel genoeg om het te merken als je lekker gaat sturen.


sorry voor de late reactie.

deze is van een 90/91 oliekoeler. :)

in iedergeval nogmaals bedankt voor de info. ga eens wat op mn gemakje rondkijken en vorderingen zal ik zeker melden in dit topic *D
 
Vandaag proefgereden met een GSX600F uit 2003 met 7500 KM.
Rijdt heerlijk in vergelijking met de lesmotor Honda CB500 :]

full
 
En vanavond mijn handtekening gezet *O*
Vrijdag istie van mij :]

Ik wou eerst voor een GSXR600 of een R6 gaan maar heb toch maar naar m'n verstand (voor zoverre aanwezig)geluisterd ipv het hart
O-)
 
Mijn 4-1 uitlaat is binnen, nu alleen nog monteren! heb daar volgende week een hele week de tijd voor, heb dan vakantie *O*

:]

o het is trouwens een micron uitlaat })

full
 
En ja hoor het is dan zo ver, voor het eerst op mijn bek gegaan :( Na enthousiast op mijn trouwe tweewieler te zijn gestapt en nog enthousiaster te zijn weggereden wil ik gezellig een noodstop maken voor de lokale bushalte. Helaas geen rekening gehouden met de geulen die daar in het asfalt zijn ontstaan en de vrolijke herfstblaadjes die zich daarin ophopen. Stuur begint te zwabberen en hoppa er overheen. Erg jammer allemaal, zeker omdat daar juist het meisje stond die ik nu al drie weken probeer te versieren, die gaat dus ook nooit meer achterop :N . Schade valt mee, rechter achteruitkijkspiegel en richtingaanwijzer zijn niet meer en mijn voorrem heeft een iets sportievere vorm gekregen, bij elkaar iets van 100,- euro |( . Maar goed weer iets geleerd: Stoer doen, alleen voor gevorderden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan