G
GTR
Guest
Misschien ben ik wat kort door de bocht (hoe toepasselijk ) maar:
Wat komt er kijken bij het goed rijden van bochten op een motor (supersport) (jaja ver vooruit door de bocht kijken dat weet iedereen die 1 motorles heeft gehad) ik bedoel vooral hard door een bocht. Is een kneedown dan noodzakelijk (waarom wel of waarom niet) er zijn al 10-tallen discussies over te vinden maar NERGENS wordt echt DUIDELIJKHEID geschept.
Ik hoop dat er mensen zijn die weten hoe het zit en weten waarover ze praten en het hier willen vertellen.
Even puur hypothetisch:
Ik wil een snelwegafrit zo hard mogelijk nemen (270 graden bocht met goed en droog asfalt) Hoe moet ik dan te werk gaan? En ga ik dan (ruim) sneller dan een beetje stug afgeveerde auto? (met bijvoorbeeld sportonderstel)
Wat komt er kijken bij het goed rijden van bochten op een motor (supersport) (jaja ver vooruit door de bocht kijken dat weet iedereen die 1 motorles heeft gehad) ik bedoel vooral hard door een bocht. Is een kneedown dan noodzakelijk (waarom wel of waarom niet) er zijn al 10-tallen discussies over te vinden maar NERGENS wordt echt DUIDELIJKHEID geschept.
Ik hoop dat er mensen zijn die weten hoe het zit en weten waarover ze praten en het hier willen vertellen.
Even puur hypothetisch:
Ik wil een snelwegafrit zo hard mogelijk nemen (270 graden bocht met goed en droog asfalt) Hoe moet ik dan te werk gaan? En ga ik dan (ruim) sneller dan een beetje stug afgeveerde auto? (met bijvoorbeeld sportonderstel)
Laatst bewerkt door een moderator: