Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet niet wie Marcel is, maar zo te zien een echte vakman!
Ziet er echt top uit. Ik wil eigenlijk ook naar 1 pijp, vind t zo jammer om al dat ijzer voor dat mooie open achterwiel te hangen.
Hou er rekening mee dat de koplamp covers in de zomer kunnen zorgen dat je koplampen gaan scheuren.
Je koplampen zijn van kunststof en willen zonder al scheurtjes gaan vertonen door overmatige warmte! Ziet er mooi uit maar kan problemen geven.
Haal rond de 200km uit een tank voor het lampje gaat branden, wel zonder continue hooligan gedrag.
In juli in een dag terug gereden uit Rimini. Dus lange afstanden zeker te doen!
Dan is t toch dat kleine imbusje aan de zijkant. Nu ik t weer zie.... De schroef is om de lengte af te stellen, wordt geborgd door dat hele kleine imbusje.
Er is ergens op het internet wel uitleg te vinden, zo ben ik er ook achter gekomen. Maar vraag met niet waar ... Mogelijk op het ARA forum.
Zit een heel klein imbus boutje in de stift, die moet je eerst losdraaien. Uit mn hoofd: Aan de onderkant, maar weet t niet zeker meer. Ben toen ook aan klooien geweest ....
Volgens mij wel, maar moet eerlijk zijn dat ik ze al lang niet meer heb bekeken. Zaten op mijn 2006 Tuono en daar heb ik toen Leo's op gezet.
Opsturen is helaas wel even lastig (geen tijd).
Heb een tijdje getwijfeld tussen de 1098SF en de 848SF. Uiteindelijk is het de 848 geworden doordat ik die over de hele lijn net even prettiger vindt. De 1098 heeft voor mij een te hoog hooligan gehalte, wil in de Dolomieten aan het einde van elke bocht gewoon het gas open kunnen trekken, de 2...
Even voorstellen. Dick uit Den Haag en vanaf 12 november trotse eigenaar van een 848SF uit 2013 met slechts 6600km op de klok.
Ben bezig om het eerste deel te lezen om helemaal bij te zijn. Tot afgelopen zaterdag Tuono rijder geweest.