Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hierbij bied ik een paar open uitlaten aan van het merk SIL
hebben altijd onder Monster 600 gehangen maar passen ook op vele andere monsters... (620,750,900...)
prachtig geluid!! en de foto's zeggen genoeg over de look
graag had ik 350 euro voor de uitlaat
mvg
0474/705550 of mail...
het volgende doet hem voor : Monster heeft 1.5 stil gestaan door een panne...
na dat ze eindelijk gemaakt is,is de batterij plat ... enkel lichtje neutraal en olie branden nog zachtjes .
op welke manieren kan ik mijn monsterke terug op gang krijgen ? vroeger kon je met een 4 takt brommertje...
ik vermoed dat hij toch niet op 25kw te krijgen was ...
als het een S4 was heeft hij 916cc (zelfde blok als de legendarische 916)
deze is anders ook lekker !
beste topicstarter...
zelf rij ik nu al een 12.000 km met mijn M600 die er nu 49.920km op teller staan heeft (dus dat hij snel kapot zou zijn is hierbij al ontkracht...)
het onderhoud van een monster 600-620 is niet veel meer dan de gemiddelde Jap (zeker niet zoals hier gezegd 300euro per...
beste mede ducers,
vandaag brak mijn clip on af :-s (gelukkig niet door te vallen of zo)
maar nu zoek ik ongeveer dezelfde clip on als die ik heb. weten jullie soms van welk merk deze is ? of van welk merk ik ongeveer dezelfde kan vinden?
mijne heeft 47.000 en wat rijdt hij nog heerlijk !!!
hij moet nog steeds niet janken als een japanner,maar brult nog als een leeuw !
allemaal overdreven die onderhouds kosten,zeker als je spreekt over de 2 kleppers van ducati !
de 4 kleppers kunnen idd iets duurder zijn,maar een 600-620...
hahaha,wat grappige commentaren over de Duc...
spijtig genoeg van mensen die er waarschijnlijk niet veel van kennen...
ik rijd nu reeds een jaar met m'n monstertje (10.000 km gedaan),hij heeft nu 47.000 op de teller staan en ik heb nog nooit een probleem gehad! (groot onderhoud was 300...
mijn eerste echte motor was de monster 600 en daar heb ik nog geen nanoseconde spijt van !
de verhalen omtrent duur onderhoud en zo zijn overroepen zeker als je een 695 koopt aangezien die maar 2 kleppen heeft.
de verhaaltjes met de dure prijzen zijn op de 4 kleppers gericht (999-s4r)
ik...