Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier de andere uitzondering. De eerste 12 jaar gereden op een Suzuki GS500. Toen ik hem net had, dacht ik dat ik met vol gas er bijna af zou vallen. _O- Nu niet meer voor te stellen natuurlijk. Later werd het beperkte vermogen wel vervelend voor de snelweg, maar het bochtenwerk bleef genieten...
Volgens mij waren die metingen exact hetzelfde als bovenstaande.
Ik ben echt een leek op dit gebied maar zal binnenkort de dynamo metingen nog eens overdoen. :X
Ik kan het moeilijk uitleggen, maar zal het proberen. Voltagemeting van dynamo leek dus goed, maar bij het controleren van de weerstand zijn de waarden niet goed. Gemeten tussen 3 diodes uit dynamo en andere kant van de multimeter op minpool accu (grond).
Weerstand van multimeter zelf kwam uit...
Nog bedankt voor je reactie trouwens!
Afgelopen weekend alles doorgemeten en accu volgeladen en opnieuw geplaatst (zit goed vast). Originele SR lijkt juist nog goed. De dynamo geeft wel genoeg spanning, maar er lijkt kortsluiting te zijn volgens de weerstandsmeting (als ik het goed begrijp)...
Ik zit meestal rond de 1:17/18 (gen1 carbs), maar ik denk dat de mijne wel iets armer afgesteld kan worden. Hoef ook maar weinig choke te gebruiken bij koude start. Voor ik problemen had met mijn carbs was er iets meer choke nodig en liep hij dacht ik ook zuiniger.
Rustig hier de laatste tijd!
Kleine update van mijn kant: mijn SV lijkt wat probleempjes te hebben met het laadcircuit. Vermoedelijk de (originele) spanningsregelaar maar mogelijk ook de dynamo aangezien het voltage bij stationair (12,0V) en bij gasgeven (12,1V) echt te laag is -O-
Volgens mij is het wel een Gen2 kuip. Het curvy model (Gen1) heeft een iets andere vorm. Zie foto's:
Op SV650.org kwam ik nog een paar Gen2 SV's tegen met dezelfde kuip: