Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus het moet niet perse transmissie olie zijn? Ga deze week de olie aflaten en vervangen en zal ook de koppelingsplaten goed proper maken. Heb de koppeling al is helemaal opgespannen en terug gelost dus daar ligt het niet aan.
Ik weet niet of het hier gepast is, maar vroeg me af welke olie ik in mijn cz 150c blokje moet doen. heb er namelijk nieuwe olie in gedaan en nu slipt de koppeling door als ik hem wil aantrappen. De eerste trap pakt hij nog, de tweede al niet meer. Heb er nu gewone standaard 10w40 in zitten, de...
ja het was dus de batterij! even naar de batterij winkel en voor een kleine 27 euro rijd hij weer perfect! heel erg bedankt voor alle reacties en hulp!
ik denk dat die dan gewoon terug 12.6 volt geeft maar daar kan ik morgen pas op reageren.
het vreemde is dat ik tijdens het zoeken het voorbije weekend 2 maal plots wel terug contact had maar dat lampje bleef niet lang branden.
ik meet met mijn multimeter en zet de zwarte klem op de min en met mijn rode klem ga ik al deze punten af. ik heb ook apart de batterij gemeten en die gaf 12.6 volt. denken jullie dat de batterij kortsluit want dat lijkt me sterk?
het kloppen op de start relais helpt niet.
heb vandaag na men werk nog snel even proberen meten maar ik kreeg enkel 0 volt.
wat heb ik allemaal gemeten (alles ten opzichte van de min):
1. de 2 kabels op het startrelais. heb deze ook beide rechtstreeks eens aangesloten op de +
2. alle...
amai heel erg bedankt voor de reacties! sodeknetters bedankt! ik zal morge dan beginnen met de voltmetingen! ik had wel al vlak na mijn zekering gemeten en daarbij kwam ik uit op 0 volt. wat me al heel erg vreemd leek aangezien ik wel met een ohm meting uitkwam dat er een verbinding zou zijn...
ik heb vandaag alles uitgemeten en ik vind niet direct het probleem?
ik heb van de + tot aan de bobijn een verbinding, maar ik kan geen spanning meten van de + van batterij tot de main fuse. alle verbindingen in het contact slot lijken me ook goed want wanneer ik het aanzet ging de pieper weer...
de kill switch is het volgens mij niet! want het neutraal lampje brand ook niet. dus het probleem ligt ergens in een grotere kring voor de killswitch denk ik. en de contactpuntjes zijn het volgens mij ook niet. eerder een slecht contact in een kring van batterij tot alles wat met licht te maken...
heb net de zekeringen gecontroleerd, deze zagen er goed uit. ook de fiche even los getrokken en terug ingestoken voor goed contact. dan ben ik begonnen aan de kill switch, deze even opgekuist. tijdens het werk zag ik plots dat het contact terug werkte dus probeerde ik hem te startte, ik hoorde...
bij mijn cb zijn het wel klemmen, maar die zaten goed vast. bedankt voor de snelle reacties! ik ga direct de zekering controleren en de noodstop open maken!
hallo!
heb de voorbije 2 weken dagelijks naar het werk gereden en de motor reed schitterend! hij startte elke keer perfect en draaide mooi. ik reed daarnet naar huis en stopte even om te tanken. na het tanken wilde ik de motor weer starten maar hij gaf geen kick. het lampje van neutraal brand...
haha voor het geld moet ik het inderdaad niet doen! maar heb veel fouten gemaakt in dit project en er ook veel uit geleerd! en donormotoren vinden was ook geen gemakkelijke opdracht, de aanbiedingen die ik kreeg waren motorblokken van minstens 200 euro al! deze waren ook niet in goede staat dus...