Bitaktus_Snellus
MF veteraan
Heb die pv's al gezien. Ziet er keurig uit. Goed over nagedacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed bezig!!Ik heb afgelopen weekend een top end revisie uitgevoerd. Met dank aan jullie tips is het geheel goed verlopen. Wel veel tijd mee bezig geweest, maar ook veel tijd gestopt in het schoonmaken, uitlaat verven en het uitzoeken hoe dingen in elkaar zitten.
Was echt een super ervaring om te doen, en ik heb nog meer bewondering voor de techniek gekregen. Wat een superdingen zijn dat, die rs250...
Goed bezig!!
Ik ken wel betere fietsen om aan te sleutelen!!
heb ik ook erin zitten .Heb die pv's al gezien. Ziet er keurig uit. Goed over nagedacht.
Zijn toch gewoon hetzelfde als de enige echte machtig dure cougar red PV's...Heb die pv's al gezien. Ziet er keurig uit. Goed over nagedacht.
Zijn toch gewoon hetzelfde als de enige echte machtig dure cougar red PV's...
Beter goed nagemaakt, dan slecht zelf bedacht.
Heb zelf nog tot volle tevredenheid mijn 2 delige icm de ignitech.
Maar ze zien er goed uit
Volgens mij de manier waarop de onderdelen op elkaar aansluiten bij het openen. De krachten worden beter verdeeld. Voor details kun je beter Potze bellen. Ik heb het van-horen-zeggen.
Het is eigenlijk gewoon een ruk systeem.
Er zijn 2 systemen, een platte schuif en een wals.Wat voor systeem zit er in een TZ?
Het is eigenlijk gewoon een ruk systeem.
Opboren en een stalen busje inzetten.Voor mij ook de 2 delige. Ik heb zelf het gevoel dat 3 delige uiteindelijk falen als de smering minder wordt tussen de delen waardoor er meer wrijving optreedt tussen de delen (of door koolvorming), er wordt dan te veel kracht uitgeoefend op de pin.
Overigens zie ik dat de 2 delige ook sporen van slijtage vertonen, het oog waar de pen van de hefboom door gaat is in de tussentijd (3 jaar) iets ovaal geworden. Dit is ook een gevolg van mindere smering / koolvorming.
Gewoon wat vaker de boel schoonmaken dus.
Mja, maar ik gebruik nu al jaren originele. Zo'n 15k kilometers inmiddels. Aan het begin van het seizoen checken en als je het pinnetje kan bewegen, (met twee duimen flink op de schuif drukken met de pin op de werkbank) dan meteen weggooien. Niet, dan schoonmaken en lekker insmeren met tweetaktolie en weer monteren. Geen problemen mee gehad!!Andere cilinders pas maken, met een fatsoenlijk pv systeem.
Voor mij ook de 2 delige. Ik heb zelf het gevoel dat 3 delige uiteindelijk falen als de smering minder wordt tussen de delen waardoor er meer wrijving optreedt tussen de delen (of door koolvorming), er wordt dan te veel kracht uitgeoefend op de pin.
Overigens zie ik dat de 2 delige ook sporen van slijtage vertonen, het oog waar de pen van de hefboom door gaat is in de tussentijd (3 jaar) iets ovaal geworden. Dit is ook een gevolg van mindere smering / koolvorming.
Gewoon wat vaker de boel schoonmaken dus.