ridermark
MF'er
Gedag.
Intro: voor een tuningsproject heb ik een KTM 525 gekocht zonder kenteken, bouwjaar 2006. Hier zit een getuned blok in. Origineel zou dit een enduro zijn geweest (er kan verlichting worden aangesloten ed) maar is nooit ingevoerd. Prachtig allemaal maar ik wil een supermoto met kenteken.
Plan: ik wil een enduro 525 kopen, liefst ook uit 2006 of 2007, en liefst ook met SM wielen.
Ik kan ook een 520 kopen (die ouder is dus) en alles daar in bouwen. Reden: eigenlijk puur financieel gezien..
Wat ik weet: ik weet dat het 525 blok gewoon in een 520 past en dat de hele motorfietsen erg op elkaar lijken en er veel onderdelen gewoon op elkaar overgezet kunnen worden.
Wat ik wil weten: waar ga ik tegen aan lopen als ik mijn 525 spul op een 520 enduro wil zetten?
Het gaat hem dus voornamelijk in de kleine dingen; bedrading, is dat volledig het zelfde? Subframe, kappen, verlichting, elektrische start?
En o ja, je hebt ook nog een 525 uit 2003 die er uit ziet als een 520 met dubbele uitlaatbocht tot achter, terwijl dit officieel wel een 525 is. Hoe zit dit?
Intro: voor een tuningsproject heb ik een KTM 525 gekocht zonder kenteken, bouwjaar 2006. Hier zit een getuned blok in. Origineel zou dit een enduro zijn geweest (er kan verlichting worden aangesloten ed) maar is nooit ingevoerd. Prachtig allemaal maar ik wil een supermoto met kenteken.
Plan: ik wil een enduro 525 kopen, liefst ook uit 2006 of 2007, en liefst ook met SM wielen.
Ik kan ook een 520 kopen (die ouder is dus) en alles daar in bouwen. Reden: eigenlijk puur financieel gezien..
Wat ik weet: ik weet dat het 525 blok gewoon in een 520 past en dat de hele motorfietsen erg op elkaar lijken en er veel onderdelen gewoon op elkaar overgezet kunnen worden.
Wat ik wil weten: waar ga ik tegen aan lopen als ik mijn 525 spul op een 520 enduro wil zetten?
Het gaat hem dus voornamelijk in de kleine dingen; bedrading, is dat volledig het zelfde? Subframe, kappen, verlichting, elektrische start?
En o ja, je hebt ook nog een 525 uit 2003 die er uit ziet als een 520 met dubbele uitlaatbocht tot achter, terwijl dit officieel wel een 525 is. Hoe zit dit?
Laatst bewerkt: