DeMotorduvel
MF veteraan
- 16 feb 2008
- 4.694
- 335
Hey all,
Het is gelukt!
De stickers van zijn eraf!
Ik heb echt alle chemische troep uit mijn chemiekast geprobeerd (en zelfs pindakaas ), maar uiteindelijk is die schijf echt het enige dat werkt! En snel!
Hij is te bestellen bij www.nonpaints.com En ik bedoel het niet als reclame want die webshop is voor de rest best duur, maar ik kon hem nergens anders te koop vinden. Verder raad ik ook aan om direct de bijpassende adapterstift erbij te nemen, kost haast niks, en dan kan je hem makkelijker in de boormachine klemmen.
Dus om het samen te vatten, stickers op je oudere model GSX600F verwijderen, trek de sticker eraf met de fohn, en verwijder de lijmresten met een caramelschijf. Denk erom dat de schijf niet te snel moet draaien, de geadviseerde 4000 toeren is te veel en vernielt je lak, dus probeer het gewoon eerst even uit op een lagere versnelling voordat je gelijk vol gas gaat.
Mijn kuipen zijn niet de allermooiste meer, wat krasjes hier en daar, maar, nu de stickers eraf zijn ga ik hem niet meer laten spuiten. Ik steek dat geld liever in de techniek en hou de bike snel! Wel ga ik hem eens grondig polijsten zodra hij weer in elkaar zit, dat doet ook al heel wat.
Iedereen bedankt voor de input, en case closed!
Groetenz,
T
Het is gelukt!
De stickers van zijn eraf!
Ik heb echt alle chemische troep uit mijn chemiekast geprobeerd (en zelfs pindakaas ), maar uiteindelijk is die schijf echt het enige dat werkt! En snel!
Hij is te bestellen bij www.nonpaints.com En ik bedoel het niet als reclame want die webshop is voor de rest best duur, maar ik kon hem nergens anders te koop vinden. Verder raad ik ook aan om direct de bijpassende adapterstift erbij te nemen, kost haast niks, en dan kan je hem makkelijker in de boormachine klemmen.
Dus om het samen te vatten, stickers op je oudere model GSX600F verwijderen, trek de sticker eraf met de fohn, en verwijder de lijmresten met een caramelschijf. Denk erom dat de schijf niet te snel moet draaien, de geadviseerde 4000 toeren is te veel en vernielt je lak, dus probeer het gewoon eerst even uit op een lagere versnelling voordat je gelijk vol gas gaat.
Mijn kuipen zijn niet de allermooiste meer, wat krasjes hier en daar, maar, nu de stickers eraf zijn ga ik hem niet meer laten spuiten. Ik steek dat geld liever in de techniek en hou de bike snel! Wel ga ik hem eens grondig polijsten zodra hij weer in elkaar zit, dat doet ook al heel wat.
Iedereen bedankt voor de input, en case closed!
Groetenz,
T
Laatst bewerkt: