‘Motorrijders zijn goede weggebruikers’

Laatst even gestopt voor een vrachtwagenchauffeur terwijl ik voorrang had omdat hij anders moest stoppen (op trekken remmen, gaat met motor allemaal wat sneller). Ik kreeg niet alleen even een handje omhoog. Kreeg de hele mikmak met zwaailicht en toeter! Moest als een klein jongetje lachen, was toch wel heel leuk. Zolang je maar rekening met elkaar houd =)
 
Laatst even gestopt voor een vrachtwagenchauffeur terwijl ik voorrang had omdat hij anders moest stoppen (op trekken remmen, gaat met motor allemaal wat sneller). Ik kreeg niet alleen even een handje omhoog. Kreeg de hele mikmak met zwaailicht en toeter! Moest als een klein jongetje lachen, was toch wel heel leuk. Zolang je maar rekening met elkaar houd =)


Vandaag weliswaar in het bestelblik een grote zandauto laten invoegen, die verdiende alle ruimte, want er werd druk gewerkt aan het vierbaans maken van een autoweg. Mensen die meehelpen mooi asfalt aan te leggen, mag je geen strobreed in de weg leggen.
 
Ik ben geen vrachtwagen chauffeur :N
Zijn nog meerdere manieren om iets van a naar b te krijgen :P


full



O-)
 
Vijftien procent ergert zich alleen aan mooiweerrijders die in grote groepen de wegen ‘onveilig maken’. Hoe herken je een mooiweerrijder, vraag ik me dan af.

aan het mooie weer :')

vaak ook aan
- maagdelijk glimmend chroom en een gewassen motor
- de laatste lijn motorkleding van dit jaar en de nieuwste helm
- slecht bochtenwerk
- ondoordacht rijgedrag en gebrek aan anticipatie
- rijden minstens met 2 motoren, maar vaak meer (omdat in je eentje koffie drinken op het terras bij de motorrustplaats zó kansloos is)
- harley davidson (of ander posermerk) embleem op de rug })
- samengeknepen achterwerk omdat motorrijden eigenlijk best spannend is als je het 3x per jaar doet
- 100% originele onderdelen en een mooie sticker van een officiele merkdealer die al het onderhoud verzorgt.
- rijden vooral in het weekend

*O*
 
Laatst bewerkt:
Je moet wel een groot hart hebben wil je een trucker de pas afsnijden of in de remmen met een truck achter je enz. dus ze zullen inderdaad weinig hinder van motorrijders ondervinden :-)
Het gros maakt in de file ook wel ruim baan voor je.
 
Je moet wel een groot hart hebben wil je een trucker 1. de pas afsnijden of 2. in de remmen met een truck achter je enz. dus ze zullen inderdaad weinig hinder van motorrijders ondervinden :-)
3.Het gros maakt in de file ook wel ruim baan voor je.

1 en 2 je bedoelt: de trucker rijdt met een groter/zwaarder voertuig dan alle anderen, dus alle anderen zullen wel even "plaats" maken... (als in wet van de sterkste)
3 inderdaad.


Het is niet alsof sommige truckers er niet vies van zijn om even te "duwen"

Privacy settings
 
Ik geef die jongens meestal de ruimte :)
Ze zijn aan het stoeien met +20 ton en een flinke lengte,en da's niet eenvoudig :N
Een beetje inleven kan geen kwaad 8-)
 
Laatst bewerkt:
1 en 2 je bedoelt: de trucker rijdt met een groter/zwaarder voertuig dan alle anderen, dus alle anderen zullen wel even "plaats" maken... (als in wet van de sterkste)
3 inderdaad.


Het is niet alsof sommige truckers er niet vies van zijn om even te "duwen"

Privacy settings

Niks mis met deze inhaalmanoeuvre, dat is gewoon inhalen op z'n Belgisch. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan