borisz
"In de moele"
Het is zover, we kunnen weer los met de 500 Euro Challenge voor 2019. Na het grote project van de Venture Royale van 2017 wilde ik dit keer op een lichte motor. Licht en overzichtelijk van techniek. dit keer geen kabelbomen van 20km lengte en een massa aan kuipdelen, snufjes, compressoren, cruise control en dergelijke.
Het toeval wil dat Kawastefan al 2 GPZ'jes in de werkplaats heeft staan en na even proefgezeten te hebben was ik eigenlijk wel om: doe mij ook maar zo een!!! Na even gespeurd te hebben is het gelukt om in Dinxperlo een GPZ500 op te halen voor €125,-
Niet moeders mooiste: het spuitwerk is niet helemaal jofel, de magneten van het vliegwiel zijn losgekomen, de banden hebben een DOT-code van ergens begin deze eeuw en ga zo nog maar even door. Een prima uitdaging dus!!
Al met al heb ik er zin in! Het is ook iets heel anders dan mijn vorige Challengebike. Veel simpeler van opzet. En niet te vergeten: deze GPZ weegt slechts de helft van de Venture.
Het toeval wil dat Kawastefan al 2 GPZ'jes in de werkplaats heeft staan en na even proefgezeten te hebben was ik eigenlijk wel om: doe mij ook maar zo een!!! Na even gespeurd te hebben is het gelukt om in Dinxperlo een GPZ500 op te halen voor €125,-
Niet moeders mooiste: het spuitwerk is niet helemaal jofel, de magneten van het vliegwiel zijn losgekomen, de banden hebben een DOT-code van ergens begin deze eeuw en ga zo nog maar even door. Een prima uitdaging dus!!
Al met al heb ik er zin in! Het is ook iets heel anders dan mijn vorige Challengebike. Veel simpeler van opzet. En niet te vergeten: deze GPZ weegt slechts de helft van de Venture.