Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
"tuurlijk.. nix logischer dan meer gewicht en veel meer vermogen in een zwabberframe hangen..
of praat ik nu stierenpoep?
Of een 6pitter 2takt
[afbeelding]
"tuurlijk.. nix logischer dan gewicht in een zwabberframe hangen..
of praat ik nu stierenpoep?
Correctie: 7-pitter 2-takt KH606
Niks mis mee hoor, die Allen Millyard is gewoon prettig gestoord
Maar om daar nu zoveel geld voor neer te leggen
Had het nu het allereerste model dat van de band rolde met 0 km op de teller... dan heeeel misschien
Mee eens. Maar even doordromen: ik heb nog 2 blokken liggen... Persen van een 4 cylinder 90 graden krukas moet niet zo'n probleem zijn. Dan carters lassen. Ik heb gelezen dat het carter ter hoogte van de linkse cylinder doorgezaagd moet worden, blijven 2,5 over. Dan het tweede carter hetzelfde bij de middelste cylinder = 1,5. Die aan elkaar lassen wordt 4 cylinders. Het blok wordt links breder gemaakt. Lassen moet ook niet zo'n probleem zijn als er een krukas-mal op maat gemaakt wordt. Dan de kabelboom, de aansturing van de ontsteking op de krukas, de ontsteking zelf, de oliepomp, carburateur en gaskabel, luchtfilterkast aanpassen, 4 uitlaten (die op de foto heeft een 2 in 2, maar dat gaat boven mijn pet), dan de uitgaande as en schakelpook verlengen omdat het blok naar rechts moet. Dat zal wel ondersteund en gelagerd moeten worden..... Benzinekraan ... Hebben we het dan gehad?
Ik zou er dan een 5cilinder van maken zo'n Kawa hoort oneven te zijn.