125/250cc motorblok gezocht 2 of 4 takt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bundy112

MF veteraan
20 jan 2013
1.107
1
Gelderland
Goedendag, ik ben op zoek naar een 125cc 2 takt of een 200/250/300 cc 4 takt motorblok.
Het liefst watergekoeld. Blok mag best wat werk aan zitten, mits de prijs daar ook naar is. De bedoeling is om er een schakel kart mee te gaan bouwen.

Als je iets hebt liggen wat hiervoor in aanmerking komt hoor ik het graag, op marktplaats enzo kan ik eigenlijk weinig tot niets vinden, of veel te duur O-) .

De groeten!
Wijnand
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel een blok liggen van een rm250.
watergekoeld, rond 1990 denk ik.
mist t vliegwiel.
100 euro
 
Misschien heb ik wel interesse in dat blok, ik zal morgen eerst even kijken of ik ergens aan een vliegwiel kan komen. Hoe is de verdere staat van het blok? En weet je het precieze bouwjaar? dat maakt het zoeken naar een vliegwiel gemakkelijker.
 
Laatst bewerkt:
het blok is verder wel in orde.
heb toen de cilinder eraf gehad omdat ik dacht dat t een vastloper was, maar dat zag er goed uit.
bleken de magneten van t vliegwiel te zijn
staat wel een foto van op m'n site.
bouwjaar ben ik niet zeker van, is lastig bij n crosser
 
Paulus, ik kan echt nergens een rm250 vliegwiel vinden dus helaas...
250 2t is misschien ook wel wat veel van het goede op een kart.

Echt niemand anders een mooi blokje? Mag ook van een nx250 of een klr250 of klx300 zijn ofzo, als het maar een niet al te lomp blok is. Ik wil weer iets te knutselen hebben nu de motors klaar zijn ;) !
 
Laatst bewerkt:
het blok is verder wel in orde.
heb toen de cilinder eraf gehad omdat ik dacht dat t een vastloper was, maar dat zag er goed uit.
bleken de magneten van t vliegwiel te zijn
staat wel een foto van op m'n site.
bouwjaar ben ik niet zeker van, is lastig bij n crosser

Losgekomen?
Kapotte magneten?

Dan heb je allemaal kleine stukjes magneet in je blok rondzwerven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een complete Honda NX250 staan. Kan weg voor 450,- Blok is goed, heeft 29.000 miles gelopen. Zou je evt de overige onderdelen kunnen verkopen die je niet nodig hebt.
 
Das een betere keuze denk ik.

Met alleen een blok kan je niet veel.
Contact.
cdi.
kabelboom enz enz.

Meestal is het verstandig om een complete motorfiets te kopen ;)
 
Mensen dit topic kan dicht,
Bedankt voor de reacties maar ik heb een kawasaki klx125 blok gevonden, met alles erop en eraan en zelfs een speciale milieu demper en dat alles voor een leuke prijs.
Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan