Almere heeft 2 verse motorzaken!

Mikker

MF'er
4 mrt 2004
60
0
almere
Almere heeft nu naast motoport ook motorplanet en een honda dealer als motorzaak erbij. Volgens mij zit er een motorzaak op de oude plek van Van Basten Motoren.
Dinsdag maar is ff een kijkie gaan nemen bij die dealers. :)
 
nieuwe motorzaak toch opening op 10 en 11 maart kreeg ik foldertje van op Motorbeurs utrecht. maar waar zit die dan precies 8-)
 
Eentje zit er op de markerkant dat is gewoon op de oude plek van van basten volgens mij, en die andere weet ik niet precies.
 
De ene is inderdaad de oud medewerkers van van basten die een doorstart hebben gemaakt.
Ik vond het niet zo´n super zaak mischien dat ze er nu wel wat van maken.
 
De ene is inderdaad de oud medewerkers van van basten die een doorstart hebben gemaakt.
Ik vond het niet zo´n super zaak mischien dat ze er nu wel wat van maken.

Inderdaad, 't waren goede koffiedrinkers. Hopelijk hebben ze ervan geleerd :X
 
Van welke is Marco de bedrijfleider of eigenaar :?

Of is dat de 3e die in Almere is getrapt?
 
_O-

@ Zot Denk dat jij Marco wel kent :Y
2 keer gezien, waarvan ik hem 1 keer moest helpen met een probleem waar hij en zijn laatste werkgever niet uit kwamen.
Verder heb ik 4 dagen bij zijn laatste werkgever gewerkt :X

Handel gaat over handel in motorfietsen. Niet over wat van B. allemaal als hobby had.
 
2 keer gezien, waarvan ik hem 1 keer moest helpen met een probleem waar hij en zijn laatste werkgever niet uit kwamen.
Verder heb ik 4 dagen bij zijn laatste werkgever gewerkt :X

Handel gaat over handel in motorfietsen. Niet over wat van B. allemaal als hobby had.

:+

Die laatste werkgever _O- Kan zo bij de Anwb gaan werken :X

Klinkt een blauwe zx-9 bekend :P
Ook zo'n probleem gevalletje ;)
 
:+

Die laatste werkgever _O- Kan zo bij de Anwb gaan werken :X

Klinkt een blauwe zx-9 bekend :P
Ook zo'n probleem gevalletje ;)
Laatste werkgever zocht een ervaren service monteur, maar vond mij niet goed genoeg. Heeft nu een leerling met 10 maanden ervaring bij Houtrust in dienst :+
Heb jij die zx-9 toto gereden?
 
Laatste werkgever zocht een ervaren service monteur, maar vond mij niet goed genoeg. Heeft nu een leerling met 10 maanden ervaring bij Houtrust in dienst :+
Heb jij die zx-9 toto gereden?

Wat een lutser, had beter jou kunnen houden :Y
Had het nog wat geworden ;)

Die 9 was eerst van mij. Dik jaar daar in zaak gestaan.
Verkocht aan andere MF-er door zaak daar.
Liep nog steeds verrot. Gefixt. Denk door jou ;)
Of jou oude werkgever?
Farstepha heeft hem daarna total gereden '(
Gozer heeft hoop ijzer in zijn ledematen -O-
 
Stop met raden ik zal het een en ander even ophelderen speciaal voor Mikker en vooral voor GSX freak de laatste haalt echt alles door elkaar.

Ten eerste is mijn naam Marco van der Ploeg en geen Menno van Basten en ja ik ben in Almere een motorzaak(doorstart)begonnen met het oude personeel van M van Basten motoren verder heb ik met de hobby's in Portugal gelukkig niks te maken en kan ik daar gewoon heen op vakantie.

Het oude pand op de Markerkant staat nog steeds leeg en er komt en tegelhandel in dus als motorrijder kun je er niks mee tenzij je aan het verbouwen bent.

Verder als jullie nog iets te raden willen hebben vraag het aan MCAlmere bereikbaar op De Binderij 36 te Almere

Groeten MCAlmere
PS Ha Zot ben je al weer aan het werk???
 
Stop met raden ik zal het een en ander even ophelderen speciaal voor Mikker en vooral voor GSX freak de laatste haalt echt alles door elkaar.

Ten eerste is mijn naam Marco van der Ploeg en geen Menno van Basten en ja ik ben in Almere een motorzaak(doorstart)begonnen met het oude personeel van M van Basten motoren verder heb ik met de hobby's in Portugal gelukkig niks te maken en kan ik daar gewoon heen op vakantie.

Het oude pand op de Markerkant staat nog steeds leeg en er komt en tegelhandel in dus als motorrijder kun je er niks mee tenzij je aan het verbouwen bent.

Verder als jullie nog iets te raden willen hebben vraag het aan MCAlmere bereikbaar op De Binderij 36 te Almere

Groeten MCAlmere
PS Ha Zot ben je al weer aan het werk???


motorplanet almere komt toch in het oude pand van van basten?

nummer 15 tot 18
http://www.motorplanetalmere.nl/

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan