14 sept '03: Nazomerrit - Straal Open Zijtaart

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.370
177
Veghel
Wie heeft er zin in een toertochtje (als voorproefje op het Rondje Veghel :P )? Op zondag 14 september organiseert m'n clubje een open rit. Iederen is dus welkom. De rit zal ongeveer 200 km lang zijn en grotendeels door Zuid-West Brabant en een stukje België gaan.

Inschrijven kan tussen 9.30 en 11.00 uur bij 't Dorpskaffee, Pastoor Clercxstraat 31 in Zijtaart (gem. Veghel).

De kosten bedragen €4 voor niet-leden en €1,50 voor passagiers. Dit is inclusief routebeschrijving en consumptie. De toertocht kan individueel of in kleine groepjes gereden worden. Deelname is mogelijk voor motorrijders m/v.

Misschien tot 14 september?

Klik hier voor meer info!
 
*schop*



Zo'n topic helemaal voor je zelf is eigenlijk best geinig

:P
 
Zo ben net terug. De route is uitgezet ... en is, al zeg ik het zelf, vrij aardig geworden O-)

Vooruit voor deze keer dan maar wat steun uit Veghel. Was vorig jaar mooie rit over helaas te drukke dijkjes! Ik kan de 14e niet anders was ik weer meegegaan

greetinz
Dit jaar geen dijkjes ;)
 
Verveel je je? Ik weet nog wel iets ... 8-)

je wordt wel overladen met reacties hiero ;)

Misschien dat Zijtaart de meeste mensen niks zegt. Als je nou gewoon zegt in de buurt van den bosch.

[me]Viccie denkt dat het een beetje laat is om nu nog goeie tips te geven :+ [/me]
 
Wie heeft er zin in een toertochtje (als voorproefje op het Rondje Veghel :P )? Op zondag 14 september organiseert m'n clubje een open rit. Iederen is dus welkom. De rit zal ongeveer 200 km lang zijn en grotendeels door Zuid-West Brabant en een stukje België gaan.

Inschrijven kan tussen 9.30 en 11.00 uur bij 't Dorpskaffee, Pastoor Clercxstraat 31 in Zijtaart (gem. Veghel).

De kosten bedragen €4 voor niet-leden en €1,50 voor passagiers. Dit is inclusief routebeschrijving en consumptie. De toertocht kan individueel of in kleine groepjes gereden worden. Deelname is mogelijk voor motorrijders m/v.

Misschien tot 14 september?

Klik hier voor meer info!
Kom zeg, ik ga niet met die Hells Angels mee rijden.
Zal wel gek zijn om dat te gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Was wel weer de moeite waard ... 70 deelnemers, waarvan 42 van buiten de club. Welgeteld één MF-er (met een SP1). Is m'n topic toch nog ergens goed voor geweest :P

Ook nog een akkefietje met een Blade. Eerst zat ie in m'n spiegels en na de bocht niet meer :? Kon schijnbaar toch iets minder hard de bocht door en is onvrijwillig afgestapt. Net met z'n koplamp op een paaltje. Voor de rest viel het mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan