streetfighter foto en cijfer

geef cijfer

  • 9

    Stemmen: 5 5,4%
  • 8

    Stemmen: 10 10,8%
  • 7

    Stemmen: 21 22,6%
  • 6

    Stemmen: 27 29,0%
  • 5

    Stemmen: 7 7,5%
  • 4

    Stemmen: 8 8,6%
  • 3

    Stemmen: 4 4,3%
  • 2

    Stemmen: 11 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    93

mr zephyr

Die hard MF'er
12 jan 2003
767
0
hoofddorp
benieuwd naar alle streetfighters/naked bikes hier

dus zet je foto er bij met een poll en laat je stem horen...
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gestemd op de zephyr 1100, erg moei vind ik dit soort streefighters.
En ik heb er ook één, een GSX1400, maar als je reageert kan je geen pol meer aanmaken |( dus geef ik op deze manier maar een cijver.

9+ :9~
18elfsteden.jpg
 
;( Snik de mijne is nog niet klaar ;(
Zal ik toch maar een foto plaatsen?
laar maar horen ;( ;(

Dat mag, nee dat moet :+
Het mag er ook een zijn die jij te gek vind en een cijfer er bij dan geven wij er wel weer commentaar op of zo, of tie het cijfer wel of niet waard is *D
 
dit is de mijne
full


full


er zitten nu alleen andere knippers op(kleine halogeenknippers)
en het eerstvolgende wordt een herriepijp.
Ik ga geen cijfer geven aan m`n eigen motor maar ik vind hem zelf :9~
 
Ok dan zet ik mijn Evolution, welke dus nog steeds volop aan het evolueren is er ook maar bij :+
Ter info, de wielen zijn dus van een CBR600, achterbrug van een CBR900, het voorspatbord zit er intussen ook op en is van een Yamaha R6, de shocks van een Kawa Zephyr 750. Nieuwe pics volgen snel.
image0018.jpg.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze allemaal mooi, Moet wel zeggen dat ik persoonlijk een zwak heb voor de Yamaha XJR 1300, nu komt die Suz GSX er heeeeeeel dicht bij in de buurt! Vind het ook moeilijk om een cijfer te geven want ik zie heeeeel graag eigen bouw of verbouwde Naked Bikes en Streetfighters. van Hoffer zijn naked vind ik de achterkant heel indrukwekkend. GSX, zie 3 regels boven en die Zephyr is ook gaaf, alleen een beetje sombere kleurstelling, of er moet wat meer glans op zitten, ik ben een echte ekster wat dat aangaat! :+ Het moet blinken :+

Ok dan Hoffer, ook een 8, GSX Club een 8,5 en Zephyr een 8. :+
 
Laatst bewerkt:
hej hoffer, je hebt een erg mooie motor, had niet gedacht dat een x4 zo mooi is!!!gr.sjoerd(die heel veel motoren mooi vind :P )

dank je.
en cb renee ik vind die van jouw ook al geweldig.
Ik mag dat altijd graag zien als iemand van allerlei verschillende motoren een mooi uniek exemplaar weet te maken.
 
dank je.
en cb renee ik vind die van jouw ook al geweldig.
Ik mag dat altijd graag zien als iemand van allerlei verschillende motoren een mooi uniek exemplaar weet te maken.

Tnx Hoffer, dat vind ik zelf ook het leukst er aan. Van de meeste fietsen gaan 13 in een dozijn, en als je em zelf \"maakt\" dan maar 1 :+
 
en cb renee ik vind die van jouw ook al geweldig.
Ik mag dat altijd graag zien als iemand van allerlei verschillende motoren een mooi uniek exemplaar weet te maken.

Ik sluit me hier bij Hoffer aan, ik vind het zo :} i :} zo erg knap dat je al die onderdelen pas weet te krijgen echt TOP.

Alleen daar voor krijg je van mij al een 8
 
Terug
Bovenaan Onderaan