HH-Motoren Noordwijkerhout: bekende zaak?

joskepx

MF'er
27 jun 2007
140
0
iemand hier bekend met "HH-Motoren" in Noordwijkerhout?

De zaak viel me op op een advertentiesite, ben benieuwd...
zag geen BOVAG keurmerk, vandaar dat ik graag van jullie ervaringen hoor

Thanx!
 
Volgens mij was hier al een topic over, zal eens even zoeken.


edit: kan hem zo 1,2,3 niet vinden, vraag anders even na in het leiden En omgeving topic, die zullen het vast wel weten :Y
 
Laatst bewerkt:
thanx voor de tip!

Heb gekeken, maar kan in het topic niets meer plaatsen, zit al een slotje op :(
 
Heb geen ervaringen met die zaak maar ik kan je wel vertellen dat die redelijk nieuw is. Misschien dat je daarom niet zo goed ervaringen kan vinden.

Vriend van me probeerde daar eerst wat banden te bestellen maar geloof dat hij (eenmanszaak) alleen in de opkoop en verkoop van motoren zit.
 
aha, vandaar

ga er zaterdag ff kijken, vandaar dat ik wat voorinformatie zoek.

thanx
 
Hein zit bij mij om de hoek en is een bekende van vroeger van school van mijn vriend. Wij bestellen wel eens onderdelen bij hem. Een vriendin van mij heeft een Hornet bij hem gekocht. Ze moest er wel iets langer op wachten omdat ie nog op kenteken gezet moest worden, hij importeert veel uit Italië en biedt vrij nieuwe motoren met weinig kilometers voor een goede prijs aan. Hij zit er nog niet zo lang, vandaar dat je denk ik niet zo veel over hem terug kan vinden.
Hij lijkt mij niet een persoon die je snel belazerd in ieder geval.
 
ok, thanx

Ik twijfel tussen voor iets meer (ca 700) bij de dealer, met meer km of iets goedkoper en 10.000 km minder, vandaar.

Tja..die Bovag vind ik ook altijd wel een fijn idee.

Nog ff denken dus.

Thanx
 
ok, thanx

Ik twijfel tussen voor iets meer (ca 700) bij de dealer, met meer km of iets goedkoper en 10.000 km minder, vandaar.

Tja..die Bovag vind ik ook altijd wel een fijn idee.

Nog ff denken dus.

Thanx

succes met het maken van je keuze! :)
Bedenkt wel dat betrouwbaarheid niet perse van een Bovag-vlag afhangt. Er zijn ook bedrijven die onterecht zo'n vlag ophangen nl.
 
Heb uitgebreid met Hein gepraat tijdens de motorbeurs utrecht (werk bij een motorblad) Een enthousiaste gozer met technische achtergrond. Hij is volgens mij niet echt happig op inruil maar verkoopt liever zijn motoren (meest uit Italie). Hij heeft mooie, schadevrije motoren voor een scherpe prijs. Komt zeer betrouwbaar over en hij weet waarover hij praat. Is ook iemand die je het gunt.
 
Laatst bewerkt:
ondanks motor oma zegt dat dit een oud onderwerp is :

ik heb zelf pas een motor gekocht bij HH motoren en ben eigenlijk niet echt tevreden over zijn manier van afleveren ik zal de kleine details besparen (zijn er nogal wat maar iedereens ervaring ergens kan anders verlopen/zijn)
Maar om een beginnend motor rijder met slecht weer/nat wegdek op pad te sturen met een achterband die aan de zijkanten wel perfekt profiel heeft maar middenop een strook van 4 cm waarvan het profiel en grip totaal weg is verdient geen schoonheidsprijs!
een andere motorzaak waar ik kwam omdat onderweg gelijk al bleek dat de richting aanwijzer achter het niet deed vroeg of ik levensmoe was en melde dat dit geen manier van afleveren is nauurlijk heb je eigen verantwoording maar hij ook een verantwoordelijkheid om mensen niet onveilig op pad te sturen.

mocht iemand meer info willen stuur maar een pb
 
ondanks motor oma zegt dat dit een oud onderwerp is :

ik heb zelf pas een motor gekocht bij HH motoren en ben eigenlijk niet echt tevreden over zijn manier van afleveren ik zal de kleine details besparen (zijn er nogal wat maar iedereens ervaring ergens kan anders verlopen/zijn)
Maar om een beginnend motor rijder met slecht weer/nat wegdek op pad te sturen met een achterband die aan de zijkanten wel perfekt profiel heeft maar middenop een strook van 4 cm waarvan het profiel en grip totaal weg is verdient geen schoonheidsprijs!
een andere motorzaak waar ik kwam omdat onderweg gelijk al bleek dat de richting aanwijzer achter het niet deed vroeg of ik levensmoe was en melde dat dit geen manier van afleveren is nauurlijk heb je eigen verantwoording maar hij ook een verantwoordelijkheid om mensen niet onveilig op pad te sturen.

mocht iemand meer info willen stuur maar een pb

levensmoe omdat je knipperlicht het niet doet??die motorzaak moet zich niet aanstellen want door de regen kan die kapot zijn gregaan,en die band had je zelf naar moeten kijken en moeten zeggen!!!

dus vind dit toch echt je eigen schuld.
 
ondanks motor oma zegt dat dit een oud onderwerp is :

ik heb zelf pas een motor gekocht bij HH motoren en ben eigenlijk niet echt tevreden over zijn manier van afleveren ik zal de kleine details besparen (zijn er nogal wat maar iedereens ervaring ergens kan anders verlopen/zijn)
Maar om een beginnend motor rijder met slecht weer/nat wegdek op pad te sturen met een achterband die aan de zijkanten wel perfekt profiel heeft maar middenop een strook van 4 cm waarvan het profiel en grip totaal weg is verdient geen schoonheidsprijs!
een andere motorzaak waar ik kwam omdat onderweg gelijk al bleek dat de richting aanwijzer achter het niet deed vroeg of ik levensmoe was en melde dat dit geen manier van afleveren is nauurlijk heb je eigen verantwoording maar hij ook een verantwoordelijkheid om mensen niet onveilig op pad te sturen.

mocht iemand meer info willen stuur maar een pb


maar je hebt toch ook tijdens je motorrijles geleerd wat je moet checken voordat je op een motor stapt? :)
 
Heb uitgebreid met Hein gepraat tijdens de motorbeurs utrecht (werk bij een motorblad) Een enthousiaste gozer met technische achtergrond. Hij is volgens mij niet echt happig op inruil maar verkoopt liever zijn motoren (meest uit Italie). Hij heeft mooie, schadevrije motoren voor een scherpe prijs. Komt zeer betrouwbaar over en hij weet waarover hij praat. Is ook iemand die je het gunt.

Daar moet je de supersports nou net niet vandaan hebben,
90% van de supersportmotoren worden " ingereden" op
het circuit. Daarna krijgen ze bij ca 10000km hun oorspronkelijke
jasje weer aan, en worden door verkocht aan de handel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan