Winter M&G CBR 900RR Fireblade topic

Blademaster

MF veteraan
21 jul 2003
1.882
1
Langenboom (Noord Brabant)
Zoals afgesproken zou ik het initiatief nemen om een M&G te organiseren in de winterperiode *O* . Voorstel is om gezellig in Eindhoven te gaan karten en onder het genot van een hapje en drankje bij te kletsen. De M&G is dan gelijk ook een verlate nieuwjaarsborrel :9~
Data: zaterdag 19-01-2008 of 26-01-08 (graag je voorkeur aangeven)
Aanvang: +- 17.00 en duurt tot .......!!!!! (we zien wel)
Eventueel zouden wij daarna nog kunnen gaan stappen in Eindhoven (Stratumseind) :Y :9
De mogelijkheid bestaat om samen een hapje te eten. Geef even aan of je hier interesse in hebt. Zodra ik een inschatting kan maken van het aantal deelnemers zal ik informeren wat de kosten voor karten en eten zijn.

Ik hoop dat jullie er zin in hebben en je massaal aanmelden. Kunnen we weer ff lachen _O-
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* ik ben erbij met mijn grote oren.... *O* *O* *O*

gezellig....eten en karten.. ben ervoor te porren.. oja stappen natuurlijk ook moet dan alleen ff kijken hoe of wat terug of ergenst slapen, maar is mijn probleem....


maar keb er zin in...datums maakt mij ook niet uit...wil alleen wel voor half december weten wanneer het wordt, kan ik vrij aanvragen, is wel zo hendy....


geweldig robske....cu :j :W
 
De 19e sta ik nog op de ski's de 26e kan onder voorbehoud van het nog te publiceren wedstijdprogramma

~[edit]

Eingelijk heet ik dus Erikje ;)
 
Laatst bewerkt:
26ste komt mij ook het beste uit... *O*
want de 19de ben ik op de Noordelijke Motorbeurs...


en idd. karten en ff wat eten is zeer relaxed...
maar omdat ik in Emmen woon zal ik niet mee de stad in gaan... ;)



dit ook omdat de kans nog wel aanwezig is, dat ik 's avonds te moe ben...
(lang leve het bijkomen nog)

:P
 
Mwah, is te doen, met 't koekblik :)
nog maar net dan ;)

tis wel een takke-eind weg voor mij... _O-
ook met het koekblik... ;)





Van Hesselterbrink , Emmen
Naar Vijfkamplaan 18, Eindhoven
Afstand 217,8 km.
Reisduur 02:11
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook bij moet alle bijde dagen kunnen...maar ik zoek daar wel een v/d valk op of zo...eten en karten bij elkaar is me teveel om nog weer naar huis te gaan..wordt me dan te laat...als er meer uit het noorden zo over denken kunnen we misschien wat afspreken met rijden..
 
Laatst bewerkt:
in princiepe kan ik ook wel op allebei de datums.

voor zover ik weet heb ik geen afspraken.

@bauke: mss carpoolen. rij jij of rij ik maakt mij niet uit. maar onthoud wel als je bij mij in de auto zit dat je dreunend op de karts stapt want me auto maakt herrie O-) _O- dus jij mag kiezen...

wbt het eten. ja ben er niet helemaal over uit.

eerst eens zien hoe en wat..

*O*
 
Weet het nog niet. Hangt van een aantal privé zaken af. Zit misschien in het buitenland maar is nog niet zeker. En als er eentje later bijkomt moet dat toch kunnen? Zo niet, dan helaas. Maar wens jullie wel veel plezier daarzo.
 
Weet het nog niet. Hangt van een aantal privé zaken af. Zit misschien in het buitenland maar is nog niet zeker. En als er eentje later bijkomt moet dat toch kunnen? Zo niet, dan helaas. Maar wens jullie wel veel plezier daarzo.
tuurlijk, waarom niet ;) gezellig toch... *O*
 
jahoe...... ik zal er ook bij zijn,
kan op allebei de datums.....
tenminste..... ik wel.... mijn vrouwke weet ik nog niet
 
Goeiesmiddags :W ,
FF een update mbt de winter M&G *O* .
Ik heb de volgende voorlopige aanmeldingen binnen:
Naam
Soesbabe 26/01 incl eten
Motormuis 26/01 ovb, niet eten
ZzlaapkopzZ 26/01 incl eten
Erikje 26/01 incl eten
The _Bladerunner 26/01 ovb incl eten
Omegaeco 26/01, incl eten
D@ve 26/01 incl eten
Robertobadjo 26/01, eten ovb
Roy “R” 19/01 ovb
Vuurmesje ?????? (gewoon meegaan) })
Sheldon zowel 19/01 als 26/01 incl eten
Sailortim 26/01 incl eten
HaRdCoRe-WeZ 26/01 incl eten
happy Eddy 26/01 incl (veel) eten

Het ziet er dus naar uit dat het de 26e gaat worden *O* . De bedoeling is dat we op de kartbaan eten (niet letterlijk op de baan natuurlijk maar in het reastaurant van de kartbaan _O- ). Dit kan voor het karten of erna. Dus mocht je twijfelen wat je met het eten doet dan hoop ik dat je mee aanschuift :Y .
Verder zijn er nog diverse Blade eigenaren van dit topic die nog niet gereageerd hebben :N .
Kom op !! Doe eens gek en meldt je aan. Wordt kei gezellig. :Y *O* :Y
Aanmelden kan op: Winter M&G CBR 900RR Fireblade topic
 
Laatst bewerkt:
was het ff vergeten maar mij kun je ook wel meerekenen met karten en eten moet ook wel lukken

groeten Tim..

de datums zijn alle bij goed voor mij.
 
is wel jaren geleden dat ik heb gekart.. wel iedereen zijn motorkleren aan voor de KD O-) _O-


ben benieuwd of ik nog een beetje kan rijden O-)
 
is wel jaren geleden dat ik heb gekart.. wel iedereen zijn motorkleren aan voor de KD O-) _O-


ben benieuwd of ik nog een beetje kan rijden O-)

Dat lijkt me wel een te gek idee ,dat iedereen zijn of haar motorpak/helm meeneemt en die aantrekt tijden het karten. _O-
Ik denk dat ik die van mij gewoon meeneem. :Y
En dan tijdens het eten gewoon in normale kleren natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
heb afgelopen weekend nog gekart, 40 min. duurde deze race.
Over 2 weken gaan we met de "wieken tingels" monobike'n (is hetzelfde als karten,
alleen dan met monobike's "grote pocketbike's")
En dan in het nieuwe jaar karten met jullie....
het kan niet op.... *O*
 
ff corrigeren de 26e kan ik niet,dus ik hoor het wel welke datum het wordt. bij de 19e zal ik van de partij zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan