19e RMC Choppershow Hoogwoud

Das een eind weg... en het word pleuris weer... ik weet het, ik ben een mietje
 
Zou er wel heen willen, maar;
nog geen bike, en pleurisweer.

En ik ga niet in m'n opel naar een echte bike show O-) _O-

bike show = op de bike ook door minder weer :X
 
Laatst bewerkt:
Hoera.Weer een choppershow.
Met een bloesbandje,frietkot en wat tafels met onderdelen.
Tijd voor een andere hobby.
 
Laatst bewerkt:
Hoera.Weer een choppershow.
Met een bloesbandje,frietkot en wat tafels met onderdelen.
Tijd voor een andere hobby.

nee paaseieren zoeken is gaaf :X _O-
Een choppershow is toch leuk om een stukkie te cruisen en een frietje of hamburger scoren.
beetje kijken.... etc.
of wa ?


never mind :)
 
Laatst bewerkt:
nee paaseieren zoeken is gaaf :X _O-
Een choppershow is toch leuk om een stukkie te cruisen en een frietje of hamburger scoren.
beetje kijken.... etc.
of wa ?


never mind :)

Ja maar het is altijd en overal hetzelfde.En het zijn er zoveel.Paaseieren kom je in de tuin maar een keer per jaar tegen.Is nog mee te leven.
 
Ja maar het is altijd en overal hetzelfde.En het zijn er zoveel.Paaseieren kom je in de tuin maar een keer per jaar tegen.Is nog mee te leven.


full



:?
 
k was er wel, geen pics. Viel me op dat er een redelijk aantal motoren nu binnen stonden die vorig jaar op de parkeerplaats te bewonderen waren. En ook leuk om motoren die voorbij kwamen in de bigtwin in het echt te kunnen zien.
 
Ik ben er ook geweest en heb 1 piccie kunnen scoren en daarna moest ik met spoed naar huis.
Zoonlief was zo ontzettend ziek en binnen een uur lag hij in het ziekenhuis met een acute blindedarm ontsteking en die zelfde avond nog werd hij met spoed geopereerd.
Gelukkig waren we net op tijd en zijn we net thuis gekomen.
Vanavond zet ik het piccie wel ff hier neer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niets gemist zie ik, behalve dat de motorgeluiden in de buurt wat harder waren ;)
 
:N -O-


dan ga je naar een choppershow en de enige foto die je maakt is deze ....
ik had gezegd " heel gek maar hij is mislukt
O-)

beter had je 'm helemaal niet kunnen maken _O-

Liefje wat zei ik nou eerder in dit topic? ik moest met spoed naar huis mijn zoontje had een acute blindedarm ontsteking en we waren net op tijd want dat ding knapte toen ze hem in het bakje wilde leggen dus het was ineens even heel anders snappie!
zodoende deze ene foto, ik was er amper of ik moest al weer weg.
 
Laatst bewerkt:
Liefje wat zei ik nou eerder in dit topic? ik moest met spoed naar huis mijn zoontje had een acute blindedarm ontsteking en we waren net op tijd want dat ding knapte toen ze hem in het bakje wilde leggen dus het was ineens even heel anders snappie!
zodoende deze ene foto, ik was er amper of ik moest al weer weg.


i know, i know.
just fooling around ;)

blij dat je jochie er goed vanaf gekomen is.
 
Liefje wat zei ik nou eerder in dit topic? ik moest met spoed naar huis mijn zoontje had een acute blindedarm ontsteking en we waren net op tijd want dat ding knapte toen ze hem in het bakje wilde leggen dus het was ineens even heel anders snappie!
zodoende deze ene foto, ik was er amper of ik moest al weer weg.

fietsmoeke heeft al veel te veel eerder gezegd.........
is die kleine niet gewoon van binnen ontploft vanwege al die heidense tattoos
om hem heen...

en die foto.... ,knappe foto...echt een sjoppert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan