2 meter en 145kg.. welke fiets??

hey iedereen, was even afwezig omdat er bij me thuis is ingebroken en dus even tijdelijk geen pc had...
ben inmiddels wezen kijken naar een 3tal bmw's (2x k75 en 1x k100)
ik denk toch dat ik voor een k75-rt ga.
bedankt voor de tips van jullie allen!


We zien de foto's wel verschijnen als je hem hebt.... succes met het verwerken van de inbraak, nooit leuk als er vreemden in je huis hebben lopen spoken!
 
hey iedereen,
ik zit met een dilema...
ik ben 2 meter lang en 145kg.. (lang en breed dus)
nu ben ik op zoek naar een motor voor de winter, heb ook een gl 1200 goldwing maar di staat nu lekker warm in de stalling. verder heb ik eerst een yamaha fj1200 gehad (tijdens de restauratie van de gl1200) maar deze zit me te laag en heb hem daarom ook weg moeten doen...
nu ben ik op zoek naar een motor voor een klein budget (max 1700euro) waar ik op kan en het geen noodkijk is.. (honda vf1000f is te smal daar ben ik behoorlijk breder als de motor en da lijkt erch rampzalig) (vfr zit ik klem met de kuip)

ik zoek dus een motor die vrij hoge zit heeft wat breder is (zoals de fj1200 ofzo) en waar koffers op kunnen (voor woon werk verkeer en een beetje touren) laagtoerige 2cilinder zal helemaal leuk zijn maar die zijn er volgens mij niet in breder formaat in die prijsklasse!

ik ben benieuwd wat jullie mij kunnen adviseren :}


wil niet lullig doen maar met een BMI van 36 lijkt me een (stevige) trapfiets handiger ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste Johnnyboy, Met jouw gewicht heb je meer vermogen nodig dan een k75 je kan bieden, een k100 is dan de betere keus.
 
Laatst bewerkt:
Johnnyboy.

Een K75 rt past je niet kan ik je nu al vertellen, en dan nog te weinig vermogen voor jou gewicht. Al geloof ik nog steeds dat je een rijke fantasie bezit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan