20 mei MotorVison 593 en 1/2 bochtentour editie 2007

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
20 mei MotorVison 593 en 1/2 bochtentour editie 2007
logo593bochtentour2007.gif


Zondag 20 mei gaan we weer bochtjes pikken. Eerst over de snelweg naar de Ardennen om vanaf daar een paar uur geen recht stuk weg meer te zien. De route gaat door de Ardennen en onderlangs de Rursee. We hebben de route van vorig jaar nog leuker gemaakt en kunnen ons niet voorstellen dat je, zonder ergens te moeten overnachten, nog meer rijplezier op één dag kunt hebben.

Ook niet-leden zijn van harte welkom welkom om deze tourtocht, als kennismaking met onze vereniging, mee te rijden.
Voor leden van MotorVision zijn voorrijders aanwezig. Niet leden kunnen de rit in een eigen groep rijden, op eigen gelegenheid rijden, of kunnen voor zover mogelijk aanhaken bij groepen met een MotorVision voorrijder. Er wordt dan wel van je verwacht dat je een beetje een vlotte rijstijl hebt, we gaan zeker niet racen, maar op het ik-ga-niet-harder-want-dan-waait-mijn-peuk-uit-tempo gaan we niet wachten.

Laat het ons weten als je mee wilt rijden. Dan kunnen we proberen daar bij het indelen van de groepen rekening mee te houden. Doe dit door een mailtje te sturen naar 593bochten@motorvision.nl. Geef daarin aan wat voor motor je hebt en wat je rijervaring en rijstijl is. Als je mee rijdt met een groepje van MotorVision dan verzoeken we je de eigen verklaring uit te printen en ondertekend bij je voorrijder in te leveren. Hiermee zeg je niet meer dan dat je begrijpt dat deelname voor eigen verantwoording is en je ons niet aansprakelijk zult stellen als je op je onderuit zou gaan. (In het buitenland kunnen ze erg moeilijk doen naar de organisatie als er tijdens een georganiseerde rit wat gebeurd.)

We gaan er van uit dat iedereen zelf de routebeschrijving heeft uitgeprint

Door mee te rijden ga je akkoord met de voor onze activiteiten geldende algemene voorwaarden.

Deelname is voor eigen verantwoording en risico. Je mag de route en/of een voorrijder volgen, maar het staat je vrij hier van af te wijken.

>>> Kijk op de website voor de route en meer informatie.

Hier wat videobeelden van de route door de Ardennen

Hier wat videobeelden van de route onderlangs de Rursee


Voorlopige groepenindeling:

Sander Haga (voorrijder)
ZwijntjUHH
Rogier
Eric
Redline rider
Motorfreakje

Sander SV (voorrijder of als 1 groep met groep Haga)
Frank
Rik
Cris
Hans (Kawasaki zrx 1200)
Bart (Kawasaki zrx 1200)

Misschien dat het een idee is om tussen het groepje van Sander SV en Haga nog wat te mixen om eens met iemand anders motor te kunnen rijden. Zou qua motoren en rijstijlen moeten kunnen.

Arno (voorrijder wisselend met Karel)
Jorrit (valt waarschijnlijk af)
Stefan
Marcel
Rene
Karel(voorrijder wisselend met Arno)
Cosmas


Pim (voorrijder wisselend met Ton of groep in 2 splitsen)
Dallie
MotorRob
Herriepijp
John T
Tobo01 (voorrijder wisselend met Pim of groep in 2 splitsen)
Walter (BMW bmw R1100RT)
Hog 555 (Yamaha Fazer)
Jan Holl (Kawasaki gpz1100)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk, alleen dat weekend staat net een motor weekend geboekt -O-
 
Ja hallo Oma,

Hier Yuk Foo.
Of u even uw smoel wilt houden. Dan kan ik dit topic misschien weer binnen het beeldschermbereik trappen.


Dag lieve Oma.


full
 
Laatst bewerkt:
Ik zal d'r zijn hoor zoals gepland! Effe ook mijn linkerkant bijwerken nu mijn voorpootjes gemaakt zijn.
 
Ik zal d'r zijn hoor zoals gepland! Effe ook mijn linkerkant bijwerken nu mijn voorpootjes gemaakt zijn.
Doe je best.
Hopelijk net zo'n weer als nu. Vandaag een paar Pirelli circuit klevers er onder gelegd. Dat stuurt echt super.
Zal 14 mei iig alvast wat gaan oefenen op Zandvoort.
 
Doe je best.
Hopelijk net zo'n weer als nu. Vandaag een paar Pirelli circuit klevers er onder gelegd. Dat stuurt echt super.
Zal 14 mei iig alvast wat gaan oefenen op Zandvoort.


leuk he die bandjes

denkt iedereen dat je kei hard kunt rijden O-)

maar ze bevallen nu al goed, komende weken even de rullen er af rijden en ze er dan op het circuit er weer op zien te krijgen.

mzzl's

ZwijtjUHH


ps. ben er denk ook wel weer bij dan
 
Ikke gaan ook mee *O* *O* als het tenminste een beetje redelijk weer is..

Dus de bandjes bevallen wel, Arno?
 
Ikke gaan ook mee *O* *O* als het tenminste een beetje redelijk weer is..

Dus de bandjes bevallen wel, Arno?

Het wordt gewoon weer goed weer!

Bandjes bevallen super.


Ik ga denk ook ff mee :P

Hoe streng zijn ze in belgenland op open pijpies ??


In Belgenland zijn ze daar niet streng op.
Bij het stukje Rursee is het risico wat groter, maar ik heb er nog nooit een controle meegemaakt eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Wat een enorm k*t weer is het nu. Inderdaad spekglad zoals gewaarschuwd.
Maar over 13 dagen is het weer beter.
De regenkans 20 mei is volgens zoover.nl nihil en de kans op zon is dan erg groot.
En als je dan twee weken hebt mogen genieten van een fijn typisch hollands weertje, dan ben je natuurlijk heel blij als je met een lekker zonnetje met ons mee de Ardennen en de Eifel in kunt 8-)



...hopen dat het de maandag ervoor ook een beetje droog wil blijven als we naar Zandvoort gaan.
 
Heb er zin in! Vorige week efef het asfalt verkend in de Ardennen en het was weer heerlijk. Beter dan de sneeuw die we half maart nog hadden.
 
Als we nog eens iets organiseren zal ik een Mac als startpunt nemen. Dan is naar ik heb begrepen het animo vanuit het M-F wat groter.
 
Yeps voorspellingen zijn goed.
Snap niet dat er van het M-F maar zo weinig lui mee gaan. Maar mogen niet klagen over het aantal mensen dat heeft aangegeven mee te willen rijden. Veel meer was ook niet fijn geweest. Dan worden de groepjes alleen maar groter en dat rijdt niet fijn. Nu zijn het er 5 - 6 motoren per groep. Dat vinnik tegenwoordig meer dan genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan