2014 is 40 Jaar MC Genemuiden

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.121
483
13 september bestaat MC Genemuiden 40 jaar. De meeste spanners hier kennen het stekkie al wel. Iedereen is bij dezen van zaterdag op zondag van harte uitgenodigd!

Foto-WAIF6EUY-D.jpg


Meer info en zo komt later wel in deze OP te staan.

* Hevu :)
* JFJ
* Lasmoat
* Lawaaimakers

Wie volgt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde het meteen op de kalender schrijven...............staat er al een feestje op. f*ck. -O-
 
Speelt 12x12 ook???
Zou wel mooi wezen

Kom/komen wel, zal wel laat worden
Rijden eerst van vrijdag avond tot zaterdag avond motorbegeleiding bij ons jaarlijks wandelfestijn
Denk dak maar tussen door eerst ga slapen
Kom donderdag dan wel vast tentje installeren 8-)
Effe bier voor proeven of is kroeg dan nog niet open
 
Ja hoor, donderdag is er ook volk. 12X12 niet in die zin, alleen op vrijdag in andere setting.
Ben toch bang dat je het met ons laatste optreden in februari of maart zal moeten doen :/
 
Zijn er nog meer treffengangers die 13 en 14 september ons 40 jarig jubileum komen vieren? Zal een vergelijkbare avond zijn als tijdens onze treffens. Wees welkom!!
 
Prachtig weer dit weekend *O* Het word vast een super feest.
Vanavond met 12X12 de members only avond, en morgen natuurlijk ook live muziek.

Mocht je toch niks hebben, kom dat lekker deze kant op met een tentje, en vier het feessie lekker mee!!
 
ik mag de schuur niet uit van JFJ.... ;)

Ik heb het weekeinde van BOT15 in de agenda gezet! Een mens moet keuze's maken en in Twente ben ik nog nooooooit geweest :X MC Genemuiden zien we volgend jaar wel weer! Wel veul plezier allemaal met het jubileum.
 
Ik heb het weekeinde van BOT15 in de agenda gezet! Een mens moet keuze's maken en in Twente ben ik nog nooooooit geweest :X MC Genemuiden zien we volgend jaar wel weer! Wel veul plezier allemaal met het jubileum.


tja... ik heb zelfs blubber overgeslagen dit jaar met BOT in het achterhoofd... (en dan zal ik er nog even bij vertellen dat ik zelfs naar Blubber ben geweest toen Ilke op springen stond van Mees....)
Dus voor mijn span de eerste zwarte strepen in de straat heeft gelegd, ga ik even nergens naar toe om flink bier te drinken...
 
Prachtig weer dit weekend *O* Het word vast een super feest.
Vanavond met 12X12 de members only avond, en morgen natuurlijk ook live muziek.

Mocht je toch niks hebben, kom dat lekker deze kant op met een tentje, en vier het feessie lekker mee!!

ik zou graag willen, maar heb ook een optreden van 't weekeinde. Als EHBOert van dienst. :Y We hebben het hele weekeinde een soort van dorpsfeesie. *O*
 
Wij hebben een surfplank als staantafel in de collors ;)

Jullie hebben een mooi feestje gemist mannen, maar hadden over aandacht niet te klagen.

Rond 10.00 zaterdag ochtend eerst met span en mijn kleine meid daarheen, en toen terug naar huis om de Vox op te halen. Wel gaaf hoor, om voor het eerst je net zellufverbouwde fiets te showen.

Foto-BDHECNQ4-D.jpg


Het geluid is echt geweldig. Zonder db killers bij rustig rijden heel mooi vol, tot bij het asociale af bij op het gas gaan. Precies goed dus ;)

Rijd erg soepel, start goed en stuurt heerlijk. Mission accomplished!

Erg mooi weekend gehad. Vrijdag avond was alleen voor leden, en nog gespeeld met mijn bandje 12X12. Zaterdag op het drukste moment stond het echt helemaal afgeladen vol met motoren van clubs en geinteresseerden uit de buurt en van verder weg.

Het was natuurlijk super mooi weer...

Foto-PQ7Q6LI7-D.jpg


Foto-DKHDSS6T-D.jpg

Foto-UZSA48GJ-D.jpg


Wel hoog hallie gehalte, maar dat maakt je eigen fietsjes wel bijzonderderder.

Kinderen konden stukkie mee in het span. Neefje en nichtje ff bij oom JFJ in de bak ;)

Foto-EQCEBLTH-D.jpg


En ook het clubspan draaide overuren :)

Foto-CX3X3OIV-D.jpg


Ook was er een Woodcarver, die een mooi aandenken voor ons maakte.

Foto-ULP8EBWE-D.jpg

Foto-V8JR3378-D.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan