Het groterdere Rijlestopicmeetingtopic!!! Internationaaaal!

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic!

Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic!

Het topic voor de lessers om lekker een drankje te gaan doen op een nader te bepalen locatie, en voor de net geslaagden om lekker samen te gaan rijden! Buikschuiven is dus nog niet nodig! *D

Meeting VII, wie gaat 'm organiseren???? En waar gaan we heen?


Verder nog even de volgende regels:
TS, organisator of voorrijder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade opgelopen tijdens deze meetings. We rijden op de openbare weg, dus houd je aan de geldende verkeersregels. Ga niet harder rijden dan je zelf verantwoord vindt en stel de veiligheid van jezelf en van anderen voorop.


Hieronder vind je info over Rijlestopicmeeting™ III
Stap I: De datum: 07-07-07

Stap II: Waar spraken we af/wat hebben we gedaan?
We hebben de Utrechtse Heuvelrugroute gereden met een uitstapje naar de Lekdijk. De route zelf voerde door een mooie omgeving en was voor iedereen goed te doen. Na afloop hebben we nog een uurtje of twee op een terras in Lage Vuursche gezeten.

Stap III: Wie waren er?

  1. Grandia - Fazer 600
  2. FeGrandia - lesser
  3. Nocer - CBR600
  4. oehTie - Pan European
  5. *Wendy* - GPZ 500 S
  6. Mickey Blue - FZ-6
  7. Chef Zijwiel - Fazer 600
  8. Dutchess69 - Fazer 600
  9. IceShade - Diversion


Hieronder vind je info over Rijlestopicmeeting™ IV
Stap I: De datum: 21-10-07

Stap II: Waar spraken we af/wat hebben we gedaan?
Heerlijke route gereden door de veluwe..
Veel bijzondere verrichtingen geoefend
Zelfs nog gespot
EN veel lol gehad!

Stap III: Wie waren er?

  1. Kir
  2. Jessica33
  3. Iceshade
  4. MickeyBlue
  5. Ascent
  6. Niksweerd
  7. Jeroen79 met vriendin

Hieronder vind je info over Rijlestopcmeeting™ V
De Jubileumeditie

Stap I: Wanneer spraken we af?
Zaterdag 19 april 2008

Stap II: Wat gingen we doen?
Wolve en Faithy organiseerden een rit van Doetinchem naar Nijmegen.

Stap III: Wie waren er?
  1. Faithy
  2. Wolve
  3. Grandia
  4. Nocer
  5. IceShade
  6. Mickey Blue
  7. basmens
  8. Octopussy

Hieronder vind je info over Rijlestopcmeeting™ VI
De Buitenland-Editie

Stap I: Wanneer spraken we af?
Een weekend in September 2008


Stap II: Wat gingen we doen?
Faithy organiseerde een weekendje Ardennen!

Stap III: Wie waren er?
  1. Faithy
  2. Wolve
  3. Mad scientist
  4. Nocer
  5. Kir
  6. Trip
  7. Jessica33
  8. Basmens
  9. Unruled
  10. Geert-26
 
Laatst bewerkt:
editje in de OP :')


:? In gedachten aanwezig:

[*]Grandia
[*]MRND-X
 
Laatst bewerkt:
@ Kir, Lijkt me een goed plan om een bakkie te halen bij je dan, ligt mooi op de route (kom wel vaker in die buurtjes :P Mag ik alvast een lekker bakkie thee bestellen (sorry, hou niet van koffie...)

@Octo: Gaat er inderdaad om dat we een plek kunnen vinden die voor iedereen een beetje op de route ligt. Aangezien het laatste stukje altijd het meeste zoeken is hoeft het dus ook niet vlakbij huis te zijn voor iedereen. Ik ken mezelf een beetje, Ik rij in 3 uur naar de omgeving van waar ik moet zijn en dat moet is nog 3 uur zoeken naar waar ik precies moet zijn :P
p.s. Nieuw topic *O*
 
@ Kir, Lijkt me een goed plan om een bakkie te halen bij je dan, ligt mooi op de route (kom wel vaker in die buurtjes :P Mag ik alvast een lekker bakkie thee bestellen (sorry, hou niet van koffie...)

@Jessica: Gaat er inderdaad om dat we een plek kunnen vinden die voor iedereen een beetje op de route ligt. Aangezien het laatste stukje altijd het meeste zoeken is hoeft het dus ook niet vlakbij huis te zijn voor iedereen. Ik ken mezelf een beetje, Ik rij in 3 uur naar de omgeving van waar ik moet zijn en dat moet is nog 3 uur zoeken naar waar ik precies moet zijn :P
p.s. Nieuw topic *O*
 
[me="Octopussy"]ook in gedachten aanwezig is.[/me]

oja, het feit dat ik niet mee ga heeft helemaal niets met mijn aanstaande te maken. Ik ben wel vaker weekendjes/dagjes weg zonder hem. Het is even de rust pakken na een hectische tijd waar ik op doel.

Trip: ik maakte eigenlijk een grapje van dat mensen oppikken op de route :P

maar serieus...mensen gaan jullie van te voren corvee-roosters opstellen :? Ja gaat gewoon lekker rijden en kijkt ter plekke wel wat je gaat doen met eten/schoonmaken/slapen/andere activiteiten? Beetje spontaniteit is ook wel heel fijn hoor!

/einde butt-in mode
 
[me="Octopussy"]ook in gedachten aanwezig is.[/me]

oja, het feit dat ik niet mee ga heeft helemaal niets met mijn aanstaande te maken. Ik ben wel vaker weekendjes/dagjes weg zonder hem. Het is even de rust pakken na een hectische tijd waar ik op doel.

Trip: ik maakte eigenlijk een grapje van dat mensen oppikken op de route :P

maar serieus...mensen gaan jullie van te voren corvee-roosters opstellen :? Ja gaat gewoon lekker rijden en kijkt ter plekke wel wat je gaat doen met eten/schoonmaken/slapen/andere activiteiten? Beetje spontaniteit is ook wel heel fijn hoor!

/einde butt-in mode
Ik bied me spontaan aan om zo min mogelijk te doen :P Ik neem de laatste paar dagen wel vaker mensen serieus, maar ligt een beetje aan mijn eigen houding denk ik. Kom ik wel weer overheen en dan neem ik gewoon weer niemand serieus :P
 
Dat we dit nog mee mogen maken, trip die mensen serieus neemt. Komt vanzelf wel weer goed hoor.

Ik bied me wel aan als kok voor de bbq

btw, nog mensen interesse in een pre-we-go-international-met-het-grotere-rijlesmeetingtopic-meeting? Misschien ook leuk voor de net geslaagden, voor zover die dit forum al gevonden hebben.

Op naar het volgende topic *D
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat daar al plannen voor waren? (de pre......... dinges heb ik het dan over he..) Anders weet ik wel een Mac in Leiden om te meeten(lekker ego dichtbij voor mij :P ) Is er animo voor om te pre-meeten? (misschien ook voor mensen die niet mee gaan)...
 
MS mag BBQ-en, ik maak de marinades wel voor het vleesch :')
als je de spare-ribs en sate daarna geproefd hebt weet je waarom :9
 
Ik dacht dat daar al plannen voor waren? (de pre......... dinges heb ik het dan over he..) Anders weet ik wel een Mac in Leiden om te meeten(lekker ego dichtbij voor mij :P ) Is er animo voor om te pre-meeten? (misschien ook voor mensen die niet mee gaan)...

tuurlijk is er animo voor een pre meet helemaal omdat ik niet mee kan de internationale meet... dus vandaar.
wie gaat die meeting regelen?
 
Pff, zal in de buurt van Utrecht gedaan moeten worden denk ik omdat het dan een beetje centraal ligt, wegens wat privé probleempjes zie ik het op het moment niet zitten om het te regelen...
 
In belgië kan je op droge wijnranken BBQ'en :)
En MS, wij ook van jou :P Wat doe jij trouwens zo vroeg op MF, wekker te vroeg gezet ofzo? :+
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, steeds meer plannen. Even over dat corvee rooster: we zijn toch volwassen of niet? Je kunt me inroosteren wat je wilt, maar ik zie daar wel wat ik doe. Wees niet bang, ik help echt wel maar zo'n rooster vind ik wat overbodig :')

Koken wordt hem niet, aangezien ik feef toch niet kan overtreffen, maar iemand moet ook afwassen :P

Ik ben niet best in organiseren, dus bij voorkeur neemt iemand anders het voortouw :P Maar ik ben wel voor een pre-meet :Y
 
Laatst bewerkt:
:')

corveeroosters zijn voor schoolkampen
wij gaan nu met volwassenen een weekendje weg zeg :/
 
Tenminste een met zelfkennis.

@trip, ze zijn weer bezig met de weg. Slaapt erg lekker zo'n aantrilplaat bijna recht voor je huis, en je bed die trilt van de graafmachines die langsrijden...
 
:')

corveeroosters zijn voor schoolkampen
wij gaan nu met volwassenen een weekendje weg zeg :/

_O-
Oh sorry, ik hoor ook bij de volwassenen???? Thanx!

Enniewee, het was maar een ideetje, als iedereen zich verantwoordelijk genoeg voelt (ik wel in ieder geval, en zo te lezen meer met mij) dan ister nix aan de hand. *D
 
Tenminste een met zelfkennis.

@trip, ze zijn weer bezig met de weg. Slaapt erg lekker zo'n aantrilplaat bijna recht voor je huis, en je bed die trilt van de graafmachines die langsrijden...
Balen voor je, ik weet hoe je je voelt om veel te vroeg wakker te worden van *****herrie...

Ik vind een corveerooster ook een beetje over the top, maja we zullen zien of het nodig is, lijkt me niet trouwens, ik geloof niet dat we allemaal zo kinderachtig zijn als nocer :+ (beetje een inkoppertje :P )
 
Laatst bewerkt:
Joh... zal je laten zien hoe kinderachtig ik ben... ik zou mijn kamer maar HEEL goed op slot draaien als ik jou was (inkoppertje ;) ).
 
Hoor ik hier tandpasta op lippen en vingers in lauw water aankomen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan