21 augustus dilemma

Gaat er nog iemand vanuit het hoge Noord'n naar Breda en Highlands?
Heb wel geen Harley, maar ben niet zo kieskeurig....
 
...als ik...


Haailender, even terzijde: ken jij toevallig iemand bij Van Pelt Revalidatie Accessoires aan de Boerhaaveweg?
Ik heb een stukje Neopreen nodig maar daar verkopen ze alleen stukken van 1x2meter nogwat...

Wat heb je precies nodig, neopreenband ??? welke maat, kan evt. effe duren (heb nou vakantie) maar waar ik werk gebruiken ze het ook.

Knukkel heeft niks gehoord of gezien ;) hoop ik, anders heb ik thuis misschien ook nog wel wat liggen.
 
Wat heb je precies nodig, neopreenband ??? welke maat, kan evt. effe duren (heb nou vakantie) maar waar ik werk gebruiken ze het ook.

Knukkel heeft niks gehoord of gezien ;) hoop ik, anders heb ik thuis misschien ook nog wel wat liggen.

:X :X
 
Wat heb je precies nodig, neopreenband ??? welke maat, kan evt. effe duren (heb nou vakantie) maar waar ik werk gebruiken ze het ook.

Knukkel heeft niks gehoord of gezien ;) hoop ik, anders heb ik thuis misschien ook nog wel wat liggen.

Een stukje voor mijn zadel.
Ben een seat aan het maken en heb alleen evt. het ordinaire spul. Neopreen neemt geen water op volgens mij en daarbij gebruiks Paul Cox het ook. Moet dus goed zijn.
halve cm dik 20x30cm ongeveer.

Maak je niet druk over Knukkel. Die snoer ik de mond wel! met exhaustwrap ofzo
 
Ben ik even....
Door vakantie en een megacrash van m'n harde schijf niet veel aanwezig, in de loop van volgende week pas hersteld. :(

21-08: niet aanwezig, heb een andere meeting. Er zal dus een andere vrijwilliger aangewezen moeten worden voor het paaldansen *O*

@Slow: sleutel past, ben alleen door bovenstaande problemen je meeladres (voorlopig) kwijt.
Neopreen neemt geen water op???? Kweenie hoor, maar surf- en duikpakken worden ook van neopreen gemaakt en daarin wordt je toch echt wel nat....
 
komt ie dan he :

10 mm dik, 200x300 mm is ongeveer 40 euri

dunner kan ik niet aan komen, dikker wel (20 mm)
 
Ben ik even....
...
@Slow: sleutel past, ben alleen door bovenstaande problemen je meeladres (voorlopig) kwijt.
Neopreen neemt geen water op???? Kweenie hoor, maar surf- en duikpakken worden ook van neopreen gemaakt en daarin wordt je toch echt wel nat....

Lekkere organisatie daar. Ooit van een back-up gehoord?
Dat adres ga ik je niet geven. Het is lekker rustig zo.

Wetsuits, daar word je nat in. Een drysuit niet. (als ie goed afsluit tenminste)
Ga nu maar weer okay!

Doc: 20x20 moet okay zijn. 1cm dik. Als dit lukt ga ik paul cox achterna dus als je meer kunt scoren zou dat leuk zijn.
 
en als je nou es een beetje wakker wordt kan je het vrijdag of zaterdag in huis hebben.......


P.S. oh en Ed31, het is geen neopreen maar DCF (Dense Cell Foam) 8-)
 
Doc: 20x20 moet okay zijn. 1cm dik. Als dit lukt ga ik paul cox achterna dus als je meer kunt scoren zou dat leuk zijn.
zeg maar hoeveel je wilt exact, haal ik het zo ff voor je en stuur ik het morgen op naar je huuske

p.s. 3 vierkante meter kan ook gewoon hoor...
 
I accept
paypal_logo.gif
:)
 
Ik heb niet zoveel aan m'n back-ups als de harde schijf zélf naar z'n grootje is.
Lézen Slow! 8-)
Ik lees Ed. Maar ik verwacht niet dat iemand een back-up maakt op z'n hd.(hard disc)

zeg maar hoeveel je wilt exact, haal ik het zo ff voor je en stuur ik het morgen op naar je huuske

p.s. 3 vierkante meter kan ook gewoon hoor...

Prima! Maar 1m2 is ook goed.
Doc en Paypal... waar gaat deze wereld naar toe? Even geleden had jij nog niet eens een Ebay acount en credit card.
 
Prima! Maar 1m2 is ook goed.
Doc en Paypal... waar gaat deze wereld naar toe? Even geleden had jij nog niet eens een Ebay acount en credit card.
ik leer snel

maar ff serieus, je moet echt zeggen hoeveel je wilt want het spul is wel aardig aan de prijs..en hoe groter hoe lastiger opsturen

het komt dacht ik in 50 cm breed dus zeg maar hoe lang dan ofzo...
 
50x20 of 50x50.
Laat maar ff weten hoe veel het kost.
Ik meel je mijn nummer wel. Kan dat naar 12move?
gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan