off road liefhebbers omgeving Arnhem Oosterbeek

ik heb een NX250'je waarmee ik 1 keer offroad gereden heb tot nu toe.. was erg leuk :) Ik kom uit Duiven (vlakbij Arnhem)
 
ok
heb een husaberg.
We rijden ong 1 x per maand met z'n 2en of 3en (huskie en honda).
Kijken of er nog meer offroaders zijn en dan eens een keertje afspreken ?
Rondom Duiven is nog wat te rijden ?
 
ik wil ook wel eens een keertje mee (kom uit Arnhem). Maar mijn motor staat nog op de sm wielen......
Hou het topic wel in de gaten.

Ben al vaak opzoek geweest naar off-road stukken, maar niets legaals gevonden hier in de omgeving.
 
Heb een XT600 en kom uit Arnhem, heb nog nergens offroad gereden. Kan je niet in Duitsland wat meer offroad wegen vinden?
 
er zijn wel een aantal stukken waar je "semi " legaal kunt rijden. Geen herrie pijpen en even oppassen met paarden e.d. natuurlijk. Zaterdag is beter dan de zondag.

Als het redelijk weer is kunnen we afspreken ?!
 
oh ja Duitsland rijden we wel eens maar dat is niet hier net over de grens maar een eindje naar het Noorden.

Husaberg 650 in het zand ? Je hebt flinke onderarmen of levensmoe ?
 
Husaberg 650 in het zand ? Je hebt flinke onderarmen of levensmoe ?

_O- doe maar levens moe ;) , ik ben ook meer van het supermotarden. Heb ooit vroeger een keer een rondje op de crossbaan gedaan, maar dat is het wel zo'n beetje.

Ik weet ook niet wat jullie niveau is, die van mij is dus minimaal :z
 
nivo, lagere school minimaal !

gewoon lekker rijden tot je moe wordt en dan nog even doorgaan. Doe dit pas sind een jaartje of 4 Daarvoor circuit rijden maar met geluidsdiscussies en flinke kosten voor een paar keer rijden ga je alternatieven zoeken.
 
Het wordt steeds lastiger om nog legaal te rijden. Als je een mooie route hebt, koester die, berijd 'm met respect voor de omgeving.......ze verdwijnen helaas als sneeuw voor de zon.
Wat voor route is het? Zand of blubber?

Als het voor beginners is :+ ......lijkt me leuk!

Gr. Johan.
 
met verstandig rijden en tgeen herrie en niet elke keer dezelfde routes.
Ik zoek juist wat uitwisseling van off roadrijders met gebieden waar je kan rijden.

Telkens een eind rijden naar frankrijk of nog verder loopt ook aardig in de papieren.
Mooie plaatsen ?
 
topic maar es omhoog schoppen:
29c48qa.jpg
 
topic maar es omhoog schoppen:
[afbeelding]


hahahah, goed bezig, toen ze daar aan het bouwen waren heeft ooit zo'n bedrijfsbeveiliger me nog aangesproken dat ik daar NIET mocht rijden..... (en toen stond hij op SM wielen). Ik die gast nog proberen uit te leggen dat ik met die wielen niet off road kon.... maar toch. Echt zo'n ras echte "ik wil wel bij de politie, maar zelfs daar willen ze me niet :X .

Ik kom trouwens net terug uit Denemarken *O* Daar kun je toch nog eens kilometers legaal off-roadrijden....... tis dat ik met de auto was. Wel 15 km over het strand gereden.
 
ha dat is bij het velperbroek circuit en (voormalig) supermotard testcircuit waar ik meen nog een een husaberg wat hardhandig tot stilstand kwam.....

en ik zie daar een tt 350 ?

Nou kunnen we nog een keertje afspreken voor de oof roadies uit arnhem e.o.?
a.s. weekend is mooi weer en laten we zeggen verzamelen bij tankstation apeldoornseweg tegenover makelaarskantoor Kuiper ( gelijk even reclame) we gaan vroeg om de meute recreanten voor te blijven en niemand tot last te zijn (ahum).
Heren politie die ook dit forum lezen : we rijden allen met kenteken en alleen over legale zandpaadjes opengesteld voor verkeer of bestemmingsverkeer( we hebben altijd een bestemming nietwaar). O-)

nou laten we zeggen 8.00 uur kun je gelijk tanken. ( dat gaatie open maar ook trouwens met bankpas tanken)
groet
vormeccano :] O-)
 
volgende week zaterdag 8.00 uur (tenzij regen)?
;( :?
Mocht je zondag toch kunnen ( gewoon keertje niet uitslapen) 8.00 uur :Y
 
volgende week zaterdag 8.00 uur (tenzij regen)?
;( :?
Mocht je zondag toch kunnen ( gewoon keertje niet uitslapen) 8.00 uur :Y

ga je zondagochtend altijd langs dat tankstation daar? Ws. kan ik volgende week zaterdag of zondagochtend wel.
 
ok zaterdag a.s. mits vies weer.
Zondag kan ik helaas weer niet maar de rest van het kluppie gaat juist zondag wel maar dan meer naar het zuiden (limland) :]

zelfde tijd ( 8.00 uur) en waar meer kom je ? XT ?
Eerst even rustig verkennen en dan zien we wel verder.
groet
:Y
 
OK, prima. zaterdagochtend 8 uur sta ik met m'n XT bij het tankstation
 
Terug
Bovenaan Onderaan