Foldycar voor vervoer racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Opvouwbare aanhanger type Foldycar. Wordt niet meer gemaakt. In goede staat en compleet. Nieuwprijs in deze uitvoering circa 1350 euro. Naar keuze op te bouwen voor 1 of twee motoren. Vaste prijs 650 euro.

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


Ligt stabiel achter de auto, makkelijk in gebruik, snel in elkaar/uitelkaar, stallen in kleine ruimte. Perfect voor racer :}
 
Jammer, lees dat de aanhanger voor vervoer van een racer is en wilde eigenlijk alleen maar mijn straatfiets er mee vervoeren. :9











Wel handig ding als je weinig ruimte thuis hebt.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zwaar weegt de aanhanger compleet? met mijn Punto mag ik niet zoveel trekken nl.
Wel geintereseerd, het is dit of een Motolug en die is duurder dus dan is de keuze simpel.
 
Hoe zwaar weegt de aanhanger compleet? met mijn Punto mag ik niet zoveel trekken nl.
Wel geintereseerd, het is dit of een Motolug en die is duurder dus dan is de keuze simpel.
Volgens mij hoef je je nergens druk om te maken. De meest basis punto (55) mag 420 kg ongeremd trekken, dus stel moto 250kg -/- 420, heb je nog 170 kg speelruimte en zoveel weegt ie zeker niet. :)

Mooi ding, jammer dat ik net eentje heb gekocht.
 
Hoe zwaar hij is weet ik niet precies, maar lichter dan deze zul je maar weinig motortrailers aantreffen.

Deze tekst vond ik nog:

Doordat de Foldy Car opvouwbaar is tot de afmeting 83x56x130 cm (lxbxh), is het opbergen in bijvoorbeeld een schuur, bijkeuken of op het balkon mogelijk, want de Foldy Car past door een normale woonhuisdeur. Tegelijk zorgt het robuuste onderstel met 10 inc. wielen en onafhankelijke torsievering voor een uitstekend weggedrag. De basis is het stalen frame, waarop met verschillende accessoires steeds weer een andere toepassing wordt gecreëerd voor het vervoeren van uw vakantiebagage, de motoren of de fietsen. De Foldy Car heeft een maximaal laadvermogen van 500 kg.
 
Bedankt alvast, ik ga ook nog even bij Motolug informeren over prijs ed.
Maar ik zal je topic in de gaten houden.
 
voor 500 euro kom ik m halen, daz mijn vaste prijs.


ten minste als mn superduke er ook op mag (tis wel geen racer, maar maakt wel racegeluid)

dus mocht je je bedenken....
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Hoe lang duurt het in elkaar zetten ongeveer??
En is er goed mee te rijden, met 2 motoren erop??
"Onderweg merk je nauwelijks dat de kar erachter hangt. (...) De kar heeft onafhankelijke torsievering en ligt zowel leeg al geladen verrassend stabiel achter de bus. Wel is de hele constructie, zeker als er zware motoren op staan, wat flexibel waardoor het soms wat zwabberend overkomt. De wielen blijven echter prima aan de grond en volgen perfect de lijn van de auto. De banden worden, ook bij 120 km/uur niet bijzonder warm. Hoewel ik regelmatig banden, lagers en dissel controleerde was dit eigenlijk overbodig."

Zie test Africa Race

Zij hebben over losse boutjes van de spatborden. Zal wel nieuwigheid zijn geweest, want daar heb ik nooit iets van gemerkt (gewoon goed vastzetten natuurlijk).

In elkaar is een fluitje van een cent. In 5 à 10 minuten istie rijklaar. Hij moest altijd voor en na vervoer uit- en in elkaar bij bij, en dat ging zonder problemen. Nu heb ik een busje en daarom is hij overbodig geworden.
 
Hey,

Hoe lang duurt het in elkaar zetten ongeveer??
En is er goed mee te rijden, met 2 motoren erop??

Heb ook een foldy, perfect ding. Ik vervoer er gelijktijdig 2 motoren mee. Een van 200 kg en een van 220 kg, geen probleem. Het is geen 2 assige aanhanger, d.w.z. 140 zou ik er niet mee rijden, maar tot 100 km/h gaat perfect hoor. Heb er al veel kilometers mee afelegd.

Als je een paar gaatjes extra boort in de goten kun je een van de de goten in het midden plaatsen op het moment dat je maar een motor vervoert.

Gewoon kopen dat ding :+
 
Heb ook een foldy, perfect ding. Ik vervoer er gelijktijdig 2 motoren mee. Een van 200 kg en een van 220 kg, geen probleem. Het is geen 2 assige aanhanger, d.w.z. 140 zou ik er niet mee rijden, maar tot 100 km/h gaat perfect hoor. Heb er al veel kilometers mee afelegd.

Als je een paar gaatjes extra boort in de goten kun je een van de de goten in het midden plaatsen op het moment dat je maar een motor vervoert.

Gewoon kopen dat ding :+
klopt helemaal ben met de foldy en fiat punto naar zuid frankrijk gereden ( 110/120KM/H) en geen centje pijn.
full

btw hele aanhanger weegt 100 kg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan