Gestolen: Zwarte R6 2006, Leiden, MP-NR-92

existence

Die hard MF'er
26 mrt 2006
596
0
Hey iedereen,

Voor de 2de keer binnen 12 maanden hebben de hufters me te pakken genomen.
In de nacht van 16 op 17 december hebben ze mn zwarte R6 model 2006 gejat. Dit is gebeurd in leiden omgeving morskwartier. Als iemand ook maar iets ziet... -O-
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
en zo zaggie er van achter uit... maar dat wisten een aantal van jullie maar al te goed -O-
full
 
stond ie binnen/buiten? Op dezelfde plek als waar ze m eerder vandaan gejat hebben?

Hoe dan ook: :( :( :( :( :( :( :( :( Sterkte met de afhandeling.. '(
 
Hij stond idd precies op dezelfde plek als eerder alleen nu met ketting en alarm... en weer niks gehoord :/ Ook weer dezelfde tijd van het jaar en ook weer helemaal niks achtergelaten... Hierom denk ik ook dat het weer dezelfde gasten zijn geweest :(
 
Hey iedereen,

Voor de 2de keer binnen 12 maanden hebben de hufters me te pakken genomen.
Je, ze weten dat er na de diefstal een verse komt. Da´s met woninginbraken ook. Ze weten dat de kans gewoon heel groot is dat het gestolene weer wordt aangevuld met nieuw spul.

Tis triest. Sterkte ermee en bezin je alvast op nog meer diefstalwerende maatregelen, en laten we hopen dat de MFers hun ogen en oren de kost geven.
 
Hij stond idd precies op dezelfde plek als eerder alleen nu met ketting en alarm... en weer niks gehoord :/ Ook weer dezelfde tijd van het jaar en ook weer helemaal niks achtergelaten... Hierom denk ik ook dat het weer dezelfde gasten zijn geweest :(


Als ik je 1 advies mag geven: zet je volgende (heel) ergens anders neer...Tegenwoordig moet dat blijkbaar :( B| :(
 
Hey Bolski,

Dat is idd ook wel iets waar ik ook rekening mee had gehouden vandaar ook ditmaal het extra alarm erop. Hij staat practische naast mn slaapkamer, maar t mocht niet baten...
 
In de slaapkamer volgende keer...
Ow nee dan heb je de heren op bed zitten vragen waar de sleutel is.
Rottweiler aanschaffen dan maar?
 
Damn, flikkers! Voor m'n gevoel is het goed raak de laatste weken :X

Succes met de afhandeling!
 
Mensen als politie er nog steeds niks aan doet gaan er nog meer en meer sneuvelen
Zie mijn topic maar is.
Waarom bestaat er uberhaupt politie vraag ik me af ?


Sterkte ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan