25kw Honda CBR 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob-RR

Die hard MF'er
21 sep 2009
459
0
Drenthe
Hallo mensen,

Motor is verkocht.....

Honda CBR 600 f (PC25)
Bouwjaar 1991
65000 km
Sportuitlaat, mooi en zwaar geluid!
25 KW

~verkocht~

Ik wil mijn motor verkopen omdat ik bijna twee jaar mijn lichte rijbewijs heb, en al een andere motor heb aangeschaft. Ik heb deze motor in september 2008 gekocht met ongeveer 52000 km op de teller. Toen heb ik de motor ook op 25 kw laten zetten. Hier is ook een uitdraai van aanwezig.

Vorig jaar november heeft de motor nog groot onderhoud gehad en zijn de voor en achter band vervangen. Tevens de achter remblokken. Een maand later (december 2009) is de accu ook vervangen voor een nieuwe. Ik heb de orginele knipperlichten vervangen voor kleinere.

De motorfiets is motorisch in een goede staat, en rijdt prima. Het is een hele goede beginnersfiets en ziet er voor zijn leeftijd ook zeer goed uit. De motor verbruikt bijna geen olie en er kan gemakkelijk 300+ km met 1 tank bezine worden gereden.

Foto's

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Vraagprijs was eerst ong € 2100,- Dus het bedrag dat nu staat vermeld is nieuwe vraagprijs.

Waar zat je aan te denken?

Groeten!! :W
 
Mooi ding man! Mag ik weten waar je hem zo mooi mee laat glimmen? dat wil ik ook! Voor de leeftijd ziet hij er echt super uit! en de demper maakt het af 8-) Heerlijke stuurfiets met onbegrensd 101pk *D
ps. 300+ km op 1 tank? dan doe ik iets verkeerd...

Succes met verkopen!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!

Hij glimt zo omdat hij gedeeltelijk is overgespoten (denk ik). En gewoon veel poetsen *D
Het is inderdaad een fijne fiets om op te rijden, daarom heb ik er al een cbr bijgekocht.
Ik ga meestal tanken als de dagteller ong 260 á 280 km aan geeft. Maar heb ook eens getankt toen er 300 km op de dagteller stond met nog een beetje benzine in de tank.

Krijg vanavond een geinteresseerde, dus hopen dat dit onderwerp straks op slot kan..
 
Hey ik zie jou eigenlijk heel vaak rijden. Vaak in omgeving Assen en of Groningen.
 
Oke :P waar precies ? Groningen kom ik niet vaak, maar in de toekomst wel (school). Assen wel wat vaker..


Motor is verkocht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan