25kw Meeting Deel9!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hier mijn mega quote ;)

Training gezien vandaag ?? Damn wat is die Stoner snel !

En waar in de omgeving rijd jij vooral met je motor dan ? Nog leuke routes ergens daar :P :9 ?

Ja Stoner erg snel idd, en inmiddels ook gewonnen ;) Jammer van Rossi had hem zeker de overwinning gegund, en die Elias :r Ben altijd wel fan geweest van zijn rijstijl, maar dit was gewoon weg dom.... :z

Ik rij overigens vaak richting Gouda, Woerden die kant op, of juist richting jou, de lek en ook vaak richting Westland. Rotterdam is niet de leukste plek om te rijden :N Maar als je een stukje uit de stad gaat wel :Y (Rotte of zo...)

Dit geeft dus wel duidelijk weer dat je geen 25 kw op je achterwiel, maar op je krukas heb. (25kw = 34 PK +- )

Daar was laatst een discussie over in een ander topic...Ben benieuwd naar je post hierover ! :Y

:^

Weet iemand hoe of waar ik zal een complete niuew Kuip kunt kopen/bestelen voor de ZXR :?

Kijk anders even op Bike design

http://www.bike-design.com


Netjes hoor *O*


Krijg ze ook binnenkort eronder *O* :}

Dag allemaal :W

Ik ben afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn rijbewijs! Zit alleen wel de komende twee jaar vast aan de 25kw regel, dus ik geloof dat ik wel thuis hoor in dit topic. Zal me maar even netjes voorstellen.

Ik ben Thalassa, 19 jaar en ik woon in Groningen. Studeer daar international business & management, maar ik stop meer tijd in mn paardjes, stappen, terrasjes hangen en vanaf nu dus ook motorrijden. Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een Honda VTR 250 uit 1995. Heel lelijk, vreselijke kleuren, maar ach... Zodra ik zwaarder kan gaan rijden gaat het ding ook weer de deur uit. Als alles gaat zoals ik droom, koop ik daarna een R6, om uiteindelijk op mijn grote favoriet te rijden, een R1. Iets mooiers bestaat er volgens mij niet.

Nou goed, a.s. vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen en daarna hoop ik op een heleboel zonneschijn en veel mooie ritjes...

Aju! :W [afbeelding]

Haai :W Welkom

R1 is :9~ zeker R1 2006 bordeaux rood :9~ :9~ :9~ :} :} :}

Hoooooi :W

Maarja.. om er maar niet omheen te draaien..

NEUKEN? :9~~~~

_O- _O- _O-

iets mooiers bestaat niet? :X.

[afbeelding]
Honda CBR1000 fireblade

[afbeelding]
Suzuki GSX-R1000

[afbeelding]
Ducati 1098

[afbeelding]
MV Agusta F4 1000 R

De Jappen zijn minstens even mooi, Italianen zijn heilig :} :} :} :}

En een mooiere R1 als deze (R1 SP) bestaat niet :9~

[afbeelding]

:9~



gr Ruud 8-) (die gisteravond een heel leuk feestje had en pas net voor de MotoGP zijn bed uit kwam rollen
 
Nou hier mijn mega quote ;)Ja Stoner erg snel idd, en inmiddels ook gewonnen ;) Jammer van Rossi had hem zeker de overwinning gegund, en die Elias :r Ben altijd wel fan geweest van zijn rijstijl, maar dit was gewoon weg dom.... :z

Ik rij overigens vaak richting Gouda, Woerden die kant op, of juist richting jou, de lek en ook vaak richting Westland. Rotterdam is niet de leukste plek om te rijden :N Maar als je een stukje uit de stad gaat wel :Y (Rotte of zo...)

Vind ik niet :P Rossi flikt een ronde eerder precies hetzelfde bij Hopkins :Y

Ok, het was een wat ruige/wilde actie, maar er ging niks fout. Dus het was gwoon een goede inhaalactie van Elias ondanks de wat ruige manier. Maargoed Rossi flikt dus een rone eerder precies hetzelfe bij Hopkins, bij opkomen rechte stuk voor start/finish.

Goed, iedereen heeft hier een andere visie op, ik zie het op deze manier.
Prachtige race iig. ! :Y


EDIT: ok, dus wel een beetje deze (mijn) kant op vanaf Rotterdam. :Y
Lekdijk is leuk rijden, aan beide kanten, op soms iest wat minder afsalt en grind wat op de weg gereden word na :Y
Over Woerden heb ik het liever niet meer :+ iets met rijbewijs :9
 
Laatst bewerkt:
Ik mag dit circuit wel, afgezien van de gladde baan, omdat er weinig op geracet word.
Lekker technisch, hele langzame technische stukken die overlopen naar snelle stukken :Y
Vooral die bocht die ze vol op het gas inknallen met 270 km per uur :}

Valt best mee met Rossi hoor ;) Is niet voor niks 7x wereldkampioen ;) Hij heeft idd het afgelopen jaar flink pech gehad. Dit seizoen eigenlijk niet. Ja hij miste de snelheid op Qatar, maar daar hadden de Honda mannen ook last van ten opzichte van de Ducati´s :Y
Nou,echt technische is die ook niet,Assen, Motegi of Shanghai dat zijn pas technishe circiut's
 
Vind ik niet :P Rossi flikt een ronde eerder precies hetzelfde bij Hopkins :Y

Ok, het was een wat ruige/wilde actie, maar er ging niks fout. Dus het was gwoon een goede inhaalactie van Elias ondanks de wat ruige manier. Maargoed Rossi flikt dus een rone eerder precies hetzelfe bij Hopkins, bij opkomen rechte stuk voor start/finish.

Goed, iedereen heeft hier een andere visie op, ik zie het op deze manier.
Prachtige race iig. ! :Y


EDIT: ok, dus wel een beetje deze (mijn) kant op vanaf Rotterdam. :Y
Lekdijk is leuk rijden, aan beide kanten, op soms iest wat minder afsalt en grind wat op de weg gereden word na :Y
Over Woerden heb ik het liever niet meer :+ iets met rijbewijs :9

Ja das waar dat ie dat bij Hopkins ook deed, maar vond Elias wel erg ruig naar rechts gaan om nog net de bocht goed in te gaan....

Die l*l op die groene was ook lekker lomp zeg :N tis dat ik zelf op een kawa rij, en er dus niks negatiefs over zeg (op dit na dan....) O-)

Iets te hard gereden in woerden O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou,echt technische is die ook niet,Assen, Motegi of Shanghai dat zijn pas technishe circiut's
Motegi helemaal niet :P Da´s gewoon een stop en go circuit haha :P Alleen voor de monteurs erg moeilijk, is heeeeeel moeilijk om de juiste veringsbalans te vinden voor dat circuit :Y

En idd niet heel het istanbul circiut is technisch, maar de langzame delen zijn wel vrij technisch.

En Assen is gewoon het vetste circuit op de MotoGP calender :} :+
 
Laatst bewerkt:
Ja das waar dat ie dat bij Hopkins ook deed, maar vond Elias wel erg ruig naar rechts gaan om nog net de bocht goed in te gaan....

Die l*l op die groene was ook lekker lomp zeg :N tis dat ik zelf op een kawa rij, en er dus niks negatiefs over zeg (op dit na dan....) O-)

Iets te hard gereden in woerden O-)
Ja... Die Jacques was niet erg slim idd.. verremde zich en ramt vol in op EN het voorwiel van Pedrosa EN het achterwiel van Edwards '(

Dat Jacques zelf wat over gehouden heeft eraan is jammer voor hem, maar dat doet ´ie zelf... Ik hoop echt nie tdat Pedrosa er wat aan over houd (had zoveel last dat ´ie weggedragen moest worden later nog).


Ik heb 4feb. iets te hard gereden in Woerden ja. Afgelopen woensdag uitspraak gehad en tot begin juni m´n rijbewijs nog kwijt.
 
Woerden :r kut christelijk dorp,was ik 2 weken terug daar voor me werk we mogen niet vloeken van de klant :Y gelijk met ze alle "gvd kanker kut tering........................... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja... Die Jacques was niet erg slim idd.. verremde zich en ramt vol in op EN het voorwiel van Pedrosa EN het achterwiel van Edwards '(

Dat Jacques zelf wat over gehouden heeft eraan is jammer voor hem, maar dat doet ´ie zelf... Ik hoop echt nie tdat Pedrosa er wat aan over houd (had zoveel last dat ´ie weggedragen moest worden later nog).


Ik heb 4feb. iets te hard gereden in Woerden ja. Afgelopen woensdag uitspraak gehad en tot begin juni m´n rijbewijs nog kwijt.

aiihhh, that sucks '(


Motor staat er weer blinkend bij *D
 
eindelijk het rottige probleem gevonden... ik luister nooit meer naar mn pa als ie zegt dat het er eigenlijk niet aan kan liggen |( . Luchtfilter is dus niet goed meer, ff laten lopen zonder luchtfilter en dat wat ik de afgelopen tijd heb gedaan terwijl ik zocht heeft er in elk geval wel voor gezorgd dat ie veeeel beter loopt *O*
 
sow....ff einde a4 bij Delft onveilig gemaakt 8-) 2 mooie bochten daarzo :Y Maatje van me heeft nog foto's gemaakt, zal vanavond als ik ze binnen wel een mooie posten *O*
 
Dag allemaal :W

Ik ben afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn rijbewijs! Zit alleen wel de komende twee jaar vast aan de 25kw regel, dus ik geloof dat ik wel thuis hoor in dit topic. Zal me maar even netjes voorstellen.

Ik ben Thalassa, 19 jaar en ik woon in Groningen. Studeer daar international business & management, maar ik stop meer tijd in mn paardjes, stappen, terrasjes hangen en vanaf nu dus ook motorrijden. Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een Honda VTR 250 uit 1995. Heel lelijk, vreselijke kleuren, maar ach... Zodra ik zwaarder kan gaan rijden gaat het ding ook weer de deur uit. Als alles gaat zoals ik droom, koop ik daarna een R6, om uiteindelijk op mijn grote favoriet te rijden, een R1. Iets mooiers bestaat er volgens mij niet.

Nou goed, a.s. vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen en daarna hoop ik op een heleboel zonneschijn en veel mooie ritjes...

Aju! :W [afbeelding]


hey weer een dame onder ons ! *O*

Welkom en veel veilige Km's he :+ :]
 
sow....ff einde a4 bij Delft onveilig gemaakt 8-) 2 mooie bochten daarzo :Y Maatje van me heeft nog foto's gemaakt, zal vanavond als ik ze binnen wel een mooie posten *O*

Wtf.. Ik wil daar ook nog een paar foto's van hebben -O-
 
uhm kaj heb wat gevonden van ons A4 ritje zaterdag :o :o :o

2204071701vx2.jpg




Kuip aan de grond gereden }) })

vin aan de ene kant lastig maar het heeft wel iets }) gelukkig is het uit zicht zit meerendeels aan de onderkant :9 :}
 
uhm kaj heb wat gevonden van ons A4 ritje zaterdag :o :o :o

[afbeelding]



Kuip aan de grond gereden }) })

vin aan de ene kant lastig maar het heeft wel iets }) gelukkig is het uit zicht zit meerendeels aan de onderkant :9 :}

Dus zag ik toch je achterkant wegglijden.. want toen jij hem rechtop zetten, ging je achterband een 10cm naar de buitenkant toe ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan